Územní rozhodnutí pro dálnici D3 k hranici s Rakouskem je pravomocné, ŘSD se dohodlo s Tank ONO
Stavba dálničního obchvatu Českých Budějovic má zhruba dva roky zpoždění. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Na rakouské straně se na českou dálnici D3 napojí rychlostní silnice S10, která byla v roce 2015 dovedena od jihu k Freistadtu.
zde je asi část té dohody
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/20699743?backlink=938kz
Takže už jen zbývá dostavět D3 do Prahy…
Je mi padesát a nepředpokládám, že se toho dožiji.
Takže nakonec bude dříve dálniční spojení přes D3 než D52. Ostuda Jihomoravského kraje a tamní řsd.
nebude ale kompletní, protože stále bude chybět D3 ve Středočeském kraji…
a co těch pár kilometrů okolo Tábora, co nám nějak nedostavěli,co s tím?
Pro poradek: to neni ‚par kilometru‘, ale cca 400 metru. Vice na http://www.ceskedalnice.cz
František dneska neusne, 810! k hranicím pojede poloprázdna po dotažení dálnice na hranici.
Ta dálnice měla stát v roce 2015 neli dřív , ne v roce 2025. Dva roky řeší, jestli se ptát Rakušanů, aby jim pak tito řekli, že je to nezajímá? To jen korunuje celou tu ostudu. Já bych se tím už moc nechlubil a potichu to postavil.
Souhlas. Rakušáci měli dálnici udělat na čáru a naši bafuňáři by museli zdůvodnit proč to taky neudělali . Podívejte, jak jim nevadí nedodělaná D3 k Praze. Vůbec ne neštve ucpaná I/3 u Benešova.
Jen tak dál. Není nad to se rozumně dohodnout. Dobrá práce ŘSD.
Předpokládám, že dohoda s Tank Ono bude v možnosti bezproblémového příjezdu z dálnice k čerpacím stanicím.
Chápu, že do se do řízení může zapijit někdo, koho se stavba něčeho přímo fotkne nebo někdo, kdo zjistí nějakou právní nesrovnalost. Ale jestli to chápu dobře (bohužel v článku není uvedeno, proč to ONO napadli), tak důvod byl ten, že přijdou o kšeft protože nebude zájem jezdit po staré? To opravdu náš právní řád umožňuje?
Zapojit a dotkne
Vždyť tím, že přijdou o kšeft, se jich přece stavba přímo dotkne, ne?
no nepřijde mi že by benzinky ONO ležící mimo dálnici přicházely o kšeft, lidi si rádi sjedou (příklad ve Chlumci vedle Exitu 78 na D8, v Plané nad Lužnicí vedle D3… Navíc teda i po dostavení posledního úseku D3 až na hranice se stejně ještě několik let bude z MUK Dolní Dvořiště po staré právě kolem Tank ONO, protože poslední úsek na rakouské straně bude hotový až kolem roku 2030
U nás sa stojí na Ono řady a lidi jezdíja aj 15-20km… Dokonce v Zádveřicách to došlo tak daleko, že řada aut stála až na odbočovák na benzinku a už tam stávajú policajti a berou ve velkém.
Ony ty ONO-pumpy tam jsou dvě a ta blíž k hranicím se okometricky zdá ležet v prostoru stavby.
Applaus! Paráda!
A bude tu i článek o tom, jak ŘSD totálně prodělalo žádost o ÚR na I/3 mezi Červenými Vršky a U Topolu?
Sám tento projekt je jeden velký průduch….
I/3 je zbytečná silnice, důležitá je D3.
O tom žádná, ale tenhle úsek bude potřeba vyřešit i s D3. Je tam přechod do Konopišťského parku a dvě nevyhovující MÚK a styková křižovatka U Stadionu.
NIMBY u D3 u Prahy bude ještě problem. Nebylo by rychlejší dostavět D4 do Budějovic ?
Nebudete tomu věřit ale po D4 se napr. z Prahy do Tábora proste nedostanete…
Někdobten zeměpis holt úplně nedává.
Možná… se ta dálnice nestaví kvůli Táboru.
Mozna se stavi proto, ze 80% dopravy ma zdroj nebo cil mezi Prahou a CB a nikoliv v techto dvou mestech samotnych…
přesně tak, Tábor je druhé největší město v jihočeském kraji, dalším velkým cílem je třeba J.Hradec a pak zejména v rekreační sezóně Třeboňsko a právě v létě je provoz na D3 výrazně vyšší než v jiných měsících, v tom je D3 oproti ostatním dálnicím v ČR poněkud specifická
ekvivalent k D4, tam je nejvýznamnějším cílem Písek + Strakonice a ty dají dohromady tolik obyvatel co Tábor + J.Hradec…
Odkud máte to číslo? Připadá mi dost pochybné. Jinak nevím, na základě čeho by Táborsko mělo mít přednost před Píseckem.
spíš není napsáno z čeho 80%.. z konkrétního profilu nebo jak? intenzity u Benešova jsou úplně jiné než u Tábora a nebo třeba u Budějic… no a každopádně nejméně zatížené místo na trase I/3-D3 mezi D1 a ČB je kolem 13000voz/voz, a to na D3 těsně před ČB, z toho v tomto úseku rozhodně nezanedbatelná část bude doprava v rámci Jihočeského kraje (do Tábora a okolí + z Tábora dále na Brno, do Soběslavi, Veselí, JH přes KŘ)… Nejslabší na trase D4 (Praha-Písek) je u Mirovic cca 10-11tis, z toho třetina jede na Strakonice po I/4, dvě třetiny na Písek… Číst vice »
Kdo by jezdil do Tábora když už většina lidí jezdí do CB přes Písek😁😁😁D4 původně nebyla plánovaná do CB
Na dálniční spojení hlavních měst sousedních zemí stojí za to si počkat..třeba I do roku 2050! Trochu snažím na to, ze by dříve mohl být úsek pod Brnem.
tak ještš aby se začlo stavět od prahy do tábora 😉 tam to fůrt vázne.
V roce 2029 se snad dočkáme.
Jak jste přišel na rok 2029? Děkuji
Tam dělají problémy NIMBY
Nejen tam, bohužel. Jasně, zabetonovanou republiku nechce mít nikdo, ale zase těch dálnic nemáme tolik a na spoustě míst je jasné už x desítek let, že tam povede dálnice.
Většině lidí dálnice nevadí. Když už je přímo nevitaji, tak je berou jako nutné zlo. Problém je v tom že do výstavby může kde kdo kecat i ten kdo s danou stavbou nemá nic společného. To že ŘSD a spol umí jednat arogantně a z pozice síly je věc druhá.