V pondělí začne další velké omezení na I/4. U hranice krajů se bude jezdit kyvadlově
Oprava silnice, ilustrační foto.. Pramen: ŘSD
Definitivně má kolony ze silnice I/4 odstranit nová dálnice D4, která se mezi Pískem a Příbramí staví od začátku června.
Tak vážení přál bych vám tudy jezdit dvakrát denně čekání hodina není problém na objízdných trasách vše rozkopané nejraději bych ŘSD nakopal zadky.Hlavne ten mluvčí jak pořád mele v rádiu toho bych to nechal jezdit celý týden a bych bych s ním chtěl diskutovat.
Existuje Objízdná trasa?? Předpokládám, že to tam bude na dlouho 😁
Mohli by udělat dálniční spojku Příbram – Votice nebo Mirovice -Tábor a částečně by se vyřesila nekompletnost D3, která nikdy celá snad až po Prahu nebude…
jakmile se to dostaví až k Písku, tak si to své najde i bez spojky. Aneb jak ucpat Strakonickou v Praze 🙂
Tedy, slovo regulovčík jsem neslyšel snad ještě déle než výraz politbyro.
Než se někdo zeptá, proč se to opravuje, když tam bude dálnice, nebo proč to neopravuje koncesionář – tenhle úsek bude zachován, D4 totiž okolo Chraštic a Chraštiček povede takovým dvojitým obloukem a do původní stopy se napojí až těsně před budoucí MÚK Lety.
No já bych se spíš zeptal, jestli by to opravdu ty necelé 4 roky ještě nevydrželo respektive nepočkalo.
Je pravda, že pocitově to zas tak v havarijním stavu není, zato ta dopravní situace je tam strašná a tohle jí rozhodně nepomůže. Kdyby se už při opravě dalo jezdit po D4, tak by to bylo určitě lepší…
Čtyři zimy je podle mě pro porušenou vozovku sakra dlouhá doba.
Řekl bych, že zhruba po dvou letech se situace otočí a bude se říkat, proč se se stavbou nezačalo o 2 roky dřív, že už se to nedá vydržet, jak furt látají jenom díry.
Nicméně co jsem jel po tom předchozím, teď opraveném úseku, tak se nová silnice včetně svodidel atd blýskala uprostřed vykáceného pruhu pro novou dálnici. To mi přišlo zvláštní.
To je pravda, tam by to mělo být z podstatné části v souběhu, v podstatě se stávající I/4 stane jednou polovinou D4. V tom letáčku ŘSD se píše cosi o „maximálním využití stávající vozovky“, ale pochybuji, že by k tomu jen přilepili další dva pruhy.
Zařazení silnice I/4 do kategorie silnic pro motorová vozidla (přeznačení na D4) vyžaduje, aby v celé délce byla zřízena doprovodná silnice, která zprostředkuje připojení místních komunikací a sídel na novou silni- ci. Pro tento účel bude využita stávající silnice, která bude přeřazena do kategorie silnic II. třídy jako II/604,
dále bude zajištěno její napojení na stávající silniční sít‘ – mimoúrovňová křižovatka (MÚK) v křížení se sil- nicí III/0046 Na Čmíně.
Přesně tak, dnes se to opraví za peníze ŘSD a pak by se to opravovalo za peníze kraje. Obdobné je to s I/66 a I/18 v intravilánu Příbrami. Po dostavbě obchvatu by to platilo město,.