V budějovické MHD začnou znovu fungovat elektronické označníky, mají být přesnější
Elektronický označník zastávky MHD České Budějovice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Pro cestující bude nejvýraznější novinkou odbavovací systém, který umožní zaplacení kartou přímo ve vozech.
dobré odjezdové tabule má Wroclaw na przystankach a v tramvajích hlásí linka číslo 23 do stanice Dworzec glówny nastepny przystanek dworcowa
Spolehlivost byla na docela vysoké úrovni, selhávala pouze někdy ve špičce. To spíše lidé, kteří tomu nerozuměli, a jeli jednou ročně, např. necápali záporné hodnoty označení zpoždění, pak psali hrůzy v místních médiích.
Označníky, vozidla, technika, všechno super. Co ale přesnost a rychlost dopravy? Co řidiči a další zaměstnanci (nábor, mzdy)?
K čemu je cestujícímu, že na označníku uvidím, že spoj se zpozdil o 3, 5, 10 minut? Proč jet MHD, když kolo i pěší chůze se konkurenceschopná. Dokonce i stání v autě ve stejné koloně, jako bus/trolej je rychlejší (zastavením v zastávce a opětovném zařazení do kolony MHD ztrácí).
To není postesknutí si až tak na DP, jako na akcionáře.
Martine, kdyby jste znal demografickou statistiku podle věku, věřím, že byste podobný komentář nepsal. K tomu jen přípomínám, že MHD je hodně využívána i žáky středních škol, tedy mladými lidmi. A za druhé, že MHD vede daleko za administrativní hranice města ( okolo města je rozsáhlá urbanizovaná zóna), do které se dostat pěšky nebo na kole, není časové výhodné.
Jak je spoj zpožděný vám jako cestujícímu je k tomu, že se můžete rozhodnout dopravit se jiným způsobem nebo jinou cestou. Můžete se omluvit, že budete mít zpoždění. Kdyby nic jiného, je to ujištění, že na té zastávce čekáte správně a spoj vám neujel nebo nejede jinudy.
Když v polovině srpna informační systém vypnuli, říkali že to bude trvat několik týdnů. Zatím to bude několik měsíců.