V Královéhradeckém kraji končí zapůjčené stadlery. Velká výluka neskončila, z rychlíku bude spěšný vlak
Železniční stanice v Hradci Králové. Foto: České dráhy
Nový jízdní řád v Královéhradeckém kraji přinese navýšení dopravních výkonů o 1,4 %. Cestující zde čeká konec nasazení motorových vozů
Děkuji za zrušení 883 jediný vlak z HK na Moravu, místo toho pojede 150 vlak na Moravu z Prahy. Nabídka vlaků z Hradce je tragická.
Škoda, že spěšné vlaky z Chocně do Náchoda jedou do Adršpachu jen v sezoně. Mohly by o víkendech jezdit celý rok. Ušetřil bych přestup v Náchodě (a 20 minut).
Pokud čtu dobře, tak chybí zmínka o sezónněvíkendovém páru Sp Liberec-Jičín, ten přebírá Arriva
Ranní osobak v 5:32 z HK do Pardubic opravdu nenahradí R883 do Luhačovic. Tim rychlíkem v 5:45 jezdilo denně 60-70 lidi, v pondeli pres 70. Vytvářelo to skvělou vazbu na rj z pardubic do Prahy s příjezdem v 7:07.
Fakt dík. Jo a ten ranní osobak uz jezdil uz ted. Ale o víkendu asi jinak, Hm.
Bude stíhat 854 se dvěma jízdní doby do Trutnova? Jinak ohledně vozidel slabota, aspoň páteř (tedy např. i HK-Trutnov) by si zasloužila postupnou obměnu a ne jen WiFi…
Však v tomto kraji ČD generačně obměňují, ze stadleru na hydru z přelomu 60. a 70. let, to je taky jiná generace, tzv. pojízdný šrot.
Co si kraj (ne)objedná, to (ne)má.
Když kraj přiklepne smlouvu těm samým ČD bez soutěže, nemůže se divit, že dostane tu samou kvalitu ČD. Mimochodem řadu 854 vynášejí do nebes ti, co litují nástupu Arrivy na trať 070. Jistě jsou to tedy skvělé stroje a cestujícím ve východních Čechách tak nezbývá než poblahopřát.
No vzhledem k tomu, že tady v kraji jezdí převážně 854 nebo 843 a 810 nebo 814, tak zaplať pánbůh za to 🙂
Nemělo před tím 810 být ještě slovo „ne“?
Ne. Proč?
No myslel jsem si to už kvůli tomu „a“ mezi dvěma „nebo“. Prosím tedy o vysvětlení, zaplať pánbůh za 810 v porovnání s čím?
Reagoval jsem na gratulační komentář ohledně 854 na východu Čech.
843 a 854 tady jezdí na R a Sp, 814 a 810 na Os. Ta hydra je oproti zbytku kočár.
810 je na našich hranatých obloucích zlatá snad jen oproti drátu do oka 🙂
No když já tam ráno vídávám toho Stadlera, tak je vždycky nacpaný až k prasknutí. Až jsem se divil, kolik je možný těch lidí do toho vlaku nacpat. Dlouho jsem si říkal proč tam radši nenasadí něco většího.
Myslím, že minimálně ve špičkách to pro cestující bude paradoxně určité zlepšení.
ty uz by si mel prestat psat skarede a zavadejici prispevky, arriva ma ve vsetine ve 23.00 pristavene autobusy na vlaky rano, protoze by jinak nevyjela ty moudry trondo buh vi od kud jsi ale ze zeme urco ne haha 🙂 PS : Doufam ze p. Sura o tom bude referovat tak jako by to byla firma CD,a,s 😉
A víte, že od dnešního dne Arriva začíná ve Zlínském kraji s autobusy?
Hydra je možná ze sedmdesatých let, ale co se týče pohodlí a konfortu, tak je mnohem lepsi nez Stadler.
Ten ma pouze jednu vyhodu -nizkopodlažnost
ještě jednu pro časté zastavování: zrychlení
Již tak některé spoje jezdí a stíhá se… s
Jezdím tam tak 1-2x za rok, proto se radši ptám, tak díky:) Škoda, že tam ani po rekonstrukcích nejsou vozidla s lepší akcelerací, schopné jezdit TR i do stoupání a také na horní rychlostníky… Efekt rekonstrukcí na JD minimální, ani oblíbená „stabilizace JŘ“ nebude při dvou vlečňácích a zpožděných R kdovíjaká… Já vím, klasicky se „čeká na Godota“ (elektrizace, vysokovská spojka, Sp až do Svobody aj.) a do té doby se zachovává současný koncept vč. vozidel (to znám od nás z Buštěhradky)…
„Z rychlíku bude spěšný vlaky.“ Opravdu?