V Mostě začíná jezdit dvoupodlažní autobus s cestujícími, nasadí ho o víkendech k jezeru

Autobus MAN A39 v barvách berlínského dopravního podniku. Foto: Leif Jørgensen / Wikimedia CommonsAutobus MAN A39 v barvách berlínského dopravního podniku. Foto: Leif Jørgensen / Wikimedia Commons

Autobus bude k jezeru nasazován do konce prázdnin.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lojzik

Jeden doubledecker aus Berlin má taky Karl Maria, co býval dřív vlakvedoucí… Za mě pěkné stroje…

Tom

Podle mého názoru je to v této cenové relaci skvělá atrakce. Dává mi to daleko větší smysl než ostravské řešení.

Petr

Tyhle vozy by se hodili taktéž pro přepravu cestujících mezi vyškovským ZOO parkem a Dinoparkem namísto stávajících silničních vláčků jezdících i mimo město mezi kamiony 🙂

liposh

Zlí jazykové tvrdí, že z Berlína chtěli zpět zadarmo dovézt Karosy 734, ale protože si s těma Němcama nerozuměli, tak jim dali tohle a stálo je to 734 tisíc.

jva

…a to se vyplatí! Na víkendy, kdy je volných vozů plná zádel. No, hlavně, že se šetří každá koruna. Vlastně ne, v rámci „potlačování IAD“ se volené orgány o efektivitu VD nestarají a sypou a sypou…

Jarda Š.

Pro linku, kde většina cestujících jede na konečnou, je pro zvýšení kapacity patrový autobus výhodnější než kloubový.

TrBus

Ty vozy se pořídili z důvodu chystaného olympijského festivalu u jezera Most v roce 2024 (jeden z vůz, konkrétně ev.č. 154 má celovozovou reklamu na Olympijský festival) a tedy ke zvýšení kapacity a za druhé k zaktraktivnění MHD.

M19

Lepší platit dva řidiče. Naftu do dvou autobusů atd…? Zkuste napřed myslet…

Ondřej

Jsem zvědavej, jestli tím někdo bude jezdit…

p.ondrash

Jeďte se podívat… a rovnou se svezte

Luboš Beneš

Dneska jsem si to vyzkoušel. Na lince 16 cca 30 cestujících, z toho jeden pseudošotouš, 2 lehcí opilci, zbytek rodiny s dětmi, řidič rom, nástup jen předními dveřmi.