Příznačnější název zastávky snad pro srážku tramvají být ani nemohl 🙈. Tak snad to nebude příště zastávka Anděl na Smíchově, i když v tomto případě nad nimi svým způsobem tak trochu i stál…
MKzB
10 měsíců
Historie se opakuje. Před lety tam v těch místech najela 1722 do 1097.
Jestli je foto správně, tak Vámi zmiňovaná událost byla až o most dál, před zastávkou Běloruská
Igor Mauricio
10 měsíců
Dle informací, které jsem někde vyčel (a teď nevím, v jaké diskuzi), se jednalo o vozy 1912 (13T) a 1845 (Evo) – v pořadí od předního vozu.
Úvodní fotka vypadá, že je skutečně přímo z nehody, ale vyobrazuje jen jeden z postižených vozů, ta KT8 tam je, předpokládám, na odtah, případně jako další kurz v pořadí.
Díky, v době, kdy jsem psal ten příspěvek, jsem žádné fotky nikde nenašel, a to ani na uvedeném odkaze.
mgr.pavel
10 měsíců
„Oba řidiči absolvovali test na drogy a alkohol ..“ – tak alkohol je také droga, dokonce tvrdá.. Ale chápu to rozdělení (na legální a nelegální drogy, nepřesně řečeno).
Nechápu ty mínusy, až na čestné výjimky, diverzanty a podpantofláky jsme kolektivně chodili všichni, problém byl jen ráno, když jsme to přepískli, to bylo krušné vstávání, jenže tehdy se na lokálce nechalo „ulhat“ i 20 min. na odjezdu, když byla volnější jízdní doba. Proužek z rychloměru se ztratil, leccos šlo.
Občas se i povedlo, že jsme šli z vlaku do hospody a pak z hospody rovnou na vlak.
Dnes to kdekdo zapírá, ale prostě to tak chodilo.
Také nám bylo míň a víc jsme vydrželi.
A těch historek, co si o té době dodnes vypravujeme…
Marek Pospíšil
10 měsíců
To se děje i v Praze. Řidiči MHD jezdí jak prasata.
Místní poměry úplně nedovolují „jet jak to prase“ – výhybka, pak tunel, a pak hned zastávka. Divil bych se, kdyby příčinou nehody bylo to, že někdo „jel jak prase“.
Nemusí být ani nehoda, stačí nouzové brždění.
Přičemž lidi nepočítají s nárazem a zvedají se ze sedaček před zastávkou, dřív než šalina zastaví, nemálo jich jezdí nastojáka.
To všecko je naprosto normální, šalina není automobil, aby se jeden musel za jízdy připoutat.
DPMB 😀
To je jako by tramvaj DPML by zajížděli v Brně
Ja te vasi vete nerozumim..?
Příznačnější název zastávky snad pro srážku tramvají být ani nemohl 🙈. Tak snad to nebude příště zastávka Anděl na Smíchově, i když v tomto případě nad nimi svým způsobem tak trochu i stál…
Historie se opakuje. Před lety tam v těch místech najela 1722 do 1097.
Jestli je foto správně, tak Vámi zmiňovaná událost byla až o most dál, před zastávkou Běloruská
Dle informací, které jsem někde vyčel (a teď nevím, v jaké diskuzi), se jednalo o vozy 1912 (13T) a 1845 (Evo) – v pořadí od předního vozu.
Úvodní fotka vypadá, že je skutečně přímo z nehody, ale vyobrazuje jen jeden z postižených vozů, ta KT8 tam je, předpokládám, na odtah, případně jako další kurz v pořadí.
Brněnský denník má fotky. Hlavně ať se z toho ti zranění dostanou, plechy a laminát vem čert.
Díky, v době, kdy jsem psal ten příspěvek, jsem žádné fotky nikde nenašel, a to ani na uvedeném odkaze.
„Oba řidiči absolvovali test na drogy a alkohol ..“ – tak alkohol je také droga, dokonce tvrdá.. Ale chápu to rozdělení (na legální a nelegální drogy, nepřesně řečeno).
Kdo pred rokem no cca 2003 na draze nechlastal jakoby nezil…
Zbytek republiky už po roce 1989 omezil chlast v práci.
Tak dráha byla vždycky poněkud… konzervativní.
Nechápu ty mínusy, až na čestné výjimky, diverzanty a podpantofláky jsme kolektivně chodili všichni, problém byl jen ráno, když jsme to přepískli, to bylo krušné vstávání, jenže tehdy se na lokálce nechalo „ulhat“ i 20 min. na odjezdu, když byla volnější jízdní doba. Proužek z rychloměru se ztratil, leccos šlo.
Občas se i povedlo, že jsme šli z vlaku do hospody a pak z hospody rovnou na vlak.
Dnes to kdekdo zapírá, ale prostě to tak chodilo.
Také nám bylo míň a víc jsme vydrželi.
A těch historek, co si o té době dodnes vypravujeme…
To se děje i v Praze. Řidiči MHD jezdí jak prasata.
Místní poměry úplně nedovolují „jet jak to prase“ – výhybka, pak tunel, a pak hned zastávka. Divil bych se, kdyby příčinou nehody bylo to, že někdo „jel jak prase“.
Kdyby tak někdo někdy vymyslel nějaké zařízení, které by hlásilo, že v následujícím úseku je nějaké vozidlo…
No to tak převzít autoblok z železnice
Pokud tam je důvod jet na voči (přechod,…) tak by to akorát bezpečnost snížilo, řidič by si myslel že má volno.
Prý nějaký George Westinghouse…
Kolikrát za sebou jezdí jak prasta ! Mám problém se vůbec držet u tyče….co mám v takové situace jako cestující dělat???
Když vidím, jak se cestující „drží“, či čeho se drží. Tak se docela divím, že i při rychlosti 20 km/h neproletí čelním oknem.
Kolik nehod v MHD už jste absolvoval? Já jednu. Je fuk, jak pevně se držíte: tyč se vám prostě vyrve z ruky a zmizí v dáli.
Nemusí být ani nehoda, stačí nouzové brždění.
Přičemž lidi nepočítají s nárazem a zvedají se ze sedaček před zastávkou, dřív než šalina zastaví, nemálo jich jezdí nastojáka.
To všecko je naprosto normální, šalina není automobil, aby se jeden musel za jízdy připoutat.
Jenže to neznamená, že můžete jít pádu naproti tím, že budete držet jen naoko.
V takovém případě ideálně vyskočit za jízdy oknem.
Ploché jsou ve výhodě.
Jaké ploché?
Vraťte se k tříkolce…