Esíčko u pošty mi přijde docela nelogické, jen proto, aby naproti vznikla hromada parkovacích míst. Proč? Všechny služby jsou u obchodu a u pošty, kde se parkoviště výrazně zmenšilo. Zatím se zdá, že alespoň semafory jsou seřízené lépe a ve směru na Veselí a zpět na UH je doprava plynulejší. Uvidíme při poprázdninové dopravě. Ovšem ty zábrany proti chodcům u Slovácka mi přijdou zbytečné – tam jsem ještě nikoho přecházet neviděl. Zato bych je přidal u MIC mezi oba přechody, tam lidi lezou přes čtyři proudy jak hovádka skoro pořád. Stále jsem ještě nepochopil ty cyklostezky na každé straně silnice.… Číst vice »
Zároveň bych rád věděl, jestli je obchvat Kunovic podle studie z roku 2016 u ledu nebo se s ním ještě počítá? Ten měl být hotov první a pak se mohli dva roky dělat s průtahem Kunovicemi. Nebo se s ním kvůli dálnici už nepočítá? Směr na Veselí by byl super, dopravu do Letu by to celkem odvedlo (i kamiony) a osobně bych tama jezdil raději než přes osmery semafory. Nejsem si jistý druhou větví a napojením na Průmyslovou, ta kapacitně na tranzitní dopravu nestačí – ani výjezd na Malinovského a nedovedu si představit vyústění u nemocnice, kdyby tam směřovaly kamiony.… Číst vice »
Takovými připomínkami není nutno se zabývat…projektanti jsou si dobře vědomi toho, že po kruhovém objezdu standardizované velikosti ten kamion v pohodě projede. Pokud si na to stěžuje nějaký řidič kamionu, tak asi není dobrý řidič kamionu 😉
Lukáš Kníže
2 let
Kéž by vedle Kunovic už stála D55! Tranzitní doprava by se přesunula tam a rekonstrukce průtahu Kunovic by mohla být konverzí v městský bulvár. Nyní máme na několik let zakonzervované silniční řešení. Byť je o trochu více městské, stále to není ulice, ale jen silnice.
Dneska to jezdí po silnici první třídy, která kromě zúžení v historických bránách má přijatelné parametry. Po zprovoznění dnes rozestavěných úseků dálnice se k D55 bude jezdit doslova přes náměstí po úzkýcj ulicích s ostrými zatáčkami. Pro Strážnici to bude znatelné zhoršení.
V Bzenci je na tu spojku do Strážnice poměrně prudká zatáčka, skoro 270 stupňů. To se bojím hodně kamionů nedá. Mohli udělat alespoň dočasnou propojku na trase budoucí dálnice na tuto cestu. Ale pravděpodobně přikážou kamionům odbočovat na Veselí. Ona ani další alternativa přes Vacenovice není moc ideální, je tam devadesátistupňová zatáčka v poměrně husté zástavbě, pro kamiony dost těsná. Ovšem nejlepší by bylo nějak zpacifikovat ekoteroristy a urychleně dostavět i další úsek, alespoň po Rohatec. Ta sporná místa nejsou tak rozlehlá, nebylo by řešení ohradit dálnici protihlukovými stěnami a přikrýt např. solárními panely? Příroda vedle by byla dotčená minimálně… Číst vice »
Pořád je to první třída, že jo….
Ale u městské ulice by si právě člověk představoval aspoň víc parkovacích míst, když ne chodníku (myšleno pro obchody , ne pro domácí parkování)
Dříve – křižovatky kolem staré školy (ta bílá budova vlevo na fotce) jsou nyní v některých směrech pro kamiony a zemědělskou techniku obtížněji průjezdné, takže jim asi trochu rozjezdí ostrůvky. A hasiči mají pro rychlejší výjezd ze zbrojnice k zásahu jeden z těch ostrůvků téměř uprostřed výjezdu 🙂 Rovněž zkrátili cca na 1/2 odbočovací pruhy z Míkovic / Hluku a také následný připojovací pruh na Uh. Hradiště, kam přesunuli autobusovou zastávku. A nejlepší na tom všem je, že na podzim mají mezi těmito křižovatkami opravovat vodovod, takže nově postavené z části zase rozkopou – tj. nikoliv za 5 let, ale… Číst vice »
Aleš K.
