V Brně se otevírá další část okruhu. Čtyřpruh údolím Svratky bude od pondělí kompletní
Dokončený úsek silnice I/42 VMO Žabovřeská. Foto: ŘSD
Nová silnice by měla přinést konec kolon v Pisárkách a Žabovřeskách.
Nová silnice by měla přinést konec kolon v Pisárkách a Žabovřeskách.
Toto je největší revoluce v brněnském silničním systému za mnoho posledních let. Jsem rád, že jsem se toho dožil. Ano, trvalo to dlouho, ale je to tady.
Škarohlídi, kteří tvrdí, že se kolony posunou jen někam k Poříčí si neuvědomují, že to budou kolony řádově menší. Tady tvoří velký podíl tranzitní doprava- z dálnice Pisáreckým tunelem na sever směrem na Svitavy a ta byla významným kolonotvrným prvkem.
Věřím, že toto bude prostě paráda, moc jsem se při stání v kolonách na tuto chvíli těšil.
Hurá. Jen o cca 20 let později, než to mělo být, ale konečně je to tu 😁
Nechapu proc neotevreli spolecne s Bauerovou, kdykolv jsem jel okolo, tak se na zavrenem pruhu nic nedelo.
Prý ještě zkoušeli techniku zabezpečení tunelu.
Ještě by to chtělo otevřít komplet 3 pruhy dálnice D1 kolem Brna (Kývalka – Holubice) a předělat do 10 let na 4 pruhy mezi Vídeňskou a D2.
A pak 5 pruhů, 6… Brno tak silnou automobilovou dopravu opravdu nepotřebuje.
Brno ne, ale tranzit okolo ano.
Bývaly doby, kdy do Milovic stačila 1x 810. Dnes tam jezdí vlak pro 200-300 lidí a petrolheadi na MD tam chtějí protáhnout _druhou_ kolej!?
Kdy se v pondělí otevírá? Bude ráno ještě kolona nebo už bude otevřeno?
Kolona bude každopádně, otázka je, kde. Jestli to otevřou, tak až u křižovatky s Vídeňskou…
Už se těším na nápady na brněnskou Blanku…
Bude, protože jet Pisáreckým tunelem a po D1 směr Rajhrad/Břeclav znamená vjet do další uzavírky.
Kolona se posune o pár stovek metrů na Poříčí, kde je to stáhnuté do jednoho pruhu
Myslet si, že ustanou kolony, je velmi mírně řečeno naivní. Bude si to totiž myslet i spousta řidičů, kteří tamtudy teď nejezdí (z důvodu kolon), ale odteď tamtudy jezdit začnou. Možná se o něco zkrátí, ale rozhodně kolony nezmizí.
Krása střídá nádheru!!! Huraaaaaa!!!
To zahájení bylo odloženo o 4 měsíce (přesně si pamatuji, že tramvajová výluka měla začít 1. 9. 2020, nakonec začala po Novém roce 2021).
A kdo to zdržoval předtím? 🙂 Srov. s tím, že křižovatka Hlinky se dělala už 2004 – 2007. Nebo sousední část opačným směrem (okolo zastávky Bráfova), dělaná 2018 – 2020.
prosím prosím, co je to za druh stromů že je pod nimi když dobře tak 2 m zeminy?
Úžasné! V Praze je i díky Hřibovi Blanka 2 v nedohlednu
Odpovídajícím kvivalentem k VMO je D0.
Pro ŘSD a MD ano, v realitě ne. Dálnice v extravilánu a v intravilánu je vážně dost rozdíl.
Tak povidejte, cim Hrib pokracovani Blanky zazdil, no…
Skvělé zprávy! Deštruktprojektu posíláme klíčenku a panu Josefu z Tetčic pěknou písničku….
Jemně připomenu, že ÚOHS tehdy uznal námitky p. Lapdavského za oprávněné https://zdopravy.cz/antimonopolni-urad-zrusil-rsd-dvoumiliardovou-zakazku-na-pokracovani-brnenskeho-okruhu-43187/
Ano, ÚOHS v tom jede s ním.
ÚOHS neřeší oligopol mobilních operátorů ani dominantní pozici jístých agrobaronů na trhu některých potravin. Neřeší monopolistické chování lékárenských sítí. Řeší, že je dikriminační požadavek „znalost elektra“ pro stavbu tramvajového tunelu..
Jasně, spiknutí to je! Spik-nu-tí!
A proč se tehdy to rozhodnutí zrušovalo (a že to bylo skutečně pro nadbytečnost požadavku na předložení papírů na montáž, opravy revize a zkoušky elektro, když se současně požadovaly papíry na provádění staveb, které elektro už obsahuje, a ne podle dojmologie, ale podle nařízení vlády… čili pro mizernou práci zadavatele), tím se raději zabývat nebudeme. Spik-nu-tí! A přimotat do toho kdeco od Šumavy k Tatrám…
Žádné spiknutí, vysvětlení je jednoduché a to, že je Rafaj k*kot. Takto to dopadá, když bezvýznamný poslanec dostane teplé místečko na nějakém úřadě.
Tak ale ze UOHS tu hospodarskou soutez fakt neresi a tak nam tu narustaji oligopoly a kartely, to je pravda v kazdem pripade.
Za ty ceny hodne casto muze UOHS s Mlsnou v cele (instalovanym Lihošem a Burešem), ne Fiala a spol