V Ostravě vyjely elektrobusy s rychlým dobíjením, pět minut vystačí na hodinu jízdy
Ostravský elektrobus EKOVA Electron při dobíjení. Autor: DPO
Dopravní podnik Ostrava (DPO) zahájil v pátek provoz dvou elektrobusů s technologií velmi rychlého dobíjení, takzvané opportunity charging. Nové elektrobusy
Asi zaleží i na členitosti terénu.Jak by se asi osvědčily tyto elektrobusy v kopcovitém terénu Liberce a Jablonce….Kapacitně je to stále autobus a že by tato ,bytˇ ekologická trakce, mohla v budoucnu nahradit tramvaj,jak nekteří „experti“ předpovídaji,se zdá fantas magori.Zvlaště v zimním období nebo i vlétě,pokud by byla používána klimatizace.
To už jsou slušný parametry. Zajímala by mě životnost baterií při tak rychlém dobíjení.
Zajímavé, k tomu celému řešení bych se rád dozvěděl víc o finanční stránce věci. Jako kolik by vyšlo postavit a provozovat tam tohle, kolik by vyšlo postavit tam trolejbusovou trať a kolik by vyšlo poslat tam autobus na naftu.
Tak trolejbusová trať tímto směrem (po dědinách a ještě ne uplně blízko) by asi v ČR neprošla, resp by opět za 20 let byla zrušena.
Prosím, slovo lyžiny se píše s tvrdým Y 😮
Nikoliv, ližiny jsou opravdu s měkkým i. Od slova líhati.
Viz http://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?hledej=Hledat&heslo=ližina či https://www.stream.cz/uzliky-na-jazyku/10022204-lyze-a-liziny-v-cem-je-takovy-rozdil
romanero- má to vodou chlazený motor?
přečetl jsem si technický udaje a zdá se, že to je docela dobrý, bych řekl, že to má stopy solarisu aspoň ta kastla. Nemůžu najít kolik jich je vyrobených, nabízí ted předváděčku za 12tkč bez dph s dojezdem 130km a s topením 70km.