Uzbekistan Airways převzaly první L-410, měsíc po podpisu smlouvy
První L-410 UVP-E20 uzbecké společnosti Uzbekistan Airway. Zdroj: Facebook.com - Uzbekistan Airways
Uzbecký dopravce si v červnu u českého výrobce objednal dva nové letouny L-410 UVP-E20.
Vrcholem by bylo, kdyby na letadla kývnul Tádžikistán a obnovila by se linka do Chorobu… To by bylo zajímavé…
Jáj chorobu by som radšej nechcel.
No super. Takže aspoň v Uzbekistánu se budeme moci proletět českým letadlem na lince. V Chorvatsku ani v Estonsku už nelítají, v Gruzii je to velká sázka do loterie, zda poletí… V Itálii by to ještě taky šlo 🙂
Pokud vím, 17 jich jde do Indonésie.
Zkuste Nepál, některou z afrických zemí…
NG ještě nemá certifikaci? 🤔
Proč by neměla?
Že kupuje starší UVP a ne NG. Má to nějaký důvod? 🙂
To je zajmavý dotaz. Prodala se vůbec už nějaká NG?
Neprodalao se za 7 let od certifikave ani jedno NG- není o ně absolutně zájem a dnes již to není žádné NG s velkou pompou oslavované a tak strašně strategicky důležité….dnes spíše technologicky již zastaralé. Za 7 let neprodat ani jedno NG, to je výkon….
Ja myslím, že UVP je lacnejšie oproti NG a Uzbekom na ich potreby stačí aj UVP
UVP je levnější nejen pořizovací cenou, ale i údržbou. NG je dražší, ale dává lepší letové výkony a má delší dolet. Na potřeby uzbeků v pohodě stačí UVP. A fialový kašpárek se může chlubit obřím obchodem..Ono by k obchodu zřejmě došlo i kdyby tam ten tajtrlík nebyl..
píše se to fyjala, ty dezolé
Čímž kašpar koberka chtěl říct, že máme blahořešit diletanta bureše, který to zařídil.
Jistě, dostupnost a cena náhradních dílů v regionu. Přání zákazníka. Vyrobce nabízí i NG.
Má..EASA byl vydán 19. prosince 2017 a 10. ledna 2018 FAA
Nejsem z oboru, ale bylo by zajímavé, kdyby přišli s větším a kapacitnějším letounem.
L610
Bývalý majitel Letu si nechal dokumentaci a plánuje l610 vyrábět: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/UZGA_TVRS-44
No tak to jede na slušném matroši.
L610 už v době vzniku byla zastaralá.
Tak teď je může vyrábět a stavět rovnou do muzea.
Ale spíš si myslím, že sis to vymyslel.
Myslet znamená nevědět… A vy jen myslíte…
Vy se snad domnivate, ze nejakou L610 skutecne postavi?
Když jsem chodil na SPŠ strojní UH, tak jsme na praxích řešili L610. Maturoval jsem chvíli po revoluci…
Hysterické fantasmagorie je jediné co momentálně dokáže rusácký letecký průmysl vyrobit.
Je jasné, že vyrobený letoun byl téměř skladem, ale to nic nemění na tom, že zákazník je určitě mile překvapen.
O veletrhu v Paříži moc zpráv ohledně LETu není. Doufám, že se povedlo někoho přesvědčit o kvalitách letounu. Tiskem proběhly jenom návštěvy z ČR. Ještě by bylo dobré po tvrdých zkušenostech z Ruska zaujmout v Kanadě a na severu USA. Držím palce.
V této kategorii se dnes prodávají konstrukčně jednodušší, lehčí stroje, jako Cessna Sky Courrier. Kunovice mají bohužel jen 50 let starý Turbolet. Otázkou je, jestli nová verze NG je stavěná podle požadavků potenciálních zákazníků.
Otázkou je, jestlu vůbec tušíte něco o věci, nebo jen tak plácáte.
Stačí se podívat, jak jsou nyní Omnipol úspěšní s prodejem L 410 – nejhorší propad prodeje od roku 1991…tak hrozné to ještě nikdy nebylo…
Přesně tak. Cessna Sky Courier je špička a L410 je prostě už dávno mimo. Nová certifikace je i u Hybrin Y 12, daleko levnější, nežli L410. O L410NG nikde dlouhodobě zájem není, anebo to Omnipol nedokáže prodat.
V Kunovicich bohuzel dodnes nepochopili,ze vstupenka do USA a Kanady jsou motory PT6 ,na kterych tam stoji male turbopropy.Misto toho prodluzuji dolet a zvedaji MTOW u pomaleho,nepretlakovaneho comuteru.Neni prekvapeni,ze NG se neprodava.Nejsem si jisty,ze bez Rusu budou schopni neco prodat v takove mire,aby to bylo rentabilni drzet vyrobu.
Tak za rok a půl prodal Omnipol 2! L410 do Uzbekistánu…resp nyní jen jedno a na podzim má dodat druhé. Nejhoší propad prodeje v historii celého Letu. Oblítali všechny výstavy všemožně a tohle je výsledek…Rusáci byli schopni prodat za rok 15-20 letadel a to každoročně.
Rusáci prodávali na svém domácím trhu.
Skvělé zprávy!