V Brně začne na podzim půlmiliardová přestavba Bauerovy na městském okruhu. I kvůli stavbě arény

Bauerova ulice v Brně. Foto: Google Street ViewBauerova ulice v Brně. Foto: Google Street View

Ze silnice zmizí přechody, nahradí je lávky.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojta

Z toho informačního letáčku mi teda není úplně jasné, jak mají okružní linky 44 a 84 po této přestavbě jezdit. U 84 si to ještě jakžtakž dovedu představit, ale kde sjede 84, aby mohla obsloužit ty nové zastávky na obslužné komunikaci. Jako hned za Pisárkama úrovňově doleva? To snad ne.

Tomáš Gottschalk

Na vratné rampě odbočí vlevo na obslužku. Podle mne by bylo lepší, kdyby se vybudovaly na pásu ve směru k Rondu zálivy, aby se nemuselo šplhat po lávce k Riviéře, ale to by zase znemožnilo vyšší povolenou rychlost.

Joska

To je skvělé, tak bude jedena nepřerušená „stojka“ od tunelu až někde k Rondu a dál !

Pavel

Jen pro zajímavost. Přestavba Bauerovy není stavba VMO, jak by se mohlo na první pohled zdát. Na tomto místě má tak za 10 let vzniknout estakáda, která bude ústit do tunelu pod Červený vrch.
Ale obávám se, že je to jen sen….

Pavel

edit: nicméně jsem i za tuto úpravu vděčný 🙂

pave69

Snad se sluší zmínit, že ten „areál policie a hasičů“ je jejich sportovní klub a za posledních 10 let u toho v(ý)jezdu došlo k minimálně 5 nehodám, i když nepočítám srážky s chodcem, kteří tam teda už snad nebudou. Bezpečnost zde ustoupila jiným zájmům. Mohli by se klidně jezdit otáčet na kruháč u Kart arény.

Kernteriér

Hasiči také sídlí u velodromu, je tam základna Brno-BVV. Ti se asi otáčet nikde nebudou.

tkw

No snad odstraní a už nevrátí kanály pravém pruhu u obrubníku. To je někdy o nápravu.

R D

Tak to je přece klasika, že šachta musí vycházet přesně na kolo auta. Sice by se dala umísti do středu pruhu nebo na dělící čáru, ale to by mohla vydržet zbytečně dlouho.

Otto

Haleluja! Volejte sláva a 3 dny se radujte… konečně se tam bude dát normálně (a bezpečně) jezdit i chodit…

Vladimír Bílý

Doufám, že zmizí také ten semafor resp. křižovatka u brány 9.

Couler

měla by, ale možná až s přestavbou na samotném výstavišti. A volný prostor místo pruhu na odbočení vlevo by se měl určitě využít pro prodloužení toho připojováku zvrchu.

Tomáš Gottschalk

Nejspíš zmizí semafor u 9. brány (ten by klidně mohli zrušit okamžitě, protože se pro eliminaci levého odbočení dá využít buď vratná rampa na MÚK Hlinky, nebo kruháč u Voroněže), ale místo něho přibude nový právě na vratné rampě, bo se tam bude křížit sjezd na obslužku se směrem Bauerova – tunel.

myrha

no já nevím prste, kde jsi myslel ten nový semafor, ale směrem od Nového tuzexu už přece semafor je a jinou, zcela novou komunikaci v tom místě nevidím.

Tomáš Gottschalk

Nová komunikace nevznikne, ale zatímco dnes je nájezd na vratnou rampu dvoupruhový, v budoucnu bude nahoru jenom jeden pruh a druhý povede z rampy dolů na obslužku. A protože nahoře vznikne křížení, očekávám SSZ.

Kernteriér

Dá se někde zjistit, jaká tam pak bude povolená rychlost?

Projektant

Dle letáku má být hlavní trasa kategorie MS4dc 22/16,50/70, tedy návrhová rychlost 70 km/h. Povolená může být jiná…

Kernteriér

Díky za vysvětlení.