Jako super jsem pro.. jen nechápu že tady se jezdí max 90 a dělá se mimoúrovňové řešení ale tam kde se jezdí 160 je někde sakra problém prosadit podjezd nebo nadjezd
tady se to dela hlavne proto, ze dopravni moment je obrovsky a prejezd je neustale zavreny.
Ondra L.
1 rok
To zas bude vylukova orgie. Jestlipak uz v pocernicich otevreli cekarnu? Letos by meli za tu zimu cestujicim vyplacet kompenzace, kdyz to tak pekne naplanovali…
Gejza
1 rok
Nerozumím tomu, proč to není součástí stavby optimalizace Mstětice – Praha Vysočany. Nebylo by to tak efektivnější (pokud by město přispělo na vícenáklady)? Při stavbě zvlášť muselo být dost práce s tím, aby se to stihlo najednou…
TSK funguje, náhodou, velmi efektivně. Znáte nějakého jiného zadavatele, kterému se dnes podaří vysoutěžit zakázku, za dvojnásobek její předpokládané hodnoty?
jo, TSK je tak efektivní, že když rekonstruují most, tak jsou po jeho stržení překvapeni nutností vypsat zakázku na výstavbu nového a když se to už po roce a půl podaří, tak se to považuje za zázrak
ksz
1 rok
Jen houšť a více takových staveb !
Lenka Hluší
1 rok
Bez obrovského kusu práce ze strany SŽ by se podjezd nebyl. Ale bude se fakt hodit.
Tam je to otřesný no… Ale jsem zvědav o kolik zvednout trať a kde začne stavba opěrných zdí protože ten podjezd musí být i pro busy.. to bude dost hluboko…
David
1 rok
Super! Tak už jen zrušit (a nahradit podchodem) P3616, vybudovat podjezd namísto P3615 v Zelenči, zrušit P3614 a vybudovat spojku do samoty k II/101, Nahradit P3613 nadjezdem (tím by se mělo vůbec začít), v Čelákovicích je to prý již v řešení a pak ještě 3 přejezdy na polích a v lesích do Lysé a je to. Na takto vytížených tratích by neměly být přejezdy nejlépe žádné.
P3613 – již se staví nadjezd
P3614 – přijde zrušit v rámci modernizace Mstětic, probíhá (včetně výstavby spojky)
P3615 – IMHO nereálné, nevejde se. Leda změnit na podchod/podjezd pro cyklisty, a postavit obchvat obce
P3616 – tam netuším, nakolik to ten areál využívá pro příjezd …
Podchod mezi ulicemi Stoliňská a K Tabulce je projekčně připraven, chybí poslední stanovisko od Drážního úřadu a bude se zahajovat společné řízení. Smlouva mezi MHMP a SŽ je podepsaná a na konci dubna by se mělo kopnout.
On tam je ještě jeden v ulici Lukavecká, ten ale slouží jen pro příjezd do fabriky, ve Žlíbku a Bártlova jsou podjezdy, další přejezd je až v Zelenči u zastávky a ten by měl zůstat. A přejezd ve Mstěticích by měl být letos nahrazen nadjezdem.
Jako super jsem pro.. jen nechápu že tady se jezdí max 90 a dělá se mimoúrovňové řešení ale tam kde se jezdí 160 je někde sakra problém prosadit podjezd nebo nadjezd
Nejsnáze to jde tam, kde to chtěj řešit obě strany. Tady, zaplaťpánbu, chtěly.
V Chuchli se naopak jedna strana bránila, tak teď tam maj přejezd ve špičce téměř trvale uzavřený. Tak ať si to tam užijou.
ve srovnani s chuchli tady nemusite nic vykupovat/vyvlastnovat/bourat, ani nikdo nedostane na zahradku jako bonus silnici. totez cernosice.
Nový stav bude mít rychlost bez ETCS 100 km/h a s ETCS až 160 km/h – oboje je tedy víc, než „max 90″…
A jak píšu tak někde to je problém.. i když se parametry v budoucnu zvýší jako tady… Blbě jsem to napsal …
tady se to dela hlavne proto, ze dopravni moment je obrovsky a prejezd je neustale zavreny.
