Neexistuje! To nie je možné. Okamžite poslať všetkých z Bernu na povinné školenie do Liberca! Na metrovom rozchode nová, 100% nízkopodlaždná tramvaj a ešte k tomu dlhá 42,7 metra? Švajčiarom je nutné vysvetliť a v praxi dokázať, že jediná cesta vpred je T3 wana na rozchode 1435mm a jej spájanie do súprav. 100% nízkopodlažnosť je prežitok ktorý nikto nepotrebuje. A metrový rozchod nemôže fungovať. Nikdy sa to tak nerobilo. V ČR to vedia najlepšie, všetky prevádzky na metrovom rozchode úspešne zlikvidovali alebo prestavali na rozchod 1435mm. Jedina na ňom sa dá prevádzkovať tramvajová doprava. #T3Wanaforever #1435mm
Prosím už dost. Kdyby před 30 lety v Liberci tušili, že na ně budete nadávat a plevelit diskuzi u každého článku o jakémkoliv úzkorozchodném provoze v Evropě, nejspíš by si to přerozchodování rozmysleli, ale teď už to bohužel zvrátit nemohou.
My všichni víme že přerozchodovat Chemnitz byla taky chyba a že nejlepší metrový provoz v perfektním stavu je Bratislava (kde si na novém mostě kvůli očůrání EU dotací raději položili i 1435 mm, ale nevadí), ale není potřeba si to připomínat u článku o tramvajích pro Bern.
Neexistuje! To nie je možné. Okamžite poslať všetkých z Bernu na povinné školenie do Liberca! Na metrovom rozchode nová, 100% nízkopodlaždná tramvaj a ešte k tomu dlhá 42,7 metra? Švajčiarom je nutné vysvetliť a v praxi dokázať, že jediná cesta vpred je T3 wana na rozchode 1435mm a jej spájanie do súprav. 100% nízkopodlažnosť je prežitok ktorý nikto nepotrebuje. A metrový rozchod nemôže fungovať. Nikdy sa to tak nerobilo. V ČR to vedia najlepšie, všetky prevádzky na metrovom rozchode úspešne zlikvidovali alebo prestavali na rozchod 1435mm. Jedina na ňom sa dá prevádzkovať tramvajová doprava. #T3Wanaforever #1435mm
Prosím už dost. Kdyby před 30 lety v Liberci tušili, že na ně budete nadávat a plevelit diskuzi u každého článku o jakémkoliv úzkorozchodném provoze v Evropě, nejspíš by si to přerozchodování rozmysleli, ale teď už to bohužel zvrátit nemohou.
My všichni víme že přerozchodovat Chemnitz byla taky chyba a že nejlepší metrový provoz v perfektním stavu je Bratislava (kde si na novém mostě kvůli očůrání EU dotací raději položili i 1435 mm, ale nevadí), ale není potřeba si to připomínat u článku o tramvajích pro Bern.
+1 z mojej strany