V Pákistánu havaroval Airbus A320, přistával na druhý pokus

Airbus A320 společnosti Pakistan International Airlines. Foto: Asuspine / Wikimedia CommonsAirbus A320 společnosti Pakistan International Airlines. Foto: Asuspine / Wikimedia Commons

U pákistánského Karáčí dnes havaroval Airbus A320 společnosti Pakistan International Airlines. Počty mrtvých a zraněných zatím nejsou známy. Počet lidí

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
František

To vypadá, že jim došlo palivo.

Y.K.

Zrovna na to to nevypadá.

František

No uvidíme.

Dalibor

po dopadu hořelo paliva dost.., to asi nebude příčinou pádu

Ondřej

Informace o čase, aspoň zhruba kdy se to stalo by byla dobrá. (Ideálně v přepočtu na aktuální naše pásmo, nebo UTC)
Sice vidím nějaké časy (náš nebo u nich?) uveřejněných zpráv z Twitteru, ale z nich není jasné jestli se to stalo deset minut nebo dvě hodiny před tím.

Tomas

Najít si to na internetu je záležitost na … deset sekund. Tedy dobu kratší, než vyplodit reakci.

tom

Imatrikulace není známa? Do PIA šly 320 ČSA….

Aleš

Podle všeho by mělo jít o AP-BLD, ten není po ČSA.

Student DR

Jsou tam AP-BLU (ex OK-LEE) a AP-BLU (ex OK-LEF).

RAF

Dle Avherald byl duvod pro go around problem s podvozkem. Pokud koukam na správný cas tak pocasi bylo celkem dobré.

dada

no ale kvuli podvozku asi nespadli, to muselo byt dalsi chyba

Martin V.

Však tam taky píšou, že během druhého přiblížení přišel o oba motory: http://www.avherald.com/h?article=4d7a6e9a&opt=0 Časem se určitě dovíme víc.

dada

tak to je pech. v maly vysce mala rychlost, pokud kleknou motory je to definitivni.

Y.K.

Jsou indicie, že GO následoval po určitém „dosedu“ bez podvozku na motory, protože AV Herald už má fotky letounu s rýhami na spodní straně motorů (a vysunutým RAT genrátorem), což by vysvětlovalo zřícení (po vysazení kontaktem se zemí poškozených motorů).

dada

tak nevim, ale zvednout to po kontaktu motory o zem, to neni nejlepsi napad. mozna kdyby dokoncil sednuti na bricho, bylo by obeti min, nez kdy spadl do obydlene oblasti. ale co ted, ted muze byyt kazdej general. pilot mel na rozhodovani sekundy. nezavidenihodna pozice.

Y.K.

Proč se tak stalo můžeme jen spekulovat a počkal bych na vyšetřování až seberou dostupné údaje. Očekával bych, že kontakt se zemí byl při GO a nebyl tedy primárně zamýšlený, protože každému je jasné, že jak to jednou dosedne na gondoly, tak je s motory amen.

Tango73

RAT je hydraulicka pumpa, generator kterej honi je o kus jinde.

Y.K.

To je pravda, konstrukčně je to pumpa.
https://i.stack.imgur.com/lJX9o.png