To zas bude vylukova orgie. Jestlipak uz v pocernicich otevreli cekarnu? Letos by meli za tu zimu cestujicim vyplacet kompenzace, kdyz to tak pekne naplanovali…
Nerozumím tomu, proč to není součástí stavby optimalizace Mstětice – Praha Vysočany. Nebylo by to tak efektivnější (pokud by město přispělo na vícenáklady)? Při stavbě zvlášť muselo být dost práce s tím, aby se to stihlo najednou…
Ano, to by bylo efektivnější, ale to by muselo město (resp. TSK) fungovat taky efektivněji 🙂
TSK funguje, náhodou, velmi efektivně. Znáte nějakého jiného zadavatele, kterému se dnes podaří vysoutěžit zakázku, za dvojnásobek její předpokládané hodnoty?
jo, TSK je tak efektivní, že když rekonstruují most, tak jsou po jeho stržení překvapeni nutností vypsat zakázku na výstavbu nového a když se to už po roce a půl podaří, tak se to považuje za zázrak
Jen houšť a více takových staveb !
Bez obrovského kusu práce ze strany SŽ by se podjezd nebyl. Ale bude se fakt hodit.
Tam je to otřesný no… Ale jsem zvědav o kolik zvednout trať a kde začne stavba opěrných zdí protože ten podjezd musí být i pro busy.. to bude dost hluboko…
Super! Tak už jen zrušit (a nahradit podchodem) P3616, vybudovat podjezd namísto P3615 v Zelenči, zrušit P3614 a vybudovat spojku do samoty k II/101, Nahradit P3613 nadjezdem (tím by se mělo vůbec začít), v Čelákovicích je to prý již v řešení a pak ještě 3 přejezdy na polích a v lesích do Lysé a je to. Na takto vytížených tratích by neměly být přejezdy nejlépe žádné.
P3613 – již se staví nadjezd
P3614 – přijde zrušit v rámci modernizace Mstětic, probíhá (včetně výstavby spojky)
P3615 – IMHO nereálné, nevejde se. Leda změnit na podchod/podjezd pro cyklisty, a postavit obchvat obce
P3616 – tam netuším, nakolik to ten areál využívá pro příjezd …
P3616 se pro auta nepoužívá, ty mají vjezd z druhé strany z ulice F.V.Veselého, je tam jenom branka pro pěší.
Hned u toho přejezdu je docela fajn restaurace ve starém jídelním voze.
Pro lepši obslužnost by to chtělo ještě pěší průchod od nádraží do Paceřické a podchod K Tabulce.
Podchod mezi ulicemi Stoliňská a K Tabulce je projekčně připraven, chybí poslední stanovisko od Drážního úřadu a bude se zahajovat společné řízení. Smlouva mezi MHMP a SŽ je podepsaná a na konci dubna by se mělo kopnout.
to je skvela zprava, dik!
No, slušná spojnice, krátkodobé peklo pro dlouhodobý benefit. Jen by to chtělo v HoPo kruháč k tomu…
To k tomu peklu ? nebo k tomu benefitu? Někde je kruháč peklo. Zvlášť když tam neumí lidé jezdit.
Neříká se HoPo ale Hóčo Póčo – jen pro informaci. 😀
Ja slysel zas Horni Popelnice
HornoPorno
Jak to bude s tím druhým v H.Pocernicích a dalšími směr Lysá nad Labem?
Tam už žádné další přejezdy nejsou…
On tam je ještě jeden v ulici Lukavecká, ten ale slouží jen pro příjezd do fabriky, ve Žlíbku a Bártlova jsou podjezdy, další přejezd je až v Zelenči u zastávky a ten by měl zůstat. A přejezd ve Mstěticích by měl být letos nahrazen nadjezdem.
A pak až na silnici do Byšiček, kde opravdu není velký provoz.
Takže jediné problematické místo bude Zeleneč.