Když to mají Němci tak to asi funguje. Je to stejné jako s dálnicemi. U nás se prostě staví tak aby to bylo co nejdražší….. Takže se toho moc nepostaví a když tak to za moc nestojí 🙁
V Paříži mají linku 3bis o 3 mezistaničních úsecích, v Barceloně (což ovšem není tak úplně metropole) mají dokonce L12 s jedniným úsekem. Vím o dalších obskurních trasách metra v Evropě, takže pochybuju, že by nějaká světová metropole neměla dvouzastávkouvou linku 😉
Pořád tam jezdí dvouvozová souprava?
Trochu mě překvapují dřevěné pražce ve štěrku. To se používá u novostaveb podzemních drah běžně?
Ani ne. Ale asi mají nějaké své důvody.
V Berlíně (a třeba i Mnichově) je to standard, ale důvod neznám. Každopádně pak stanice krásně voní (plus olej z mazníků)
Když to mají Němci tak to asi funguje. Je to stejné jako s dálnicemi. U nás se prostě staví tak aby to bylo co nejdražší….. Takže se toho moc nepostaví a když tak to za moc nestojí 🙁
Dřevěné pražce ve štěrku nejlíp tlumí vibrace pokud se to udržuje dobře podbité.
Takže už teď (konečně) zmizela ona turistická atrakce „svézt se v centru Berlína 2 zastávky metrem z konečné na konečnou“? 🙂
Nechci se žádné metropole dotknout, ale – která jiná to má? 🙂
Takhle bude pendlovat Déčko mezi Pankrácem a Olbrachtovou.
Ne, to jste jen nepochopil etapizaci výstavby.
Londyn, linka Waterloo&City. Spojuje stanici Bank a Waterloo.
Ajo pravda. Tam jet ve špičce, to není nic pro klaustrofobiky. Ale jako turistický zážitek podobný 🙂
V Paříži mají linku 3bis o 3 mezistaničních úsecích, v Barceloně (což ovšem není tak úplně metropole) mají dokonce L12 s jedniným úsekem. Vím o dalších obskurních trasách metra v Evropě, takže pochybuju, že by nějaká světová metropole neměla dvouzastávkouvou linku 😉
Shuttle linku maji i v NYC, dokonce dvakrat, jednou v Brooklynu jednou na Manhattanu. Nejvtipnejsi je ale stejne v Jerevanu.
A co je na něm vtipného? 🙂
Připomnělo mi to starý vtip jak se jezdí do Brna: Metrem na Florenc a pak je to jedna zastávka autobusem 😀
To je zajímavé, že to samé vychází na Hradec Králové nebo Liberec. Akorát, že tím metrem jedu na Černý Most.
No tam je to o dost dál, protože komu by se chtělo táhnout metrem až na Čerňák…
Zrovna do Hradce je možný jednou za den jet na Florenc a 2 zastávky autobusem
Istanbul, Tünel 🙂 Obě dvě stanice jsou konečné…
A v Madridu linka R: Opera – Principe Pio.
Já si zase před čtyřmi lety dopřál v největší špičce jízdu úplně sám v celé soupravě metra v centru hlavního města státu Evropské unie.
Úplně jsem dostal chuť si znnovu zahrát Cities in motion. Předválečný Berlín je skvělá mapa 🙂