Sto let se to nedaří a najednou by se Praha vzdala počítání nákladů přepravených po silnici i železnici? Však dvojkolejná trať Plzeň-Havl.Brod-Brno byla projektovaná už v roce 1930. 🙁
VRTka
3 let
A co na to památkáři ?? Těm to nevadí? To se divim…. To mi vážně nesedí Přeci jenom je to 150 let starej mostek… V Praze dělaj „hariki“ u Rámusáku 2 – tedy železničního mostu, kterej už zhruba stejně dlouho zazdívá pohled na Hrad nejen z Podolí a a ze Smíchova a je už dloooouho na čase aby ho zbourali a nahradili normálnim mostem – a tamse památkáři stavěj vehementně na zadní – ale tady krásnej kamennej mostek nechaj zbourat … Chápu, že byla potřeba vyšší nosnost – no ale mohli ho nechat pro pěší jako ten v Plzni v… Číst vice »
Jestli nepočítají s tím, že po dostavbě D4 a vybudování jižního obchvatu Příbrami převedou I/19 na peáž po D4, I/68 a I/18 a z úseku od Letů přes Mirotice a Březnici do Rožmitálu neudělají silnici II. tř. se zákazem těžké tranzitní dopravy?
Kdepak, to by neprošlo přes Vranovice. Zatím ani není rozhodnuto o vedení mezikrajské dálnice, zda jí vést po I/20 nebo I/19. Přitom I/18 byla v úseku Příbram-Votice první dálkovou silnicí v ČSR, bohužel válka těm plánům udělala konec a Němci trvali na vedení dálnic přes Prahu a pak ve směru Vídeň-Vratislav. Takže základ, zůstal základem.
zajímavé, ale možná až strašně přeplácané. třeba ta D19 a hned vedle R22. Nebo začátek D19 někde za Plzní, taky špatné, dyť Plzeň má skoro 200tis, obyvatel
Kdysí ste stavělo lépe a s výhledem na budoucnost.
Původní most v těchto místech byl postaven v letech 1871 až 1872 a byl součástí tzv. Pražské spojovací dráhy Na konci 19. století již přestal starý jednokolejný most vyhovovat, proto bylo rozhodnuto o jeho nahrazení novou konstrukcí
Pokud budete cokoliv polarizovat, třeba ebonitovou tyčí nebo magnetem, ale klidně i volební kampaní, bude to mít póly dva.
Olda
3 let
Hlavně nechápu co tam na tom mostku přes potok budou dělat do konce roku. Opírat se o lopaty, nebo co? To by snad do konce léta mohlo být i pohodovým tempem.
P.S.: Pro inspiraci…?! Neví někdo, či nemá někdo přístup do dobových kronik, pro zjištění kolik času to trvalo předkům s krompáčema a koníky s žebřiňákem. A zjevně to neodflákly, když to vydrželo pod zatížením takový čas.
Budete do toho počítat také „šalování“? Asi tak jednu stavební sezonu, pokud měli vyschlé dřevo. Pokud neměli, tak dva roky příprav, to aby vyschlo dřevo na podpůrnou konstrukci.
Chápu… To málo co vím o stavebnictví za období R-U, tak firmy jako Lanna, či bří. Kleinové měli v rámci svých stavebních impérií, slovy dneška „divizi“ se zaměřením „dřevo pro stavbu“, které bylo průběžně doplňováno a vysycháno, takže suché dřevo bylo většinou k dispozici dle potřeby v dostatečném množství. Jinak snad bednění pod jednu malou klenbu zvládli tesaři určitě za méně než jednu stavební sezónu. Je také velice pravděpodobné, že šáhli do „rezerv“ a vytáhli vhodné ramenáty.
No tak ono bylo tenkrát leccos jinak, a většina z nás by asi neměnila. Na větších stavbách poměrně vysoký počet smrťáků, na ubytování dělníků poblíž stavby zapomeňte, to si řešil každý sám. Kdo jste četli Krejčiříka, víte, že zmiňuje stížnost místních na zvýšený výskyt exkrementů v polích v okolí jakési stavby původem právě od barabů, toi-toiky ještě nebyly. V neposlední řadě lidi netrávili hodiny denně s mobilem před ksichtem v internetových diskuzích.
😀 máte pravdu, nějak jsem to vzal rychle a editace už není možná. Ale sedí to.
