V Brně začne na podzim půlmiliardová přestavba Bauerovy na městském okruhu. I kvůli stavbě arény
Bauerova ulice v Brně. Foto: Google Street View
Ze silnice zmizí přechody, nahradí je lávky.
Ze silnice zmizí přechody, nahradí je lávky.
Z toho informačního letáčku mi teda není úplně jasné, jak mají okružní linky 44 a 84 po této přestavbě jezdit. U 84 si to ještě jakžtakž dovedu představit, ale kde sjede 84, aby mohla obsloužit ty nové zastávky na obslužné komunikaci. Jako hned za Pisárkama úrovňově doleva? To snad ne.
Na vratné rampě odbočí vlevo na obslužku. Podle mne by bylo lepší, kdyby se vybudovaly na pásu ve směru k Rondu zálivy, aby se nemuselo šplhat po lávce k Riviéře, ale to by zase znemožnilo vyšší povolenou rychlost.
To je skvělé, tak bude jedena nepřerušená „stojka“ od tunelu až někde k Rondu a dál !
Jen pro zajímavost. Přestavba Bauerovy není stavba VMO, jak by se mohlo na první pohled zdát. Na tomto místě má tak za 10 let vzniknout estakáda, která bude ústit do tunelu pod Červený vrch.
Ale obávám se, že je to jen sen….
edit: nicméně jsem i za tuto úpravu vděčný 🙂
Snad se sluší zmínit, že ten „areál policie a hasičů“ je jejich sportovní klub a za posledních 10 let u toho v(ý)jezdu došlo k minimálně 5 nehodám, i když nepočítám srážky s chodcem, kteří tam teda už snad nebudou. Bezpečnost zde ustoupila jiným zájmům. Mohli by se klidně jezdit otáčet na kruháč u Kart arény.
Hasiči také sídlí u velodromu, je tam základna Brno-BVV. Ti se asi otáčet nikde nebudou.
No snad odstraní a už nevrátí kanály pravém pruhu u obrubníku. To je někdy o nápravu.
Tak to je přece klasika, že šachta musí vycházet přesně na kolo auta. Sice by se dala umísti do středu pruhu nebo na dělící čáru, ale to by mohla vydržet zbytečně dlouho.
Haleluja! Volejte sláva a 3 dny se radujte… konečně se tam bude dát normálně (a bezpečně) jezdit i chodit…
Doufám, že zmizí také ten semafor resp. křižovatka u brány 9.
měla by, ale možná až s přestavbou na samotném výstavišti. A volný prostor místo pruhu na odbočení vlevo by se měl určitě využít pro prodloužení toho připojováku zvrchu.
Nejspíš zmizí semafor u 9. brány (ten by klidně mohli zrušit okamžitě, protože se pro eliminaci levého odbočení dá využít buď vratná rampa na MÚK Hlinky, nebo kruháč u Voroněže), ale místo něho přibude nový právě na vratné rampě, bo se tam bude křížit sjezd na obslužku se směrem Bauerova – tunel.
no já nevím prste, kde jsi myslel ten nový semafor, ale směrem od Nového tuzexu už přece semafor je a jinou, zcela novou komunikaci v tom místě nevidím.
Nová komunikace nevznikne, ale zatímco dnes je nájezd na vratnou rampu dvoupruhový, v budoucnu bude nahoru jenom jeden pruh a druhý povede z rampy dolů na obslužku. A protože nahoře vznikne křížení, očekávám SSZ.
Dá se někde zjistit, jaká tam pak bude povolená rychlost?
Dle letáku má být hlavní trasa kategorie MS4dc 22/16,50/70, tedy návrhová rychlost 70 km/h. Povolená může být jiná…
Díky za vysvětlení.