V Děčíně vykolejila při posunu lokomotiva ČD Cargo. Škoda překročila 20 milionů
Vykolejená lokomotiva ve stanici Děčín východ. Foto: SŽ
Šlo o dvojici lokomotiv, k nehodě došlo během posunu.
Šlo o dvojici lokomotiv, k nehodě došlo během posunu.
nakoupí si místo lokomotiv šrot a pak s ním jezděj jak blátni.pak se diví,co se stane.
Zkuste raději nejdříve naučit se pravopis, potom se zase ozvěte
Se někdo diví,kolik je škoda na Traxech.Můžu z vlastní zkušenosti říci,že mě výpavčí s Vectronem poslal na kolej bez troleje.Urvaný sběrač a škoda 650 000 a 50 tisíc tyjátr dokola.
Jak se může urvat sběrač při vjezdu na kolej bez troleje?
A proč to někdo takhle blbě dělá?
No takže chyba 50/50. Ne jenom výpravčího
Záleží jestli jel jako vlak nebo posun 😀
Ještě, že v Děčíně trvale stojí nehododový vlak s porodní bábou…. tak si na odstranění loko počkáme do pondělí. Vždyť oni ty koleje na východě chybí jen dopravcům. A ti si nějak poradí, jako vždy…
Nevím, co bylo příčinou, ale zab. zař. na jednom ze dvou nejdůležitějších přechodů do SRN je ostudou SŽ a nikoho to extra netrápí.
Jezdit „na hubu“ je prostě „o hubu“. A nemusí to souviset s touto nehodou…jako perličku bych přidal některé ručně stavěné výměny.
Mnoho strojvedoucích ani netuší, na jaké koleji se nachází. V tom bordelu není ani divu.
Proto je třeba autonomních vlaků ať se na hubu nejezdí.
Pche, dá se rozpoznání řeči a bude. 😀
Ručně stavěná výměna bez zámků a vazby na návěstidlo, co mi to jen připomíná? Staniční zabezpečovací zařízení je ošetřeno staničním řádem …
Výměna je pohyblivá část výhybky Vy odborníci
Pres východ se samozřejmě jezdí, jen nelze na zadní koleje, kde se dostávají vlaky a loko. Debata níže jsou jen nepodložené teorie o něčem,co není.
Když „jen“ nelze na zadní koleje, tak to znamená, že jsou použitelné pouze 1. a 2. kolej (+ 15. do Horního).
Ostatních 13 dopravních kolejí je nepoužitelných, což je na východě docela podstatná závada. 😉
Může mi někdo vysvětlil, jak je možné, že je škoda až 20 milionů?
kdyby to byla mašina českého výrobce, tak škoda bude jen 2 mil.
2 hnací podvozky si poskákaly po pražcích a štěrku… tohle soustruh za pár set tisíc nevyřeší…
A co na těch podvozkách se tak poškodilo jen o pražce a štěrk, že to stojí 20 milionů?
A nebylo by tedy možná lepší aby všude byla pevná jízdní dráha, tam žádný štěrk není a pražce jen minimálně, to by asi takové škody nevznikaly 😉
Pokud jsou poškozené i trakční motory v těch podvozcích, tak je 20 mil. ještě docela málo.
Je motor to nejdražší na lokomotivě? Nevím, jestli 20 mil se rovnoměrně týká obou lokomotiv, pokud ano, bylo by to 10 mil na jednu, což je jedna desetina pořizovací ceny. Opravdu motor dělá desetinu ceny lokomotivy?
Elektromotory jsou čtyři, na každé nápravě jeden. Ceny komponentů neznám, ale oprava té vykolejené v Kolíně prý vyšla na 50 mil. Kč, loko byla „od pasu dolů“ nová. Tedy pohon i pojezd.
A všechny elektromotory jsou v háji? Tomu nevěřím.
A stejně mi to přijde absurdní, že kvůli pouhému vykolejení se musí vyměnit polovina lokomotivy. Buď je tedy něco blbě v konstrukci lokomotiv, nebo kolejí. Jsou to příliš drahé stroje na to, aby jejich rozsáhlé poškození mohlo být tak snadné.
Když pojedete na kole, trefíte obrubník, uděláte si osmicu a mnoho modřin …
Když pojedete autem, vyletíte ze silnice, rozpáráte si břiho auta o pařez ….
Konstruktér holt nepočítal s tím, že lokomotiva bude jezdit mimo koleje.
Na druhou stranu vykolejení není zase tak zřídkavé.
A s autem jsem už mimo silnici jednou vyletěl a kromě proražené pneumatiky s ním nic nebylo. Oprava v podstatě velmi levná.
Kdyby jen v Děčíně. Ráno prorazeny sturc v CT. Fotky mám.
No velký omezení pro nákladní dopravu přes Děčín Východ. Údajně se ta lokomotiva dostane zpět na koleje až po víkendu.
Jen velmi hloupí lidé mohou provozovat byznys po železnici s Německem přes jeden jediný elektrický přechod hranic. Dávno měla být alternativa.
Stále se může jet přes levobřežku.
Nemusí- múže jet ne Hlavní nádraží a do Něnecka úvratí jako se jezdilo při rekonstrukci mostu do Prostředního Žlebu.
A ti velmi hloupí lidé provozující byznys mají být dopravci?? Se podívej do zrcadla.
Velmi hloupý je váš komentář. Jako že to mají železniční dopravci dle vašeho moudra zabalit?
A to mají čekat až Správa postaví zálohu? Ikdyby ano, tak by pak nebyl důvod nějakou zálohu dělat, žeáno…
Aha, takže podle mínusářů je jeden jediný kapacitní kolejový přechod hranic po 30 letech od pádu železné opony v pořádku. Zřejmě bypass není potřeba a silnice to zachrání. Nebo Německo zbankrotuje a pak by budování dalšího kolejového přechodu byla ztráta financí, chápu.
Mínusy jsou za ty velmi hloupé lidi. Jediný přechod je samozřejmě problém.
Mínusy máte za to, že děláte hlupáky z dopravců, kteří infratrukturu na starost nemají a novostavby můžou ovlivit jen omezeně.
Asi jako vyčítat chodcům lávku v Tróji.
Jenže problém je ten. Že Němec řeší jiné věci a přechod do ČR je mu buřt. My máme dráty v Chebu na hranicích, Vojtanov, do Hazlova v 2/3 trati, v plánu je dratizace a dvoukolejka do Domažlic a Kubice.
Co udělal Němec? Plán na Krušnohorský tunel a dráty do Hofu, tím to pro ně skončilo.
Pokud vím, tak Němec vesele geologicky zkoumá, zatímco SŽ má Nejezchleba https://zdopravy.cz/zpozdeni-pro-krusnohorsky-tunel-sprava-zeleznic-zrusila-soutez-na-vrty-za-chyby-dostala-pokutu-196211/
Němec fakt nemůže za to, že někdo udělá botu na pokutu.
Chápu to tak, že od srdcovky jela každá strana mašiny středem jiné koleje. Ale jak se tam ta mašina dostala, na to nevěřícně zírám.
I mistr tesař se někdy utne 😀 .
To tu pixlu z Kasselu mohli zrovna skutálet do řeky
Ja bych tam skutálel všechny lokomotivní PLÍVY z Plzně:)
Hoši hoši, pátek a zas takovej průšvih…..🫣