Kraj ponížení. Vojna, Bytíz, uran, vojenské Brdy, Javor. Dost toho kraj musel vydržet za posledních sto let. A dopravní infrastruktura, škoda mluvit. Vlakem do Prahy dvě hodiny, jedna dálnice, která končí před Prahou. Takové pohraničí v centru Čech. 🙁
mirek
3 let
„demolice mostu z konce minulého století“? Tak to moc dlouho nevydržel 😀
Jirka
3 let
Je to sice nezvyk, ale 19. století je nyní již PŘEDminulé, ne minulé, jak je v titulku
A co rovnou postavit slibovanou dalnici Plzen-Jihlava. Odstranit takto i Pragocentrismus….
I/19 je ostuda. Ackoliv ji modernizuji nestale a davaji novy povrch.
Od Plzne k Orliku s. I/19 pripomina silnici 3 tridy. Je strasne uzka a tudiz i bez deliciho stredoveho pasu a krajnic :/
Sto let se to nedaří a najednou by se Praha vzdala počítání nákladů přepravených po silnici i železnici? Však dvojkolejná trať Plzeň-Havl.Brod-Brno byla projektovaná už v roce 1930. 🙁
A co na to památkáři ?? Těm to nevadí? To se divim…. To mi vážně nesedí Přeci jenom je to 150 let starej mostek… V Praze dělaj „hariki“ u Rámusáku 2 – tedy železničního mostu, kterej už zhruba stejně dlouho zazdívá pohled na Hrad nejen z Podolí a a ze Smíchova a je už dloooouho na čase aby ho zbourali a nahradili normálnim mostem – a tamse památkáři stavěj vehementně na zadní – ale tady krásnej kamennej mostek nechaj zbourat … Chápu, že byla potřeba vyšší nosnost – no ale mohli ho nechat pro pěší jako ten v Plzni v… Číst vice »
Mostek v Počaplech nemá na silnici I třídy co dělat – úzký, nízká nosnost.
https://en.mapy.cz/zakladni?x=13.9828036&y=49.5379671&z=17&pano=1&source=muni&id=4039&pid=63378879&yaw=4.941&fov=1.257&pitch=0.141
To si… To je na obchvat ne na mostek.
Pán píše zachovat pro pěší. Nový postavit vedle.
Sice by se přitom muselo zbourat pár domů. ale účelu by bylo dosaženo. Dva mosty těsně vedle sebe…
Ne,postavit obchvat a mostek nechat jen pro místní dopravu od vozidly do 1,5 t
Co Plzeň… https://mapy.cz/turisticka?x=14.4051068&y=50.7048169&z=17&l=0&base=ophoto
Moc nechápu, proč rovnou nepostaví obchvat Počapel a ten starý most ve vsi nenechají.
to se udělá pak, je třeba postupovat systematicky :))
Jestli nepočítají s tím, že po dostavbě D4 a vybudování jižního obchvatu Příbrami převedou I/19 na peáž po D4, I/68 a I/18 a z úseku od Letů přes Mirotice a Březnici do Rožmitálu neudělají silnici II. tř. se zákazem těžké tranzitní dopravy?
Kdepak, to by neprošlo přes Vranovice. Zatím ani není rozhodnuto o vedení mezikrajské dálnice, zda jí vést po I/20 nebo I/19. Přitom I/18 byla v úseku Příbram-Votice první dálkovou silnicí v ČSR, bohužel válka těm plánům udělala konec a Němci trvali na vedení dálnic přes Prahu a pak ve směru Vídeň-Vratislav. Takže základ, zůstal základem.
Jinak jedna zajímavá vize je zde https://www.passerinvest.cz/files/vize/dalnice/dalnicni-a-silnicni-sit-cilovy-stav-2038.pdf
zajímavé, ale možná až strašně přeplácané. třeba ta D19 a hned vedle R22. Nebo začátek D19 někde za Plzní, taky špatné, dyť Plzeň má skoro 200tis, obyvatel
Tohle je asi reálnější vize, jenže na dalších sto let.
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/krajska-mesta-ma-spojit-prstenec-novych-dalnic-14833
Haha. 3138.
tak ono I/19 není moc využívaná těžkým tranzitem, ona je to spíš okreska i dál a jsou tam další úzká hrdla…
Nejezdí tam kvůli podjezdu v Nezvěsticích
Proto je značená objížďka přes Blovice.
