V Česku poprvé přistane Asiana, jako charter do Ostravy si ji objednal Hyundai
Boeing 777-200 společnosti Asiana Airlines. Foto: Jeff Gilbert / Wikimedia Commons
Ostravské letiště čeká nečekaná premiéra jihokorejské aerolinky. Odveze zaměstnance automobilky Hyundai.
Nevi nekdo, zda to vyuzovaji i lidi z Kia v Ziline?
….legrace, Hundai je dobrý
Kdo by to čekal. PRG jen pár lokálních linek a do Ostravy widebody longhaul.
Tady se ukazuje, že pravidelná linka by opravdu smysl měla, ale Praha je Praha…
To jo pravidelná linda Soul – Ostrava 1x za měsíc, rozhodně smysluplná linka
Z Prahy se do Koreje létalo denně, v sezóně i B747 nebo A380. Ostravu objednávají podruhé po měsíci s B777 a ani nevíme, kolik tím poletí lidí. Opravdu si myslíte, že něco takového je na pravidelnou linku? Pod slovem „pravidelná“ si představuji něco, co létá alespoň 1x týdně.
Minule bylo na priletu 80pax a na odletu 50pax … trošku jsem nechapal
..to mohli letět Dakotou
tak manažeři asi chtějí víc pohodlí a taky asi kvůli koroně každý sedí sám….
Jako pravidelná linka jednou za měsíc? Myslíte, že by Hyundai zaplnil wide body letadlo třeba jednou týdně?
Letní slunovrat je jednou za rok a taky je to pravidelný jev. 🙂
a kdo by v tom létal? 🙂 Hyundai a další subdodavatelské firmy jsou sice velký zákazníci, ale aby plnili širokotrupé letadlo denně případně cca 4x týdně je velká fantazie člověka, co za tím vidí jen „nutnou“ linku do Ostravy 😀
Vůbec nejde o pravidelnost linky, to je utopie. Tady jde o to, že stále zatracovaná a zbytečná Ostrava stála za to,aby se sem vypravila takováto přímá linka…i když jen 2x. Kraj má tak i přes KTW v oblasti obchodních cestujících nějaký potenciál a to nahrává LOTu…jinak ČSA s játrem přes Prahu létala vždy s určitým množstvím Asiatů.
Potenciál dávno promrhali chytrolíni z kraje. Předběhli nás Poláci z Krakova a Katovic. Sice tlačí schůdky k letadlu ručně, ale jsou lepší….
Potenciál bohužel promrhán je,ale proč nad tím neustále brečet a neposunout se dál,když to letiště tu je. Linka do WAW se snad uplatní. Je tu opravna s lakovnou, jedna z největších ve střední Evropě. Hlavně se tu ale rozšiřuje cargo, transkontinentální linku nemají jak v KTW,KRK,BTS apod. Zvlášť když pro střední Asii létá jako jedna z mála v EU,a využívají ji z větší části země EU. Po URC,PVG,TSN se teď létá z LHE,DAC a SJW, s mezipřistáním v TAS. I když vcelku nepravidelně,ale párkrát do týdne se vytočí. Na takové letiště to není špatný výkon. Ale pro turistické lety je… Číst vice »
mlceti zlato…