V Hradci Králové přestali chybět řidiči. Zabralo zvýšení mezd o 30 % za poslední 2 roky
Trolejbus v Hradci Králové. Foto: DPMHK
Dopravní podnik města Hradce Králové (DPmHK) má po mnoha letech naplněný stav řidičů autobusů i trolejbusů. Důvodem je hlavně razantní
Měli by si přečíst (nejlépe několikrát, aby pochopili) ve vedení SŽDC, kde dlouhodobě chybí stovky provozních zaměstnanců…
Dobrý den , jen by mě zajímalo , jak pan ředitel přišel na částku 30tis kč hrubého ?? Při 40hodinách týdně mi furt nevychází 130,- na hodinu. S různými příplatky se dostávám furt na 200hodin měsíčně. Děkuji Jelínek
I v pražské autobusové MHD v poslední době přibývají ženy řidičky …
i u flixbusu, je to dáno hlavně tím, že jsou dostupné servisní služby a že autobusy nemusí vozit rezervy.
No, já už mluvil s vícero řidičkama na regiu a to, že by šly na bus proto, že nevozí rezervu, jsem se opravdu nesetkal.
Navíc často i rezervu vezou, ale při technic. problému kontaktují dispečink i kvůli banálnějším záležitostem a do ničeho se samy moc nepouští.
Ono se to od nich ani moc neočekává….
Velmi dobrý nápad. Navýšení kompenzace je tedy logické, ale chybí mi vyjádření, jestli se to dotkne i cen jízdného. Pokud ne, nebo jen minimálně, tak je to dobrý recept a návod pro všechny ostatní dopravce. Jen se to město musí snažit, protože bez MHD se v některých městech neobejdou.