V Berouně se vrací provoz autobusů na Plzeňskou, týden po dokončení opravy
Opravená Plzeňská v Králově Dvoře. Foto: Město Králův Dvůr
Trasování linek se vrací do stavu před opravou silnice.
Trasování linek se vrací do stavu před opravou silnice.
Však už ty nekonečné objížďky byly peklo. Vozovka je užší, než byla původně a vysoké ostré obrubníky jsou samozřejmostí.
Také mi výsledek půlročního vrtání připadá slabý.
Tak nejsem jediný komu ta vozovka přijde užší 🙁
Je to silnice procházející širším centrem měst, je dobře, že získala víc ráz ulice než průtahu. Pro tranzitní dopravu už částečně je a relativně brzy bude plně v tomto úseku nahrazena jižním obchvatem. V Berouně od křižovatky s Koněpruskou, kde žádná alternativa ještě asi dlouho nebude, má takovéto parametry již mnoho let, aniž by to působilo problémy.
Jj super hlavně IZS to nesmyslné zúžení a vysoké obrubníky uvítá.
Spousta lidí (i já) to objíždíme kolem Městské hory a po Třídě Míru, protože tam nejsou zatím žádné semafory a úmyslná zpomalení.
A to brzy bude prosím Vás kdy? Já že v Berouně bydlím už dvacet let a v podstatě celou tu dobu slyším, že už brzy se začne stavět onen slavný obchvat.
Ještě jsem neměl tu čest, ale vzhledem k tomu, že předtím byla vozovka poměrně komfortně široká, tak nepochybuji o tom, že se nyní zúžila a byla doplněna o několik ostrůvků a přechodů v rámci akce „zklidnění dopravy“.
U hlavních silnic nechápu tu snahu zužovat silnici a na jejich okrajích stavět vysoké obrubníky. Varováním, jak to nedělat je část ulice Cyrila Boudy na Kladně – přes „modernizací“: 4 pruhy bez bariér + nízké obrubníky. Takže když jel IZS (mimochodem hasiči vyjíždí za rohem), tak auta , i autobusy měly kam uhnout a i Tatrou nebyl problém projet – a to i ve špičce.
Po modernizaci – reálně 2 pruhy + vysoké obrubníky + pro jistotu uprostřed záhon osázený kůly a lanem. Takže, když teď neprojede ani sanitka (ve špičce zcela bez šance), mimo špičku s velkým zpožděním.
Bohužel je to trend dnešní doby. To ,, Zklidnění“ je ve skutečnosti často zpomalování, časté zastavování a popojíždění. Tedy více exhalací, otěr pneumatik a brzdových destiček. Tedy přesný opak toho, čím teď žije EU.