V Hradci Králové přestali chybět řidiči. Zabralo zvýšení mezd o 30 % za poslední 2 roky

Trolejbus v Hradci Králové. Foto: DPMHKTrolejbus v Hradci Králové. Foto: DPMHK

Dopravní podnik města Hradce Králové (DPmHK) má po mnoha letech naplněný stav řidičů autobusů i trolejbusů. Důvodem je hlavně razantní

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Přemek

Měli by si přečíst (nejlépe několikrát, aby pochopili) ve vedení SŽDC, kde dlouhodobě chybí stovky provozních zaměstnanců…

Jelínek

Dobrý den , jen by mě zajímalo , jak pan ředitel přišel na částku 30tis kč hrubého ?? Při 40hodinách týdně mi furt nevychází 130,- na hodinu. S různými příplatky se dostávám furt na 200hodin měsíčně. Děkuji Jelínek

železničář v důchodu

I v pražské autobusové MHD v poslední době přibývají ženy řidičky …

Petr.R

i u flixbusu, je to dáno hlavně tím, že jsou dostupné servisní služby a že autobusy nemusí vozit rezervy.

Svojsin

No, já už mluvil s vícero řidičkama na regiu a to, že by šly na bus proto, že nevozí rezervu, jsem se opravdu nesetkal.
Navíc často i rezervu vezou, ale při technic. problému kontaktují dispečink i kvůli banálnějším záležitostem a do ničeho se samy moc nepouští.
Ono se to od nich ani moc neočekává….

A.R.

Velmi dobrý nápad. Navýšení kompenzace je tedy logické, ale chybí mi vyjádření, jestli se to dotkne i cen jízdného. Pokud ne, nebo jen minimálně, tak je to dobrý recept a návod pro všechny ostatní dopravce. Jen se to město musí snažit, protože bez MHD se v některých městech neobejdou.