V Liberci nakoupí další autobusy SOR, Solaris dodá první vozy v září
Autobus SOR NS12. Foto: SOR Libchavy
Kvůli nedostatku financí dopravní podnik dlouho nakupoval ojeté autobusy, teď po dlouhé době nakupuje nové.
Kvůli nedostatku financí dopravní podnik dlouho nakupoval ojeté autobusy, teď po dlouhé době nakupuje nové.
Na tu libereckou svoloč stačí co jezdí 🙂
My se těch SORů v Liberci nikdy nezbavíme? Proboha proč SOR? To opravdu neexistuje žádný výrobce, co by dokázal v požadované době dodat svůj sortiment, že se musíme uchylovat k SORu? Ono nestačí, že je máme v Praze, ale my to panoptikum MHD musíme je mít i v mém rodném městě! SOR je snad to nejhorší, co může DP koupit. Proč nekoupí Solarisy i ve verzi 12M? Protože SORů jsme tu měli třicet hrbatých, tak jich koupíme zase třicet v jiným modelu? Ale co, záruku to přežije, pak se to jako nepotřebný šrot prodá na Ukrajinu nebo možná ještě víc… Číst vice »
DP Liberec je čím dál víc celkově podnikem hrůzy. V některých tramvajích se bojíte jet, neb údržba se koná jen minimální režii. Proto taky DP potřebuje dvojnásobný počet tramvají, než má vypravenost. Busy jsou na tom z pohledu cestujícího o něco lépe. Ale celkově služby upadají, s covidem zrušena noční doprava, večerní omezena až o 50%.
Je sice moc pěkně všechno hodit na DP, ale vše není naše vina. Noční spoje byly zrušeny, jelikož to město nechce a nemá na to finanční prostředky, aby se mohly provozovat. …dobré si o tom něco zjistit, než se tu člověk rozvášní s hanlivými argumenty.
Liberec by už jako sůl potřeboval i nové tramvaje…
Liberec by potřeboval už konečně vážně zvážit stavbu tramvajové tratě do Rochlice. Toto sídliště ani kloubové autobusy nespasí.
To je sice pravda, ale než řešit u nových tramvají zase díly, které už nikdo nevyrábí a tisícero dalších problémů, jak známe z let minulých, tak to ať radši jezdí zgenerálkované T3 a bude klid !
Tyhle tramvaje tady budou jezdit ještě dalších 20 let bez problému.
Nové tramvaje a díly, které nikdo nevyrábí??
Kolega myslel asi slavnou RT6S. Pokus o modernizaci vozoveho parku.
T3 budou v pohodě jezdit jako moderní vozidlo až do konce století 😂
Liberec by potřeboval nové všechno a VRT o Prahy.
Liberec by v prvním kole potřeboval vyřešit letitý dluhy, aby to všechno zaplatil.
Tak snad by pánové Syrovátko a Kittner trochu přispěli …
Tam musí mít teda údržbáři radost.
Když nakupovat staré ojetiny, tak jen jednoho co nejspolehlivějšího a na servis nejméně náročného typu, jinak se z toho místní zblázní či utečou do Německa.
Údržbáři mají takovou radost, že se každému kroutí palce u nohou.
Ty SORy vydrří tak 5 let. Takové ty SORy velboudí s hrbem, co se jich nakoupilo a už je skoro nevidím. Zato výběhové Mercedsy z Německa parádně jezdí. Nechápu, proč zase nekoupili Mercedesy nebo aspoň Iveco. Sor je tragédie.
Říká Vám něco veřejná soutěž?
Cena v jejím rámci přece nemusí být ani jediným, ani nejdůležitějším kritériem… 😉
Říká vám něco zadávací podmínky? Napíšu si takové, aby mi ti vyhrálo něco kvalitního.
Stačí napsat jednu věc, co SOR nemůže splnit a už píšou stížnost na ÚHOS.
Stačí to poptávat i s full servisem na 15 let, a SOR to splnit dokáže, akorát buď bude dražší, nebo na tom prodělá, a nebo se bude muset zlepšit.
Asi tak. Ono lze ÚHOS slušně obejít, akorát se musí vědět, jak na to.
Jo, souhlas, Citara ze Schwerinu, ale i ty pražské Karosy, to byl celkem dobrej kauf.
Teď se Praha bude zbavovat autobusů Rencek Irisbus Citybus a také T6A5. Tramvaje mají zamířit do Brna, co kdyby si nějaké T6A5 koupil DPMLJ… To by ste divily co vám to tam jezdí…