V Břeclavi začne jezdit jako první v zemi nový model Scania Citywide. Se zpožděním
Nová generace autobusů Scania Citywide LF. Foto: Scania
Zastupitelé odsouhlasili dopravci posun termínu dodání nového autobusu.
Zastupitelé odsouhlasili dopravci posun termínu dodání nového autobusu.
Pokud nebude v Břeclavi obchvat a veškerý tranzit půjde jako doposud přes město, tak je úplně jedno, čím tam bude MHD jezdit. Průjezd od nádraží nebo od Poštorné směrem na I/55 výpadovka Hodonín v odpolední špičce není vyjímkou, že se jede 35 a více minut.
Snad má autobus normální čalouněná a pro cestujícího přívětivá sedadla. Ne dřevěná. To snad výrobce zvládl.
Čalouněná mají své výhody i nevýhody. V současné době asi dostala přednost ta plastová bez výplně.
Výrobca zvládne vyrobiť čokoľvek si dopravca objedná.
Nezávislé zavěšení přední nápravy už měly naše ŠM a ŠL vyráběné někdy od r. 1964.
Aspoň je vidět, jak se vše vrací.
Opět Scania made in China?
Tohle nemá s Higerem naprosto nic společného.
Kdepak, Polsko, je to blíž a kvalita zpracování stejná. Divím se, že to vedení Scanie dovolí, takhle si nechat ku*vit značku 🙁
Jde jen o peníze. U NA už také není co bývala.
Vzhledem ke stavu I/55 je nadpis naprosto rozkošným dvojsmyslem.
Asi tak. Je mi úplně jedno, jakým autobusem pojedu, když mi cesta z Valtické na nádraží ve špičce místo deseti minut bude trvat hodinu. A vzhledem k tomu, že v plánu dopravních staveb na pár dalších let jsem obchvat Břeclavi nenašel, tomu tak bude ještě dlouho.