Já Vám teda nevím, kdyby se počkalo na VMO Tomkovo náměstí, odšpuntovalo by to výjezd na Vinohrady ze dvou stran. Takhle by to mohlo jet plynuleji. Samozřejmě, že se to objeví o kus dál. Ale rozkopat všechny 4 hlavní tahy a do toho na jaře rozkopat zase most na Šámalce. To jim obyvatelé ulic od Životského opravdu poděkují.
Když si to přečtete, tak zjistíte, že se to už udělat musí, protože jak vodovod tak kanál je tam v havarijním stavu. Dalším odkládáním jenom naštvete místní.
Představte si, že máte v ledničce 2 petflašky vody, abyste si mohl ráno uvařit čaj a zbylo i na polívku, kdyby to do oběda nestíhali.
Proč to tedy nechali zajít do takového stavu? Věděli dávno, že ten vodovod je v prdeli, když to tam bouchalo každý rok. Věděli to dávno před tím než uzavřeli Tomkáč a ještě mi teda napište co na tom bude skoro rok. A proč, když se momentálně nic nedělá na křižovatce Stará osada, je zavřený odbočovací pruh k Vojenské nemocnici.
Jo, představa je to pěkná kdybych byl v důchodu a nemusel jezdit ráno přes tuhle pohromu do práce a byl rád, že se vůbec vrátím domů, abych se ten čaj doma vůbec mohl dát. Protože, jaksi po 3 hodině odpolední je do 7 hodin nereálný projet.
Dopravní peklo to bude. Ale díky komu? Nezodpovědným řidičům.
Tahle zpráva jim dává možnost se na uzavírku připravit. Ale až začne, co udělají? No samozřejmě ucpou objížďky. Prostě typické jednání řidičů. Když se neopravuje, je to špatně. Když se opravuje, je to taky špatně.
A přitom v článku je přímo napsáno, že pro chodce se opravuje pochod, aby mohli chodit jinudy.
PetrN
11 měsíců
Ten rok si budou užívat v ulici Nopova, alespoň z toho pohledu, že jim tam nebude jezdit nežádoucí osobní doprava, která si zkracuje/zrychluje cestu z Gajdošove na Líšeňskou právě tudy aby se vyhnuli levému odbočení na Táborskou. Ale něco za něco, nedostanou se přímo od Staré osady… I když si myslím že se teĎ bude trochu více jezdit ze Svatoplukove doleva a hned doprava jednosměrkami F.Skaunicové, Meluzínova, Viniční na Nopovu, takto: https://mapy.cz/s/decazosuve
mgr.pavel
11 měsíců
Ještě že máme v Brně hentoho koordinátora uzavírek. Ten by přece tři velká omezení velkého městského okruhu kousek za sebou nedovo.. oh, wait..
(opravuje se most O.Ševčíka, kousek severně bude rozkopané toto, kousek severně MÚK Tomkovo náměstí)
No zas Tomkáč podle mě nemá až takovej vliv, jako je to staveniště ale pořád plynule průjezdný dvoupruh (aspoň aktuálně), most na O.Ševčíka, to je jiná, ten celkově mění trasy nájezdu na dálnici, takže dopravu v místě ovlivňuje podle mně mnohem víc..
No podle mě by to mohlo ovlivnit odbočování nahoru na Táborskou (ve směru od Tomkáču), já třeba na dálnici jezdím teď tamtudy a pak na Bělohorskou, jestli tam bude na Gajdošove jen jednopruh až nějak blízko té křižovatce, tak fronta na semaforech bude o kus delší díky odbočujícím autům čekajícím na volný protisměr (z plánku teda není uplně jasné jak daleko od křižovatky ten jednopruh bude, možná tam bude pro přímý směr místa dost)..
Jo, souhlasím. Horší bylo, když opravovali ulici Odbojářská v Bystrci. Jeden rok ji zavřeli na pár měsíců a opravili asi 500 metrů, další rok uzavřeli horní část opět na pár měsíců a zrekonstruovali dalších cca 500 metrů. Proč to nemohli udělat zároveň??? Tady jsem kritizoval koordinátora asi nefér (i když vážně nevím, kdy a kde byla jeho práce fakt prospěšná). Mně jen jako řidiče či cestujícího MHD štve, že město je pořád rozkopané a pořád ani po opravě nevidím výraznější zlepšení. Když si vezmu skoro jakoukoliv trasu kudy jezdívám, tak v posledních pár letech vždy nějaká uzavírka, a zároveň pořád… Číst vice »
V Brně se roky rozvoj a údržba infrastruktury, slušně řečeno, zanedbávala,takže teď to musíme přetrpět. Ale nemyslím že je to problém jen Brna. To je takový náš národní rys, než problémům předcházet ,tak je necháme hezky vyhnít do extrému.
