V Karviné vyjely nové autobusy, dostaly černobílý vizuál
Jeden z nových autobusů s inovovaným vzhledem pro karvinskou MHD. Zdroj: Transdev Slezsko
Nová vozidla dodal do Karviné libchavský výrobce SOR.
Nová vozidla dodal do Karviné libchavský výrobce SOR.
může mi někdo vysvětlit k čemu jsou v mhd usb zásuvky a wifi? V dnešní době, kdy každé město má kvatlitní pokrytí mobilními sítěmi a neomezené tarify jsou od 300 (což je někde i méně než lítačka na mhd).
Mne se to libi.
Lide tomu rikaji pohrebak.
Deti s fixem jsou zlo, uz jsem ho videl popsany.
Autobusy jsou to nádherné a pohodlné. Cestuje se s nimi velmi příjemně. Působí prostorně.
Bohužel potom, co hrál v Karviné Baník už byly některé madla oblepené těmi jejich primitivními nálepkami.
Jednomu z vozidel už od pravého zadního kola jde slyšet podivný hluk připomínajícím nepřirozené tření. Těžko říct jestli je to výrobní nedokonalost nebo to vzniklo následným poškozením. Snad to brzy opraví.
Tohle je ČSAD Třinec, nebo o kus vedle?
Transdev Slezsko je bývalé 3ČSAD. ČSAD Karviná, Havířov, Frýdek-Místek.
Líbí se mi to přejmenování zastávek reflektující změny v okolí.
Někdy stačí k takovým drobným změnám trochu občanské aktivity 😉
Gratuluji designérům! 🙂
Neuvedl jsem puvodně akorát nové Iveco, jinak počty z publikovaných informací sedí.
Zůstanou pouze Urbanwaye a Scania.
Úplně jednoduše, to co má na SA nové karvinské evidenční číslo, to zůstane.
Na to, že je to „designerský skvost“ od Kotase, tohle jim „sluší“. Dělá to s toho autobus, né dětskou hračku od Gaudího.
Jakou ma logiku koupit pět naftových autobusů, jeden na BioCNG a následně dva elektrické?
To se vyplatí kvůli několika autobusům plnička na bioCNG?
Cituji: ,, Nově bude vozový park povinně obsahovat tři druhy pohonu. Bezemisní (elektrický), nízkoemisní (BioCNG) a klasický dieselový s normou EURO 6. Tyto podmínky vycházejí z Evropského nařízení, které určuje potřebné minimální zastoupení různých druhů pohonu ve veřejné dopravě osob.”
Děkuji za odpověď.
Jak se říká, na barvu to nejezdí, ale za mne moc pěkný design.
Bohužel minimálně jeden z autobusů už má reklamní zelený polep s Městským fotbalovým stadionem. Ten čistý design tomu slušel víc.
Je to zkopírované z Bratislavy, akorát vyměnili červenou za bílou, ale ostatní prvky (černé světla, maximální determalizace oken,…) jsou totožné s bratislavskou objednávkou z minulého roku…
Pohřební autobusy pro podporu depresí v Karviné.
Černí ptáci mu stelou postel nebeskou
Na pohřby dobrý.
Tohle asi nenavrhoval Kotas, co?
Je to subjektivní no. Za mě je to velmi povedená barevná kombinace pro SORy, která zakryje co nejvíce z toho východoevropského designu. Podobně jako se to povedlo v Bratislavě.
Subjektivní to je, ale mě napadlo na první pohled přesně to samé, co Vás.
Další úspěšná odkotasizace 👍 Škoda, že se toho PID tak bojí.
Hrozné. Tenhle autobus si hraje na chameleona? Proč? No protože díky velkým lesklým a tmavým plochám, které odrážejí okolí se stává do značné míry neviditelným.
Jak ten bus prokoukne, když se zredukuje počet barev na čele a zádi (ta Kotasova posedlost šedostříbrnými prvky)…
Je to otázka vkusu, ale můj názor je, že zelené autobusy i zastávky byli minimálně principiálně hezčí.