V Ostravě skončila velká rekonstrukce a prodloužení Masné ulice, nechybí dlažba a zapuštěné kontejnery
Dokončená rekonstrukce Masné ulice v centru Ostravy. Foto: Vojtěch Očadlý / Zdopravy.cz
Náklady na stavbu, která trvala necelých sedm měsíců, přesáhly 22,7 milionu korun bez DPH.
To je dobrá tragédie.:-) Kostky v tom štěrku neudrží geometrii, cyklisty to bude srát, budou tam louže, nesmyslné značkové exhibice…
Minimálně v dlažbě je rozdíl mezi východní a západní evropou dost jasný a zároveň dost smutný…
Historie se pohybuje v kruhu, +- 100 let zpět jsme měli dlážděné komunikace, pak přišlo období, kdy se kostky zalily asfaltem (jde to vidět ještě např. ve Vítkovicích, kde neproběhla GO vozovky), a nyní se zase dláždí.
Lampa uprostřed chodníku je velice osvěžující prvek :-D
Asi se někdo chce pomstít jezdcům na drajsově laufmašině, kterým se nelíbí příliš hrubá uliční dlažba a tak jezdí po chodníku.
To nic nen a jde to krásně obejít, v Ostravě jsme holt v umisťování lamp dobří.
https://necyklopedie.org/wiki/Soubor:Zast_sloup_vitkovice.jpg
Dobrý den,
na jedné z fotografií jde vidět, že chodci jdou po cyklostezce (podle vodorovného značení výhradní cyklostezce, kde nemají co dělat). A nemohou jít po chodníku, protože tam žádný není…
Přeji hezký den.
Podle Vás tedy chodci nesmějí cyklostezku ani přecházet?
pro mínusáře: cyklostezka se tak s chodníkem kříží, ikdyž zešikma. Ale to se stává, kdejaký železniční přejezd je zešikma.
Silnice pěkná, ale kdyby nedali do nadpisu Ostrava spletl bych si to klidně s Charkovem
10 kolmých stání bylo u té oranžové budovy. Takže nová stání prakticky nevznikla, jen se z původní délky 1 domu protáhla na celou ulici.
Provedení celkem ok, až na ty značky a některé nedodělky. Ale stejně to tam díky těm prolukám vypadá tak trochu jak po válce. Škoda, že už dnes nejsme schopni naplánovat výstavbu celých čtvrtí jako jsou Vinohrady.
Tohle není o žádném plánování. Ty proluky jsou opravdu důsledkem války. Ostrava to za války schytala nejvíce v rámci republiky. Pak přišli komunisti, kteří s centrem vůbec nepočítali a po nich přišel konec těžby uhlí a s ním spojený drastický úbytek obyvatel, jako všude na světě v podobných regionech. To je pro ostravské centrum smrtelná kombinace. Zahojit tyhle rány potrvá několik generací.
https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/jatka-stodolni-galerie-linkcity-bytovy-komplex-ostrava.A220423_661614_ostrava-zpravy_jog
Ty značky.. Proboha. Dopravní byrokrati jsou opravdu schopni zprasit naprosto jakoukoli infrastrukturu.
Ty cyklo-piko-kilogramy, že… jako by nevedeli, že mají jezdit vpravo.
Spíš jsem myslel ty značky zákaz vjezdu cyklistů na předposlední fotce, které jsou tam proto aby znemožnili cyklistům použít cyklostezku v opačném směru.
Podle vodorovného značení a šírky bych si tipnul, že se jedná o jednosměrku. A protože typický zákaz vjezdu do jednosměrky (značka B2) pro cyklisty už dávno neplatí, tak se k vyznačení cyklojednosměrky nedá použít.
Předpokládají tam cyklisty a udělali jim tam kostky? Ti jim poděkují.
povšimněte si také krásných cyklopiktogramů ve dveřní zóně aut
Možná jen chtěli zasakovat dešťovou vodu a zároveň omezit použití ropy. A ta možnost připadat si jako na Tour de France…
Kolo nejsou kolečkové brusle. Nepamatuju si, že bych nekdy musel slezt z kola kvuli dlažbě žulove po ktere se nedalo jet.
No to já sice také ne, ale někde je to fakt „lahůdka“ po něčem takovém jet. Zkuste někdy v Praze ulici Anny Letenské nebo Viničnou a Apolinářskou… 🙂
Také tam tudy sice občas jedu a z kola neslézám, ale kdyby se tam po čase udělala nějaká údržba, ty kostky se aspoň třeba přeskládaly na nový podklad…
Úplně ideální by byly místo štípaných řezané kostky, ve Vídni je používají už delší dobu, v Praze je zatím máme u Muzea a teď v dolní části Václaváku… Po těch se jede fajn…
Jen pro představu: řezané kostky jsou zhruba třikrát dražší než štípané. Jen v dodávce materiálu by to zde byl rozdíl přes milion korun.