V Bernu začaly vozit cestující nové tramvaje od Stadleru, staré vozy město daruje na Ukrajinu
Nové tramvaj Tramlink pro Bern. Foto: Stadler Rail
Letos vyjede postupně osm nových tramvají.
Letos vyjede postupně osm nových tramvají.
42 metrů je nádhera, trochu mě mrzí, že o takových si můžeme v Praze nechat jen zdát
Třeba sice Brno zejména na lince 1 provozuje soupravy až 45m dlouhé, ale dle mě nevhodné na tratě vedené po pozemních komunikacích – silnicích. To je prostě již délkavhodná jen na oddělená tramvajová/drážní tělesa mimo pozemní komunikace, kterých žel Praha má velmi malé procento z celkové délky aktuálních tramvajových tratí, (i se započítáním letošních prodloužení do konečné Slivenec, mezi zastávkami Levského – Sídliště Libuš a úseku těsně před novou konečnou Dědina) protože i zvýšený/snížený/jinak oddělený tramvajový pás (zatravněný či s OKS – otevřeným kolejovým svrškem) uprostřed vozovky mezi protisměrnými jízdními pásy je součástí pozemní komunikace (pokud není oficiálně zkolaudován jinak… Číst vice »
nevhodné… v čem je problém?
Taky by mně to zajímalo.
Půjdou ty vyřazené tramvaje přerozchodovat z 1 000mm?
Beru zpět, Lvov má taky úzký metrový rozchod. Chyba byla na mé straně.