Náš národní sport je nadávat na všechno a bez kontextu. Nadává se, když se silnice rozpadá a když se opravuje. Nadává se, když se nic nového nestaví i když se něco staví. Člověk se všem nezavděčí. O to horší je pak vést normální diskuzi, kde máme zhodnotit, zda konkrétní řešení je objektivně špatné a šlo udělat podstatně lépe anebo je to v aktuální situaci nejlepší možné.
právěže naprosto logické řešení, rozhodně lepší než to dělat až během roku 2025, kdy už bude v provozu Tomkáč i most Otakara Ševčíka…
M H
11 měsíců
Dopravní peklo to nebude o moc větší, než nyní. Naopak pokud by to nechali až po dokončení Tomkova náměstí s Rokytovou a mostů Otakara ševčíka, tak by to byla jedná uzavírka v jinak „dobře průjezdné“ oblasti. Takto je to jen další omezený úsek mezi sousedními. Plus čím dřív to bude, tím méně havárií vody tam bude. Naštěstí se do toho pouští „hned“ 🙂
To by tepvr yblo peklo. Přičemž cesta k němu by vedla přes několik (desítek?) krátkodobých omezení kvůli havárií. Jednou neteče voda, podruhé je ucpaný kanál a potřetí se propadne chodník podemletý vodou z potrubí. Což s sebou vezme zastávku nebo rovnou přerve kabely NN/tele.
Kaštánek
11 měsíců
V textu se píše, že oprava potrvá do roku 2025. nemá to být do roku 2024, když má stavba trvat téměř rok?
Já Vám teda nevím, kdyby se počkalo na VMO Tomkovo náměstí, odšpuntovalo by to výjezd na Vinohrady ze dvou stran. Takhle by to mohlo jet plynuleji. Samozřejmě, že se to objeví o kus dál. Ale rozkopat všechny 4 hlavní tahy a do toho na jaře rozkopat zase most na Šámalce. To jim obyvatelé ulic od Životského opravdu poděkují.
Když si to přečtete, tak zjistíte, že se to už udělat musí, protože jak vodovod tak kanál je tam v havarijním stavu. Dalším odkládáním jenom naštvete místní.
Představte si, že máte v ledničce 2 petflašky vody, abyste si mohl ráno uvařit čaj a zbylo i na polívku, kdyby to do oběda nestíhali.
Proč to tedy nechali zajít do takového stavu? Věděli dávno, že ten vodovod je v prdeli, když to tam bouchalo každý rok. Věděli to dávno před tím než uzavřeli Tomkáč a ještě mi teda napište co na tom bude skoro rok. A proč, když se momentálně nic nedělá na křižovatce Stará osada, je zavřený odbočovací pruh k Vojenské nemocnici.
Protože P10 není jediný, kdo pořád požadoval odklad, protože napřed se musí tamto?
Jo, představa je to pěkná kdybych byl v důchodu a nemusel jezdit ráno přes tuhle pohromu do práce a byl rád, že se vůbec vrátím domů, abych se ten čaj doma vůbec mohl dát. Protože, jaksi po 3 hodině odpolední je do 7 hodin nereálný projet.
Holt jinudy…
Dopravní peklo to bude. Ale díky komu? Nezodpovědným řidičům.
Tahle zpráva jim dává možnost se na uzavírku připravit. Ale až začne, co udělají? No samozřejmě ucpou objížďky. Prostě typické jednání řidičů. Když se neopravuje, je to špatně. Když se opravuje, je to taky špatně.
Chodci taky: Když jim uzavřete chodník, tak to obcházejí jinudy.
To se mají připravit tím, že budou do práce chodit jinam?
Absurdní srovnání. 👎
A přitom v článku je přímo napsáno, že pro chodce se opravuje pochod, aby mohli chodit jinudy.
