V Karviné začala oprava Nádražní ulice, řidiči musejí počítat s omezeními

Nádražní ulice v Karviné. Zdroj: ŘSDNádražní ulice v Karviné. Zdroj: ŘSD

Hotovo má být do první poloviny dubna, práce vyjdou na přibližně 11,5 milionu korun.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Permonik

Jak je to vlastně s obchvatem Karviné. Teď se postavil jeden úsek a dále?

Jakub

Aktuálně nevím o dalším obchvatu Karviné, ale řeší se obchovat Dětmarovic, Lutyně až do Bohumína. https://www.msstavby.cz/i-67-bohumin-karvina-eia-14-02-2023/

Permonik

To jsem chtěl vědět. Jak to povede I/67 od Dětmarovic na jih.

Takže ve staré stopě.

asdasdfsdfasd

Nečekám žádné drama, je to typická Karvinská lokální dálnice, historicky dimenzována na velké množství těžkých strojů (a jejich předjíždění). Divím se, že po zneprůjezdnění půlky silnice se tam vlezlo jen 1 + 1 a ne 2 + 1.

jal

Jaké těžké stroje tam jezdily nebo měly jezdit? A ještě ve velkém množství?

Permonik

Hutní náklady (trubky, plechy, ingoty), od polotovaru až po kompletní strojirenské celky (včetně nadrozměru). Případně vybavení do dolu.

jal

Kam by to asi v Karviné jezdilo ve velkém množství?
Nic takového tam na silnicích vidět nebylo, kromě nějakých nahodilostí.
To se vozilo po dráze.
Čtyřproudy byly kvůli normální silniční dopravy.
Z Havířova do Karviné asi ingoty nevozili, že? : – )

Permonik

Do dolů?

Já to bral obrazně, že se nadimenzovala cesta na nějakou šířku a vybetonovalo se tak Karvinsko-Ostravsko.

Teď nevim proč zrovan z Karviné do Havířova, když tam ta cesta nevede.

jal

„typická Karvinská lokální dálnice“
jsou vaše slova.
Je jich tam víc., těch „karvinských „dálnic“. Některé už ale byly zúženy, např: https://mapy.cz/zakladni?l=0&x=18.4841191&y=49.8006544&z=19&base=ophoto

Permonik

No moje slova to nejsou. 😀

Ano jejich více. Proč asi pišu že se zabetonovalo Karvinsko-Ostravsko…..