A v září se nám na rok s nějakou zimní přestávkou zavře Koterovská:)
bkv
1 rok
>Individuální automobilové dopravy se akce dotkne mírně
auta nad 7,5 t budou mít zákaz a budou muset na objízdnou trasu
MartinS.
1 rok
Loni se dělal úsek Dobrovského – Alešova o délce 210 m a proto se letos rozkope křižovatka Dobrovského x Klatovská a bude se dělat úsek Alešova – Mánesova 170 m. Tak to než dojdou k odbočení do Kaplířovy mají před sebou ještě 3 letní výluky. Fakt se panely na kilometr dlouhém úseku musí vyměňovat 5 let, co rok po měsíci? Nestihlo by se to za 2 měsíce celé? Délku NAD by to taky neprodloužilo.
Třeba na to není firma, která by to byla ochotna udělat? Zkuste si jen tak pro zajímavost poptat nějakou stavební firmu na libovolnou zakázku. Natož drážní…
Tak ono by stačilo, kdyby se letos nedělaly tramvajové tratě na jiných místech v Plzni, a udělal se jenom jeden, ale co nejdelší souvislý úsek jedné trati. Bohužel se plzeňská tramvajová síť dostala do takového stavu, že je třeba každý rok opravovat ta nejhorší místa na každé trati, a na delší úseky pak nezbudou peníze. Takže téměř na každé lince je každý rok tak dva měsíce výluka kvúli pár set metrům (v lepším případě).
To není jen o panelech, to by byla sranda, dělá se tam i voda. Je tam spousta přípojek na obě strany a děláte to ve městě, tzn. spousta jiných inženýrských sítí, tzn.všechno ručně.
A v září se nám na rok s nějakou zimní přestávkou zavře Koterovská:)
>Individuální automobilové dopravy se akce dotkne mírně
auta nad 7,5 t budou mít zákaz a budou muset na objízdnou trasu
Loni se dělal úsek Dobrovského – Alešova o délce 210 m a proto se letos rozkope křižovatka Dobrovského x Klatovská a bude se dělat úsek Alešova – Mánesova 170 m. Tak to než dojdou k odbočení do Kaplířovy mají před sebou ještě 3 letní výluky. Fakt se panely na kilometr dlouhém úseku musí vyměňovat 5 let, co rok po měsíci? Nestihlo by se to za 2 měsíce celé? Délku NAD by to taky neprodloužilo.
Třeba na to není firma, která by to byla ochotna udělat? Zkuste si jen tak pro zajímavost poptat nějakou stavební firmu na libovolnou zakázku. Natož drážní…
Tak ono by stačilo, kdyby se letos nedělaly tramvajové tratě na jiných místech v Plzni, a udělal se jenom jeden, ale co nejdelší souvislý úsek jedné trati. Bohužel se plzeňská tramvajová síť dostala do takového stavu, že je třeba každý rok opravovat ta nejhorší místa na každé trati, a na delší úseky pak nezbudou peníze. Takže téměř na každé lince je každý rok tak dva měsíce výluka kvúli pár set metrům (v lepším případě).
To není jen o panelech, to by byla sranda, dělá se tam i voda. Je tam spousta přípojek na obě strany a děláte to ve městě, tzn. spousta jiných inženýrských sítí, tzn.všechno ručně.
A těch 5 x 12 mil. Kč v tom jednom městském rozpočtu určitě najdete vždycky.
Tak hlavně že v loni byla výluka a opravovalo se na Klatovské kde co a letos znovu…salámová metoda