V Brně hledají náhradu za minibusy Stratos. Otestují nový autobus Škoda D’CITY

Autobus Škoda D'CITY. Pramen: DPMBAutobus Škoda D'CITY. Pramen: DPMB

DPMB se se Škodou rovněž předběžně dohodl i na zápůjčce elektrické verze vozidla.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomas Milco

Tak snad to ma odpruzeni na mechach,pac v tech dodaveckach clovek lita a natrasa se jak hadr na holi. Toto vypada kompfortneji. 👍

Pavel Skládaný

Zejména na hrbaté ulici Renčova je to intenzivní zážitek.

Cuba

Ty plechy před sedadly za druhými dveřmi mě nepřestávají fascinovat…

liposh

Je zajímavé, že nesáhli po nějakém nástupci těch Stratosů a Dekster. Určitě se to dělá i nadále. Tenhle autobus Škoda je prostě…mnohem větší, jiná kategorie. A opravdu pochybuji, že by měl stejné pořizovací a provozní náklady…ale projet se každopádně půjdu.

liposh

…ale teď jsem se nad tím zamyslel a ten Stratos…když se tam sejde 10 lidí, tak už je přervanej k prasknutí. Tohle by mohla být alternativa pro přepravu 15,20,25 lidí

Jiří Kocurek

Ono to má 12 až 14 sedaček, stále to vyrábějí. Takže pro 15 lidí ano, ale víc raději ne. Je to tak trochu nouzovka, do autobusu to má daleko. Ikdyž nevím jak ty nové, svezl jsem se jen tím starším.
https://www.dekstrabus.cz/cs/m-5-nase-minibusy

Pavel Skládaný

Ano, do autobusu to má daleko, je to v podstatě dodávka se sedadly. Komfort té zkoušené škodovky je nesrovnatelný, dokonce to má i textilní potahy.

Kernteriér

Právě že náklady na provoz budou velmi podobné, otázka je tak jen v pořizovací ceně. Ale zase to je normální autobus, a ne dodávka na steroidech, což se by mohlo odrazit v nižších nákladech na servis.

PvvS

Asi vědí proč.. Ona ta spolehlivost nákupních košíků předělaných na autobusy není nic moc.

Paolo

Stratos som si vychutnal v Brne… je to mensia trauma a to nam ho nasadzovali nastatsie len cez vikend ..

Jiří Kocurek

S šířkou 2,4 metru je o 20 cm širší než Dextra LF38. Tak snad se všude vejde, když argumentem je potřeba užšího vozidla.

Kernteriér

Chápu, že to pochází z nějaké tiskovky, protože stejnou nepřesnost uvádějí i jiná média, ale na dopravním serveru by to mohlo být správně, tak si dovolím doplnit.
Stratosů je skutečně 10, nicméně v roce 2013 jich byla pořízena jen polovina, ten zbytek je z roku 2014. Plus po Brně jezdí dalších 10 minibusů Dekstra, což je v podstatě stejný stroj v novějším hávu.

Kernteriér

Jeden je po větší nehodě, nemyslím si, že vyjede. Druhý je odstavený čerstvě.