2 let
Hm, driv sem se z obchvatu pripojil na 55 hnedka, ted cekam na semaforu…
Esíčko u pošty mi přijde docela nelogické, jen proto, aby naproti vznikla hromada parkovacích míst. Proč? Všechny služby jsou u obchodu a u pošty, kde se parkoviště výrazně zmenšilo. Zatím se zdá, že alespoň semafory jsou seřízené lépe a ve směru na Veselí a zpět na UH je doprava plynulejší. Uvidíme při poprázdninové dopravě. Ovšem ty zábrany proti chodcům u Slovácka mi přijdou zbytečné – tam jsem ještě nikoho přecházet neviděl. Zato bych je přidal u MIC mezi oba přechody, tam lidi lezou přes čtyři proudy jak hovádka skoro pořád. Stále jsem ještě nepochopil ty cyklostezky na každé straně silnice.… Číst vice »
Zároveň bych rád věděl, jestli je obchvat Kunovic podle studie z roku 2016 u ledu nebo se s ním ještě počítá? Ten měl být hotov první a pak se mohli dva roky dělat s průtahem Kunovicemi. Nebo se s ním kvůli dálnici už nepočítá? Směr na Veselí by byl super, dopravu do Letu by to celkem odvedlo (i kamiony) a osobně bych tama jezdil raději než přes osmery semafory. Nejsem si jistý druhou větví a napojením na Průmyslovou, ta kapacitně na tranzitní dopravu nestačí – ani výjezd na Malinovského a nedovedu si představit vyústění u nemocnice, kdyby tam směřovaly kamiony.… Číst vice »
Počítá, ale radnice zejména v UH pracuje velmi pomalu ohledně dopravy… (například jsou dost ve skluzu co se týče autobusových zastávek)
Nekdo si stěžoval, že se od Veselí k Letu bude špatně odbočovat kamiony. To projektanti nezohlednili připomínky?
Takovými připomínkami není nutno se zabývat…projektanti jsou si dobře vědomi toho, že po kruhovém objezdu standardizované velikosti ten kamion v pohodě projede. Pokud si na to stěžuje nějaký řidič kamionu, tak asi není dobrý řidič kamionu 😉
Kéž by vedle Kunovic už stála D55! Tranzitní doprava by se přesunula tam a rekonstrukce průtahu Kunovic by mohla být konverzí v městský bulvár. Nyní máme na několik let zakonzervované silniční řešení. Byť je o trochu více městské, stále to není ulice, ale jen silnice.
Tranzitní doprava se přesune do Bzence a ve Strážnici se rovnou oběsí
Přes Strážnici to ale všechno jezdí už dneska. A že by se to zdvojnásobilo? Není kam…
Dneska to jezdí po silnici první třídy, která kromě zúžení v historických bránách má přijatelné parametry. Po zprovoznění dnes rozestavěných úseků dálnice se k D55 bude jezdit doslova přes náměstí po úzkýcj ulicích s ostrými zatáčkami. Pro Strážnici to bude znatelné zhoršení.
V Bzenci je na tu spojku do Strážnice poměrně prudká zatáčka, skoro 270 stupňů. To se bojím hodně kamionů nedá. Mohli udělat alespoň dočasnou propojku na trase budoucí dálnice na tuto cestu. Ale pravděpodobně přikážou kamionům odbočovat na Veselí. Ona ani další alternativa přes Vacenovice není moc ideální, je tam devadesátistupňová zatáčka v poměrně husté zástavbě, pro kamiony dost těsná. Ovšem nejlepší by bylo nějak zpacifikovat ekoteroristy a urychleně dostavět i další úsek, alespoň po Rohatec. Ta sporná místa nejsou tak rozlehlá, nebylo by řešení ohradit dálnici protihlukovými stěnami a přikrýt např. solárními panely? Příroda vedle by byla dotčená minimálně… Číst vice »
Pořád je to první třída, že jo….
Ale u městské ulice by si právě člověk představoval aspoň víc parkovacích míst, když ne chodníku (myšleno pro obchody , ne pro domácí parkování)
Za 5 let jako obvykle repete? 🤣
Oni tu křižovatku předelávali v letech 1997, 2002, 2007, 2012 a 2017?
Klasická flikovačka, nynější úpravy stejně nic nevyřešily, ale peníze se utratily a před volbama se to hodí!
Dříve – křižovatky kolem staré školy (ta bílá budova vlevo na fotce) jsou nyní v některých směrech pro kamiony a zemědělskou techniku obtížněji průjezdné, takže jim asi trochu rozjezdí ostrůvky. A hasiči mají pro rychlejší výjezd ze zbrojnice k zásahu jeden z těch ostrůvků téměř uprostřed výjezdu 🙂 Rovněž zkrátili cca na 1/2 odbočovací pruhy z Míkovic / Hluku a také následný připojovací pruh na Uh. Hradiště, kam přesunuli autobusovou zastávku. A nejlepší na tom všem je, že na podzim mají mezi těmito křižovatkami opravovat vodovod, takže nově postavené z části zase rozkopou – tj. nikoliv za 5 let, ale… Číst vice »
Hm, driv sem se z obchvatu pripojil na 55 hnedka, ted cekam na semaforu…