V Brně začala oprava mostů mezi židenickým a hlavním nádražím, upraví podjezdnou výšku
Most přes Šámalovu ulici. Foto: Petr Kunc
Průjezd pod mostem bude uzavřený do konce roku, město opraví silnici.
Průjezd pod mostem bude uzavřený do konce roku, město opraví silnici.
Na SŽ s výstavbou nového hlavasu, resp. zrušením této trati, zjevně tedy nepočítají?:-)))
Spíš se zjistilo, že to nevydrží „do švestek“, natož do vydání stavebního povolení.
Nikde se mi nedaří najít, jaký dopad to bude mít na vlaky. Bude se jezdit jenom po jedné koleji? Nebo se bude zase jezdit přes Dolní nádraží? Předpokládám, že vyměnit most za provozu jaksi není možné.
No a co tu v článku chybí… proč se to neudělalo již v nedávné minulosti? Když probíhala kompletní rekonstrukce Brno hl.n. – Brno-Židenice. Proč tento úsek už je v krátké době podroben opět výlukové činnosti a omezení dopravy !!! To už je do nebe volající, co si SŽ je schopna naplánovat za blbosti a ostatní jim slavnostně přikyvují. A ještě se u toho chvástají. 7 dlouhých let nebyla linka S3 JMK bez náročné, silně omezující výluky. Není to již trochu moc, na to že velký kus linky S3 stále není opraven. To pánům představitelům z MD, Kraje, Kordisu, ČD skutečně… Číst vice »
Vy chcete po Správě železnic koncepci? Vždyť nejspíš ani tehdejší SŽDC v roce 2017 nevěděla, že bude
chtítmuset ten most rekonstruovat od základů. Pět roků od opravy kolejí přece vydžel, tehdy to ještě nehořelo.Ostatní uvedené instituce nedisponují křišťálovou koulí, aby věděly, co chce Správa dělat pět roků dopředu.
Moc dobře se vědělo o tom, že se bude opravovat. Bohužel CK MDČŘ řekla, že se počká, až to bude opravdu “hořet”
Vida, že se dá ta „bariéra“ uprostřed města přestavět, aby byla méně omezující. Ostatně pod kolejemi vedoucími na Dolní nádraží by takto omezující podjezdy také něměly být. Opak je pravdou, podjezd je opatřen značkou zákazu vjezdu motorových vozidel. Ulice Filipínského je tím pádem legálně neprůjezdná.
Velice nepříjemné místo pro cyklisty, kteří zde hodně jezdí. V tom tmavém nejužším místě mohou být snadno přehlednuti.
Součástí povinné výbavy jízdního kola jsou nejen odrazky, ale také bílé světlo vepředu a červené vzadu. To musí za snížené viditelnosti svítit.
Není to polňačka v Zapadlé Lhotě.
No jo, ale za bílého dne člověk na kole většinou nesvítí. Nepočítám ty kola, která svítí automaticky za jízdy a chvíli po ní.
Ale svítí ten řidič, takže odrazky budou vidět.
Jinak existuje taková pěkná stránka a tohle jediná nehoda cyklisty za 15 roků, kterou PČR v podjezdu eviduje: https://nehody.cdv.cz/detail.php?p1=60206210792
Odmažte mezery: htt s://nehody . cdv.cz/statistics.php
Minimální výška bude 3.9m, kolik bude maximum?
Podle výkresů odhadem okolo 4,0 m. Proč se ptáte?
Tak nejvyšší dovolená výška vozidel je 4,0 m bez ohledu na to, jestli je to zájezdový bus nebo kamion, takže asi proto se ptal.
Bude ten most alespoň trochu estetický nebo opět oranžovo modrý blivajz, jak soudruzi projektanti umí.
?
Na konec patří místo tečky otazník.
Ne, pokud to výše bylo konstatování 😀