V Karviné začala oprava Nádražní ulice, řidiči musejí počítat s omezeními
Nádražní ulice v Karviné. Zdroj: ŘSD
Hotovo má být do první poloviny dubna, práce vyjdou na přibližně 11,5 milionu korun.
Hotovo má být do první poloviny dubna, práce vyjdou na přibližně 11,5 milionu korun.
Jak je to vlastně s obchvatem Karviné. Teď se postavil jeden úsek a dále?
Aktuálně nevím o dalším obchvatu Karviné, ale řeší se obchovat Dětmarovic, Lutyně až do Bohumína. https://www.msstavby.cz/i-67-bohumin-karvina-eia-14-02-2023/
To jsem chtěl vědět. Jak to povede I/67 od Dětmarovic na jih.
Takže ve staré stopě.
Nečekám žádné drama, je to typická Karvinská lokální dálnice, historicky dimenzována na velké množství těžkých strojů (a jejich předjíždění). Divím se, že po zneprůjezdnění půlky silnice se tam vlezlo jen 1 + 1 a ne 2 + 1.
Jaké těžké stroje tam jezdily nebo měly jezdit? A ještě ve velkém množství?
Hutní náklady (trubky, plechy, ingoty), od polotovaru až po kompletní strojirenské celky (včetně nadrozměru). Případně vybavení do dolu.
Kam by to asi v Karviné jezdilo ve velkém množství?
Nic takového tam na silnicích vidět nebylo, kromě nějakých nahodilostí.
To se vozilo po dráze.
Čtyřproudy byly kvůli normální silniční dopravy.
Z Havířova do Karviné asi ingoty nevozili, že? : – )
Do dolů?
Já to bral obrazně, že se nadimenzovala cesta na nějakou šířku a vybetonovalo se tak Karvinsko-Ostravsko.
Teď nevim proč zrovan z Karviné do Havířova, když tam ta cesta nevede.
„typická Karvinská lokální dálnice“
jsou vaše slova.
Je jich tam víc., těch „karvinských „dálnic“. Některé už ale byly zúženy, např: https://mapy.cz/zakladni?l=0&x=18.4841191&y=49.8006544&z=19&base=ophoto
No moje slova to nejsou. 😀
Ano jejich více. Proč asi pišu že se zabetonovalo Karvinsko-Ostravsko…..