V Londýně pokročili s modernizací metra, po čtyřech měsících otevřeli stanici Bank

Stanice Bank pro proměně. Foto: Transport for LondonStanice Bank pro proměně. Foto: Transport for London

Kapacita stanice má po úpravách narůst o 40 %.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Cigoš

Ještě že to jkjk doplnil… 🙂 „už jsem se chtěl ptát 700 milionů čeho?“ 😀

jkjk

Pro doplnění, stálo to 700 milionů GBP, tj. nějakých 20 mld. Kč.

pedro74

Vypíchnul bych: 550, zaměstnanců, 4 měsíce. Info pro MD, DPP SŽ, i ŘSD. V těchto zařízeních máme spolehlivě: 550, úředníků.

pedro74

V každém…

Martas

Tak určitě ten tunel jim trval déle. 4 měsíce napojovali tunely a dávali nástupiště na bývalou trať. Podle mě problém spočívá v tom uzavření. Třeba v metru u nás se to uzavře, ale vlaky projíždí. Tam byla, stejně jako to dělají v Budapešti, uzavřena celá sekce a údajně tak lehce renonvovali i jiné stanice https://www.youtube.com/watch?v=VktGTgSnSi8&t=24s.

autobusik2

Vykopali nový tunel a nové severné nástupište stanice, tesne vedľa pôvodného. Teraz behom 4 mesiacov len napojili tunely a pôvodné severné nástupište zmenili na koridor pre cestujúcich. Stavba trvala celkovo 6 rokov.

Jiří Kocurek

A je po zázraku.

Air Traveller

tak to muselo zabolet…

liposh

Já četl, že se ta stanice jmenuje „Baník“ …moje chyba 😀

Majkl

Tímto komentářem jste nikoho neobohatil👎

liposh

Pokud se alespoň jeden čítatel pousměje mým starým očím, pak to účel splnilo. 🙂 I jeden zvednutý koutek už se počítá 🙂 Protože šířit dobrou náladu by měl být každodenní cíl každého člověka….Naopak Vy jste tím svým komentářem nikoho neobohatil, ať se to vezme z kteréhokoliv úhlu.

Pája

Mně to docela pobavilo 😃👍

mgr.pavel

„Součástí bude i výměna celkem 12 eskalátorů.“ – jak rychle je zvládnou vyměnit? V porovnání s tím, jak pomalu je měnili v Praze (hlavně béčko? smíchov či Anděl? nevím už..).

Jasně, v Praze jsou imho eskalátory hlubší, ale stejně mne ta pomalost výměny překvapila.

mlokXCM

Pokud si pamatuju, tak v Praze to bylo tak, že se nejprve musely vybrat staré eskalátory a teprve pak se mohly začít vyrábět nové. Mě spíše vždycky překvapila cena té výměny.

Juraj

To sice ano, ale svou roli hraje i to, zda se to dělá za provozu nebo ne. V pražském metru jsou na to prakticky 2-3 hodiny denně a aby se neomezil denní provoz ve stanici, dělá se to tak trochu jako stavět v lahvi model lodi pinzetou.