V Plzni bude jezdit až 53 nových trolejbusů od Škody, nikdo jiný se do soutěže nepřihlásil
Trolejbus Škoda 27 Tr. Foto: Škoda Group
Jde o kombinaci standardních a kloubových trolejbusů, budou mít předsuvné druhé dveře.
Jde o kombinaci standardních a kloubových trolejbusů, budou mít předsuvné druhé dveře.
Předsuvné dveře jsou takové, které měly již sedmistovkové (a devítistovkové) Karosy?
Terminologicky nešlo o předsuvné (posuvné) dveře. Tyto nové, které Solaris umí celkem dobře zastavět jsou s elektrickým pohonem, hnané řetězem, případně řemenem. Jejich zavírání je ve srovnání s planetárními předsuvkami zásadně rychlejší, tišší, úspornější a především po zavření prakticky nezabírají žádný prostor v interiéru.
To jsou výklopné.
Předsuvné jsou ty co mívají moderní tramvaje. Vysunout z rámu a posunout. Karosy měly výklopné dveře.
Předpokládám náhradu trolejbusů 24Tr a 25Tr, možná i prvních dodaných 26Tr a 27Tr
24/25 možná, ale zapomínáš na rozvoj sítě, který si vyžádá též větší potřebu trolejbusů
Najednou jeden účastník ve VŘ nevadí…
Že by se ten poslední odstavec dal číst jako citlivé oznámení o ukončení románku Škody s Temsou?
Možná si to jen rozdělily, že trolejbusy nechají Solarisu a Soru a elektrobusy Temse? Čistě domněnka
Trolejbusy pro Ostravu by měly být Temsa.
Ty karoserie pro trolejbusy jsou od CAFu (vlastník SOLARISu), tož jestli PPF chce navázat nějaký vztah s CAFem… např prodat Škodu Group CAFu…
To určitě ne, ale PMDP mají už s kastelema od Solarisu zkušenosti, takže si to spíš pohlídali a vrabci na střeše, si v Plzni donesli, že Temsy (zatím) v Plzni nechtějí. Třeba Temsa neumí posuvné dveře 😉
Předsuvné dveře dělají v Plzni sami …
Solaris spolupracuje s firmou Škoda léta. Některé výrobky které si sám prodává má vybavení od firmy Škoda, ale oficiálně nesou jenom název Solaris. Je to čistě obchodní politika.
Škoda má v zahraničí dobrý zvuk i tradici.
To těžko, všechny kastle s předsuvnými dveřmi, které jsem do škodovky viděl přijíždět, měly dveře osazené a dokonce i zapojené (Solaris i Iveco).
Určitě nějak umí – jeden z předváděcích vozů Avenue určitě předsuvné Ventury měl.
Šlo o to že PMDP požadovaly stejnou kastli pro krátké i pro dlouhé vizy což Temsa neumí
Cože to má za funkci, ten pán Novotný? Nějaký prezident? I v Plzni. Jinak trolejbusy Škoda jsou PMDP a naopak. Zde to ani jinak nejde.
Můžete prosím lépe zformulovat Vaší připomínku? Není jasné oč jde.
O pracovním zařazení různých lidí ve firmě Škoda, nebo v PMDP se dozvíte na portálech uvedených firem. Tímto směřujte i případné dotazy.