Ten rok si budou užívat v ulici Nopova, alespoň z toho pohledu, že jim tam nebude jezdit nežádoucí osobní doprava, která si zkracuje/zrychluje cestu z Gajdošove na Líšeňskou právě tudy aby se vyhnuli levému odbočení na Táborskou. Ale něco za něco, nedostanou se přímo od Staré osady… I když si myslím že se teĎ bude trochu více jezdit ze Svatoplukove doleva a hned doprava jednosměrkami F.Skaunicové, Meluzínova, Viniční na Nopovu, takto: https://mapy.cz/s/decazosuve
Ještě že máme v Brně hentoho koordinátora uzavírek. Ten by přece tři velká omezení velkého městského okruhu kousek za sebou nedovo.. oh, wait..
(opravuje se most O.Ševčíka, kousek severně bude rozkopané toto, kousek severně MÚK Tomkovo náměstí)
No zas Tomkáč podle mě nemá až takovej vliv, jako je to staveniště ale pořád plynule průjezdný dvoupruh (aspoň aktuálně), most na O.Ševčíka, to je jiná, ten celkově mění trasy nájezdu na dálnici, takže dopravu v místě ovlivňuje podle mně mnohem víc..
Tak zase onezení hned za sebou dávají smysl, protože minimalizují dobu dopravních omezení.
No podle mě by to mohlo ovlivnit odbočování nahoru na Táborskou (ve směru od Tomkáču), já třeba na dálnici jezdím teď tamtudy a pak na Bělohorskou, jestli tam bude na Gajdošove jen jednopruh až nějak blízko té křižovatce, tak fronta na semaforech bude o kus delší díky odbočujícím autům čekajícím na volný protisměr (z plánku teda není uplně jasné jak daleko od křižovatky ten jednopruh bude, možná tam bude pro přímý směr místa dost)..
Jo, souhlasím. Horší bylo, když opravovali ulici Odbojářská v Bystrci. Jeden rok ji zavřeli na pár měsíců a opravili asi 500 metrů, další rok uzavřeli horní část opět na pár měsíců a zrekonstruovali dalších cca 500 metrů. Proč to nemohli udělat zároveň??? Tady jsem kritizoval koordinátora asi nefér (i když vážně nevím, kdy a kde byla jeho práce fakt prospěšná). Mně jen jako řidiče či cestujícího MHD štve, že město je pořád rozkopané a pořád ani po opravě nevidím výraznější zlepšení. Když si vezmu skoro jakoukoliv trasu kudy jezdívám, tak v posledních pár letech vždy nějaká uzavírka, a zároveň pořád… Číst vice »
Takže co teda chcete?
Když se dělá delší úsek naráz, je to špatně.
Když se to dělá po kouskách je to špatně.
V Brně se roky rozvoj a údržba infrastruktury, slušně řečeno, zanedbávala,takže teď to musíme přetrpět. Ale nemyslím že je to problém jen Brna. To je takový náš národní rys, než problémům předcházet ,tak je necháme hezky vyhnít do extrému.
Náš národní sport je nadávat na všechno a bez kontextu. Nadává se, když se silnice rozpadá a když se opravuje. Nadává se, když se nic nového nestaví i když se něco staví. Člověk se všem nezavděčí. O to horší je pak vést normální diskuzi, kde máme zhodnotit, zda konkrétní řešení je objektivně špatné a šlo udělat podstatně lépe anebo je to v aktuální situaci nejlepší možné.
Svatou pravdu jste napsal.
právěže naprosto logické řešení, rozhodně lepší než to dělat až během roku 2025, kdy už bude v provozu Tomkáč i most Otakara Ševčíka…
Dopravní peklo to nebude o moc větší, než nyní. Naopak pokud by to nechali až po dokončení Tomkova náměstí s Rokytovou a mostů Otakara ševčíka, tak by to byla jedná uzavírka v jinak „dobře průjezdné“ oblasti. Takto je to jen další omezený úsek mezi sousedními. Plus čím dřív to bude, tím méně havárií vody tam bude. Naštěstí se do toho pouští „hned“ 🙂
To by tepvr yblo peklo. Přičemž cesta k němu by vedla přes několik (desítek?) krátkodobých omezení kvůli havárií. Jednou neteče voda, podruhé je ucpaný kanál a potřetí se propadne chodník podemletý vodou z potrubí. Což s sebou vezme zastávku nebo rovnou přerve kabely NN/tele.
V textu se píše, že oprava potrvá do roku 2025. nemá to být do roku 2024, když má stavba trvat téměř rok?
Ano, je to do 31.10.2024 – viz zdroj: https://kopemezabrno.cz/2023/11/20/gajdosova-bude-prujezdna-v-omezenem-rezimu/
Uf. Já už se lekl, že tohle budeme muset trpět dva roky.