LOT 3a leaderboard

V Liberci nakoupí další autobusy SOR, Solaris dodá první vozy v září

Autobus SOR NS12. Foto: SOR LibchavyAutobus SOR NS12. Foto: SOR Libchavy

Kvůli nedostatku financí dopravní podnik dlouho nakupoval ojeté autobusy, teď po dlouhé době nakupuje nové.

Zpět na článek
24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Riki

Na tu libereckou svoloč stačí co jezdí 🙂

XYZ

My se těch SORů v Liberci nikdy nezbavíme? Proboha proč SOR? To opravdu neexistuje žádný výrobce, co by dokázal v požadované době dodat svůj sortiment, že se musíme uchylovat k SORu? Ono nestačí, že je máme v Praze, ale my to panoptikum MHD musíme je mít i v mém rodném městě! SOR je snad to nejhorší, co může DP koupit. Proč nekoupí Solarisy i ve verzi 12M? Protože SORů jsme tu měli třicet hrbatých, tak jich koupíme zase třicet v jiným modelu? Ale co, záruku to přežije, pak se to jako nepotřebný šrot prodá na Ukrajinu nebo možná ještě víc… Číst vice »

Martin

DP Liberec je čím dál víc celkově podnikem hrůzy. V některých tramvajích se bojíte jet, neb údržba se koná jen minimální režii. Proto taky DP potřebuje dvojnásobný počet tramvají, než má vypravenost. Busy jsou na tom z pohledu cestujícího o něco lépe. Ale celkově služby upadají, s covidem zrušena noční doprava, večerní omezena až o 50%.

Tomáš

Je sice moc pěkně všechno hodit na DP, ale vše není naše vina. Noční spoje byly zrušeny, jelikož to město nechce a nemá na to finanční prostředky, aby se mohly provozovat. …dobré si o tom něco zjistit, než se tu člověk rozvášní s hanlivými argumenty.

PetrB

Liberec by už jako sůl potřeboval i nové tramvaje…

Jindra

Liberec by potřeboval už konečně vážně zvážit stavbu tramvajové tratě do Rochlice. Toto sídliště ani kloubové autobusy nespasí.

Vlk

To je sice pravda, ale než řešit u nových tramvají zase díly, které už nikdo nevyrábí a tisícero dalších problémů, jak známe z let minulých, tak to ať radši jezdí zgenerálkované T3 a bude klid !
Tyhle tramvaje tady budou jezdit ještě dalších 20 let bez problému.

Kubrt

Nové tramvaje a díly, které nikdo nevyrábí??

Martn

Kolega myslel asi slavnou RT6S. Pokus o modernizaci vozoveho parku.

Jiří 24

T3 budou v pohodě jezdit jako moderní vozidlo až do konce století 😂

pája

Liberec by potřeboval nové všechno a VRT o Prahy.

Kalanis

Liberec by v prvním kole potřeboval vyřešit letitý dluhy, aby to všechno zaplatil.

Martin

Tak snad by pánové Syrovátko a Kittner trochu přispěli …

Peeetr

Tam musí mít teda údržbáři radost.
Když nakupovat staré ojetiny, tak jen jednoho co nejspolehlivějšího a na servis nejméně náročného typu, jinak se z toho místní zblázní či utečou do Německa.

Vlk

Údržbáři mají takovou radost, že se každému kroutí palce u nohou.

pája

Ty SORy vydrří tak 5 let. Takové ty SORy velboudí s hrbem, co se jich nakoupilo a už je skoro nevidím. Zato výběhové Mercedsy z Německa parádně jezdí. Nechápu, proč zase nekoupili Mercedesy nebo aspoň Iveco. Sor je tragédie.

Poudy

Říká Vám něco veřejná soutěž?

Jackub

Cena v jejím rámci přece nemusí být ani jediným, ani nejdůležitějším kritériem… 😉

pája

Říká vám něco zadávací podmínky? Napíšu si takové, aby mi ti vyhrálo něco kvalitního.

Jiří 3

Stačí napsat jednu věc, co SOR nemůže splnit a už píšou stížnost na ÚHOS.

watslaw

Stačí to poptávat i s full servisem na 15 let, a SOR to splnit dokáže, akorát buď bude dražší, nebo na tom prodělá, a nebo se bude muset zlepšit.

XYZ

Asi tak. Ono lze ÚHOS slušně obejít, akorát se musí vědět, jak na to.

XYZ

Jo, souhlas, Citara ze Schwerinu, ale i ty pražské Karosy, to byl celkem dobrej kauf.

PedrosVozomixos

Teď se Praha bude zbavovat autobusů Rencek Irisbus Citybus a také T6A5. Tramvaje mají zamířit do Brna, co kdyby si nějaké T6A5 koupil DPMLJ… To by ste divily co vám to tam jezdí…