V neděli se bude slavit Den železnice v Trutnově. Z Hradce pojede Rosnička
Parní lokomotiva 464.202 Rosnička. Pramen: České dráhy
Během oslav bude podepsána dlouhodobá smlouva mezi Českými drahami a Královéhradeckým krajem.
Ten čoud je šílený, ještě že takové šroty už nejezdí.
No ten čoud je brutální, ještě že ty zgarby už nejezdí.
ekologie jak se patří…
přiznávám diskuzi níže ani za mák nerozumím … avšak při pohledu na onen kouřící stroj bych opět chtěl sedět na kupce sena a s dědou pozorovat jak se řítí kolem … na úsvitu 70let ve věku 5 let
Když to zaokrouhlíte směrem vzhůru na 100 let…
Doufám, že ve smlouvě je řešena náhrada 810 čímkoliv. Bohužel se mi stává, že toto vozidlo potkávám v KH kraji stále častěji.
Podle mých informací budou 810 jezdit nejpozději do roku 2023, to už je za chvilku…
Slibem nezarmoutíš… 😉 Kolik už bylo termínů na vymizení např. Béček? A pořád nic… 😉
Žabotlamy byly na 15 roků. Daly si to 3x a ještě zákusek.
Vzhledem k nenahraditelnosti 810 (byl by to útok na samou podstatu železnice) se nedá říct, že by 810 skončily nějak brzo. Ledaže by skončil Havlíček.
PS: Ve Zlíně nemá 810 co dělat a v Mochově taky ne, 4 lidi do vlaku, to není práce pro vlak.
Jen tak na okraj, Die Länderbahn má smlouvu na 810? Já, že kolem Žatce jezdí celkem pravidelně 😏
Länderbahn nebo 810?
Ví se už přesně, jaké všechny výkony budou zajišťovat z Trutnova 843 podle nové smlouvy? Četl jsem jen o několika desítkách nových el. a diesel jednotek pro celý kraj, ale o tomto nic.
V podstatě to, co dnes jezdí 854 s Bdtn…
Sp Trutnov – Kolin (to už řada 843 přebrala), Svoboda – Trutnov – Hradec, Náchod – Choceň.
Pokrok velmi diskutabilní. I když díky nižším nákladům na provoz a plošině si to KH kraj obhájí.
Ale stejně… Vozy, kvůli kterým sousední LBC kraj vypovídá smlouvy, tu budou prezentovány jako pokrok. :/ Špatný. Holt jiný kraj, jiný mrav…
628.2 je nějaké terno?
Na výkonech objednávaných krajem to jsou převážně 840, 642, v menší míře pak 844 a 814. Na které lince si kraj zasmluvnil 628.2?
Zasmluvnil? Odporné slovo!!!!
No…občas spíš vytržené z reality.
Souhlas, je to diskutabilní rozhodně, nízkopodlažnost se prostě neokecá.
Ale spíš vidím problém v těch Regínách na Jíčínce. Sedět v nich hodinu a půl není moc výhra.
Lepší než 810.
No…záleží jaká 810…
Ale to že 814 poskakují je pravda pravdoucí.
Míň prostoru pro kola, gravitační WC. Holt pokrok nezastavíš…
Berte to z té druhé strany.
Normální záchod jako máte v bytě asi nikoho nenapadl…a gravitační záchod vykazuje 100% spolehlivost…
843 nebo 810 jedno jako druhý je šrot. Ostatně ČD jsou jedno velké dopravni muzeum pod širým nebem….
843 mají EDB, klimatizovanou kabinu strojvedoucího, a plošinu pro vozíčkáře, sedadla i pro obry, internet máte v mobilu…tak co vám chybí?
Jen by to chtělo zlepšit hlavové opěrky (minimálně u olomouckých „rakví“ jsou tvrdé).
Gratuluji.
843 má plošinu pro vozíčkáře, EDB, jsou tišší (z pohledu okolí)…
A 843 jsou výrazně mladší než 854…(r.v.!)
Ví.
843+043 Kolín – Trutnov – Pardubice – Svoboda, Meziměstí – Choceň, Os Paka – Chlumec solo 843
814 celoročně Trutnov – Teplice.
Vrchlabí a Os do Svobody solo 810.
Broumov – Starkoč 854+954
Na jičinku mají přijít z Olomouce 814.2
Nové jednotky snad od prosince 2024.
No…tak pokud to bude „snad“ pravda, tak to není tak špatné…
doplním, že na Broumov se bude střídat 854+954 a 814.
nevíte někdo kudy a v kolik budou přejíždet ze Třebové do Hradce
No, vzhledem k Pardubické výluce to určitěbude přes Týniště
No mě zajímá hlavně čas v kolik pojede přes Choceň
Zhruba v čase 20:00 – pondělí
Asi přes Pardubice 😉
A vytrhané koleje do Rosic vlak přeskočí nebo ho převezou na podvalu nebo vrtulník? Nebo je myšlena vyhlídková jízda přes Kolín a Osek?