V Brně se srazily u krematoria dvě tramvaje, devět zraněných

Srážka tramvají v zastávce Krematorium v Brně. Foto: ZZS JMKSrážka tramvají v zastávce Krematorium v Brně. Foto: ZZS JMK

Řidič linky 7 nedobrzdil za tramvají linky 6.

29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Maxmilián

DPMB 😀

mostecak007

To je jako by tramvaj DPML by zajížděli v Brně

Martin

Ja te vasi vete nerozumim..?

Jouda

Příznačnější název zastávky snad pro srážku tramvají být ani nemohl 🙈. Tak snad to nebude příště zastávka Anděl na Smíchově, i když v tomto případě nad nimi svým způsobem tak trochu i stál…

MKzB

Historie se opakuje. Před lety tam v těch místech najela 1722 do 1097.

Vendelín

Jestli je foto správně, tak Vámi zmiňovaná událost byla až o most dál, před zastávkou Běloruská

Igor Mauricio

Dle informací, které jsem někde vyčel (a teď nevím, v jaké diskuzi), se jednalo o vozy 1912 (13T) a 1845 (Evo) – v pořadí od předního vozu.

Úvodní fotka vypadá, že je skutečně přímo z nehody, ale vyobrazuje jen jeden z postižených vozů, ta KT8 tam je, předpokládám, na odtah, případně jako další kurz v pořadí.

Jiří Kocurek

Brněnský denník má fotky. Hlavně ať se z toho ti zranění dostanou, plechy a laminát vem čert.

Igor Mauricio

Díky, v době, kdy jsem psal ten příspěvek, jsem žádné fotky nikde nenašel, a to ani na uvedeném odkaze.

mgr.pavel

„Oba řidiči absolvovali test na drogy a alkohol ..“ – tak alkohol je také droga, dokonce tvrdá.. Ale chápu to rozdělení (na legální a nelegální drogy, nepřesně řečeno).

Naskocivyskoci

Kdo pred rokem no cca 2003 na draze nechlastal jakoby nezil…

Majkl

Zbytek republiky už po roce 1989 omezil chlast v práci.

SYN

Tak dráha byla vždycky poněkud… konzervativní.

Han van Meegeren

Nechápu ty mínusy, až na čestné výjimky, diverzanty a podpantofláky jsme kolektivně chodili všichni, problém byl jen ráno, když jsme to přepískli, to bylo krušné vstávání, jenže tehdy se na lokálce nechalo „ulhat“ i 20 min. na odjezdu, když byla volnější jízdní doba. Proužek z rychloměru se ztratil, leccos šlo.
Občas se i povedlo, že jsme šli z vlaku do hospody a pak z hospody rovnou na vlak.
Dnes to kdekdo zapírá, ale prostě to tak chodilo.
Také nám bylo míň a víc jsme vydrželi.
A těch historek, co si o té době dodnes vypravujeme…

Marek Pospíšil

To se děje i v Praze. Řidiči MHD jezdí jak prasata.

Igor Mauricio

Místní poměry úplně nedovolují „jet jak to prase“ – výhybka, pak tunel, a pak hned zastávka. Divil bych se, kdyby příčinou nehody bylo to, že někdo „jel jak prase“.

Nose Peak

Kdyby tak někdo někdy vymyslel nějaké zařízení, které by hlásilo, že v následujícím úseku je nějaké vozidlo…

Marek

No to tak převzít autoblok z železnice

Leinad

Pokud tam je důvod jet na voči (přechod,…) tak by to akorát bezpečnost snížilo, řidič by si myslel že má volno.

Jiří Kocurek

Prý nějaký George Westinghouse…

ŘidičiMHD

Kolikrát za sebou jezdí jak prasta ! Mám problém se vůbec držet u tyče….co mám v takové situace jako cestující dělat???

martin749

Když vidím, jak se cestující „drží“, či čeho se drží. Tak se docela divím, že i při rychlosti 20 km/h neproletí čelním oknem.

E 91.3

Kolik nehod v MHD už jste absolvoval? Já jednu. Je fuk, jak pevně se držíte: tyč se vám prostě vyrve z ruky a zmizí v dáli.

Jiří Kocurek

Nemusí být ani nehoda, stačí nouzové brždění.
Přičemž lidi nepočítají s nárazem a zvedají se ze sedaček před zastávkou, dřív než šalina zastaví, nemálo jich jezdí nastojáka.
To všecko je naprosto normální, šalina není automobil, aby se jeden musel za jízdy připoutat.

martin749

Jenže to neznamená, že můžete jít pádu naproti tím, že budete držet jen naoko.

Anna Kournikova

V takovém případě ideálně vyskočit za jízdy oknem.

vasek.beroun

Ploché jsou ve výhodě.

král j

Jaké ploché?

PvvS

Vraťte se k tříkolce…