🤣🤣🤣
To jsem zvědav, jestli ten nový vydrží aspoň čtvrtinu toho, co ten bouraný.
Kdysí ste stavělo lépe a s výhledem na budoucnost.
Původní most v těchto místech byl postaven v letech 1871 až 1872 a byl součástí tzv. Pražské spojovací dráhy
Na konci 19. století již přestal starý jednokolejný most vyhovovat, proto bylo rozhodnuto o jeho nahrazení novou konstrukcí
Vydrží minimálně 100 let, problémy z kvalitou mají mosty z minulého režimu.
Jj, typickým případem je závěšák na šterboholské spojce.
Mhmm… Nebo, že by jej postavily až po roce 1990…. Že by…
Samozřejmě vydrží vždyť na kvalitu dohlíží naši sqelí odborníci 😂
Most asi nebude jednopólový, nýbrž jednopolový, nebude mít jeden pól, ale jedno pole. V tom se často chybuje. 🙂
A nedá se to mostní pole nějak polarizovat?
Pokud budete cokoliv polarizovat, třeba ebonitovou tyčí nebo magnetem, ale klidně i volební kampaní, bude to mít póly dva.
Hlavně nechápu co tam na tom mostku přes potok budou dělat do konce roku. Opírat se o lopaty, nebo co? To by snad do konce léta mohlo být i pohodovým tempem.
P.S.: Pro inspiraci…?! Neví někdo, či nemá někdo přístup do dobových kronik, pro zjištění kolik času to trvalo předkům s krompáčema a koníky s žebřiňákem. A zjevně to neodflákly, když to vydrželo pod zatížením takový čas.
Budete do toho počítat také „šalování“? Asi tak jednu stavební sezonu, pokud měli vyschlé dřevo. Pokud neměli, tak dva roky příprav, to aby vyschlo dřevo na podpůrnou konstrukci.
Chápu… To málo co vím o stavebnictví za období R-U, tak firmy jako Lanna, či bří. Kleinové měli v rámci svých stavebních impérií, slovy dneška „divizi“ se zaměřením „dřevo pro stavbu“, které bylo průběžně doplňováno a vysycháno, takže suché dřevo bylo většinou k dispozici dle potřeby v dostatečném množství. Jinak snad bednění pod jednu malou klenbu zvládli tesaři určitě za méně než jednu stavební sezónu. Je také velice pravděpodobné, že šáhli do „rezerv“ a vytáhli vhodné ramenáty.
No tak ono bylo tenkrát leccos jinak, a většina z nás by asi neměnila. Na větších stavbách poměrně vysoký počet smrťáků, na ubytování dělníků poblíž stavby zapomeňte, to si řešil každý sám. Kdo jste četli Krejčiříka, víte, že zmiňuje stížnost místních na zvýšený výskyt exkrementů v polích v okolí jakési stavby původem právě od barabů, toi-toiky ještě nebyly. V neposlední řadě lidi netrávili hodiny denně s mobilem před ksichtem v internetových diskuzích.
Ve Slušovicích v r.1982 postavili most za 16 dnů,valili 24/7.
Silnice I. třídy? Vypadá jako taková lepší trojka… 🙂
to velká část I/19 od křižovatky I/4 na západ…
No některé silnice v tomto zapomenutém kraji ponížení, už potkalo například I/30 Příbram-Zdice je dnes II/118. A takto my tu žijeme 😀
Kraj ponížení? Ten interpunkční freestyle vytvořil celkem zajímavý obrat… 😀
😀 máte pravdu, nějak jsem to vzal rychle a editace už není možná. Ale sedí to.
Kraj ponížení. Vojna, Bytíz, uran, vojenské Brdy, Javor. Dost toho kraj musel vydržet za posledních sto let. A dopravní infrastruktura, škoda mluvit. Vlakem do Prahy dvě hodiny, jedna dálnice, která končí před Prahou. Takové pohraničí v centru Čech. 🙁
„demolice mostu z konce minulého století“? Tak to moc dlouho nevydržel 😀
Je to sice nezvyk, ale 19. století je nyní již PŘEDminulé, ne minulé, jak je v titulku
Díky za upozornění 😀
no ne ne… vážně tam bylo z „minulého“ století…?
Tak to je hardcore.. 😀
Také jsem plnil povinnou školní docházku ještě v minulém století, tak pro tuto fixaci „minulé století = 19. století“ mám jisté pochopení 🙂