V Karlovarském kraji skončily opravy dvou nádraží, ve Stráži se otevře původní čekárna

Nádražní budova Tršnice. Pramen: Správa železnicNádražní budova Tršnice. Pramen: Správa železnic

Správa železnic připravuje otevření původní čekárny, která bude dálkově monitorována.

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej Raška

Super,ještě opravit Dětřichov nad Bystřicí a je to OK.

PetrB

Hrozný. Za nejlepší rekonstrukci v Karlovarském kraji považuji stanici Mariánské Lázně. Jenže to nedělala SŽDC, ale Italové (Grandi Stazioni)…

Beny

V čem je to hrozný? Za mě dobrý.

Jan

S těmi Mariánskými Lázněmi jednoznačně souhlas! To je mimořádně vydařená záležitost, škoda že takových není víc… 🙁

Vašek

Šmejdi sprejerští již mají pohotovost.

Lektor

Je zajímaý, že někde to opravit jde a jinde ne….

Jiří Kocurek

Také záleží v jakém stavebně technickém stavu je daná budova. Ale ano, v Ústí nad Orlicí to šlo.

ušatá

Zajímavé je porovnání nákladů – zde 8 mil. Kč u tak rozsáhlé budovy na její rekonstrukci a Přes 6 mil. Kč u Dětřichova, který má být zbouraný. něco nehraje, že?

On.

Tady to vypadá pouze na větší opravu fasády a střechy, kdežto Dětřichov znamená úplnou rekonstrukci v podobě nové výstavby.

Jiří Kocurek

Výkaz výměr potřebuje jenom „blbej inženýr“, aby porovnával cenu staveb. Ostatní mají jasno podle fotky a tří vět.

Cestující

A které nádr. Budovy se aktuálně rekonstrují?

Apollo17

Třeba na trati 140 ještě Dalovice,Perštejn.Ale budovy jsou zamčené,zanedlouho budou posprejované(první nápisy v Perštejně na nové fasádě již jsou) a cestujícím pomůžou stejně,jako betonový přístřešek „antivandal“.

Josef Král

Ani ve Stráži není budova v původní podobě. V přízemí byla jistě okna – jak to napsat správně – nahoře s oblouky (tedy klenby). Architekt by to asi napsal jinak…,

G.H. Bondy

Napsat, že nádražní budova v Tršnici se dochovala bez necitlivých stavebních zásahů považuju za vrchol ignorantství a diletantství. Ten parter vypadá jako Jednota ze 70. let po laciné rekonstrukci z let 90. A SŽ neprojevila sebemenší snahu o návrat do původní, alespoň pohledové podoby, tak jak se to alespoň částečně povedlo u nádraží ve Stráži. Tršnice v původním stavu: https://www.pofila.cz/archiv/173/1/okres-cheb?cookies=ok