V bazarech kvůli ukončení výroby výrazně stoupla poptávka po rapidech
Rapid Liftback, foto: Škoda Auto
Konec výroby modelu Škoda Rapid přinesl i nečekaný efekt v autobazarech. Zájem o něj výrazně stoupl, i když většinou s
Dát za auto pomalu polovinu, to je docela rozdíl. Sice to má něco najeto, ale pořád i s případnou investicí za opravy to vyjde o dost levněji, než u zcela nového, ale záleží na prioritách každého jednotlivce…
Naštěstí je jich v autobazarech ještě pořád dost. 1.6 TDI skoro nic najeto a koupeno za 280tis, což je pro mě parádní cena. Scala mě nijak extra nezaujala a čekat na ní taky nehodlam.
Já do Rapida šel (rok starý), vyšel cenově o dost lépe než zcela nový a hlavně byl liftback. Ty se pohybují cenově 340+
Je pravda, že rapidů v bazarech dost ubylo. Dlouho jsem sledoval pohyb cen a nakonec stejně asi půjdu do 2-3let staré octáky, ale v lepší výbavě.
taky jsem koukal po rapidovi, ale pak jsem koupil, ikdyz jsem si musel priplatit hezkou octavku v triackach a nelituju vubec
Na bestsellingcarsblog.com jsem si všiml že stoupla poptávka nejenom v bazarech ale i na mnoha trzích měl Rapid pěkné nárusty prodejů, na to že je to výběhový model….
Koupit si lepší auto se podle mě dá dneska už jenom v bazaru, protože normální člověk na nové, aby to nebyl úplnej základ, nemá. Rok, dva ojeté slušné se tam už pořídit dobře dá.
bodejť ne, když Scala je dost drahá, skoro 400t je fakt hodně, lidi to asi pochopili 🙂
Nojo, skodovka si stale mysli, ze prodavat vlastni auta draz tady nez v zahranici je dobry napad. Je opravdu smutne, kdyz v nemecku koupite levneji nez v cr a dokud se tohodle nesmyslu nezbavime, cisla pujdou dale dolu…
Navic pul milionu za tak male auto da skodovce opravdu jen neotresitelny vlastenec a kazdy rozumny hospodar sahne po jine znacce, ktera nabidne vice prostoru, lepsi vybavu a v tomhle pripade uz i lepsi komfort.
mate tam nahore spatny url, na moudra tohodle typu je lepsi http://www.dfens-cz.com...
Tak to bude tím, že Scala je dost drahá, stojí na platformě A0 tzn. stejně jako W Polo, a prodávat ji za 450.000 je fakt dost….
ona ta platforma zas tak velkou roli nehraje. jsou dulezitejsi veci .
modularita platforem vw je dost velka a predurcuje pouze minimum rozmeru.
scal je sice drazsi, nez rapid, ale je taky podstatne vetsi, a technicky vyspelejsi.
Jenže Rapid bylo vozidlo, které dobře nahrazovalo Favorita, Feldu nebo jedničkovou Fabii. Nové Fabie jsou už moc malé a Scala už je pro dost lidí zbytečně drahá. I u nás ve firmě nahradili Rapidy služební Fabie. Dost silně pochybuju, že firma připlatí na Scalu.