V Plzni v noci na sobotu otevřou první část východního okruhu
Nový úsek východního městského okruhu v Plzni. Foto: Eurovia
Nový úsek odlehčí přetížené Karlovarské třídě i frekventované silnici u Boleveckého rybníka. Další části okruhu se mají začít stavět v roce 2024.
Jak se jmenuje ta nová čtyřpruhová ulice?
Ta „provizorní dvouproudou silnice“ znamená, že se do budoucna počítá se čtyřproudovou?
jen oprava *provizorní dvouproudá silnice 🙂
Počítá se s pokračováním. Kuk do té mapy ŘSD na twitteru. „I/20 Plzeň, Jateční – Na Roudné, severní etapa“
ta mapa to nijak nevysvětluje, kde je ta provizorní komunikace?
Provizorní je to napojení nové I/20 (červená) na kruhák na II/231 (žlutá).
A ten plánovaný čtyřpruh je šedý.
Plaská? Do Havla se vždy psala Plasská. Pamatuji takové označení ulic in natura
Máte pravdu. Ale vždy to byla Plaská. Jen někdo bez znalosti pravopisu v 80. letech vyrobil uliční červené cedule s hrubkou a tím se tenhle patvar dostal do povědomí lidí. Naštěstí už je to dávno opraveno.
Pro znalé místních poměrů. Jak moc je využívána ta vlečka na obrázku 6?
Odstavné koleje pro soupravy GWTR.
No protože je ubagrovaný násep, tak vůbec. I před tím to bylo slabé.
Zdroj??
S GWTR to nemá a nikdy nemělo nic společného.
no nevím, nikdy jsem na té vlečce nic neviděl, ale když je obnovená, tak se s ní asi nějak počítá
To jste dobry optimista.
Ona je totiz „obnovena“ z penez RSD. Majiteli vlecky stacilo jedine – nesouhlasit se zrusenim (jestli vubec to nekdo navrhl) a dostal vlastne zdarma novy most.
Podobna situace je most na trati do Luzce.
200 mega a kraj si najednou uvedomil, ze tam vlastne jezdi prazdny sukafony a ze ji nepotrebuje (a krome Os tam nic nejezdi, takze trat na zruseni)
Jenze to zaplatilo RVC, a SZ ani kraj nemaji ZADNOU povinnost na tom novem moste zachovat dopravu.
Kam tece beton, tam tecou prachy
Ono i ta trat do Zatce je fakt Terno. Autem normalne 1:16, nyni s objizdkama 1:44 (pres Prahu!), vlakem 1:56. Novy most nad kruhacem je pekny, takova kombinace historickeho dopravniho systemu a moderny.
A k tomu na žatecké každý rok několikaměsíční výluky… Postupně se jízdní doby zkracují a rychlost zvyšuje, viz úseky Petrohrad – Kryry a Podbořany – Kaštice.
No, autem je to děsný terno teda, kamionů víc než je zdrávo, tento směr zrovna žádná sláva.
Tak jistě, protože se dělá vše proto, aby i náklady jezdily po silnicích. To teprve bude terno, dočkejte času. 🙂
A tak to je už od 1985… časy stejné…
Vy se divíte, když Vám tím směrem postavili luxusní silnici a ještě ji rozšiřují, zatímco do kolejí se od zprovoznění podstatně nehráblo? Ta kombinace je naopak hodně tristní, vůbec ne pěkná.
ano máte pravdu, jsem optimista, ale obnovovat něco, co majitel nechce?? vím stačilo nesouhlasit….
Zlikvidujte i poslední možnosti dopravy po kolejích, třeba zrovna nevyužívané, a bude od těch vlaků konečně pokoj, že?
> dostal vlastne zdarma novy most.
Jak zadarmo? ŘSD mohlo silnici vést jinudy a pak by zůstal původní most
Buďte rádi, že vám tečou peníze do silnic. Kdyby podobným způsobem místo toho tekly do železnic (třeba onoho spojení Vídeň – Budějovice – Plzeň – Vary – Magdeburg rychleji a dvoukolejně), nemuseli byste mít o využití vlečky vůbec starost. To se jako mají kvůli vašim dálnicím a kanálům ty koleje rušit???
Víceméně každou pracovní noc tam jezdila obsluha na podnik Ferona. Vozí se tam ocel z Ostravska. Myslím že se tam bude jezdit i po obnovení mostu.
To by mě také zajímalo, kvůli vlečce most za miliony. Kolik nákladních vozů a tun nákladu bylo v roce 2019? Nic proti tomu nemám, kdyby to byla používaná vlečka. Jinak je to otázka smysluplnosti této investice. Já tam teda vlak neviděl co pamatuju, ale to není směroplatný.
A proto se to má raději zrušit, že teď nejsou nastavené podmínky příznivě? Ty železnice by asi bylo nejlépe rovnou všechny zrušit, že? To také jeden onehdy básnil, že v Praze u Lihovaru nemuseli stavět tak složitě městskou dálnici, že na Plzeň by přeci stačila v pohodě jedna kolej… Kolony kamionů jsou přeci skvělá věc! 🙂