Uzavřené pardubické letiště peníze na investice utratí za provozní náklady

Letiště Pardubice. Autor: Letiště PardubiceLetiště Pardubice. Autor: Letiště Pardubice

Společnost East Bohemian Airport použije 16 milionů korun určených na investice na provozní náklady. Firma provozuje civilní letiště v Pardubicích,

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Ruzyně je prostě levné letiště. Díky nízkým poplatkům aerolinky raději přistávají na Ruzyni než aby řešili nějaké Pardubice.

GPGP

Pardubicim by jedině pomohla výstavba gigafactory Tesla, jinak nic.
A ti koupáci, kteří letos ani nebudou, je v létě moc nevytrhnou.

Jiří Povolný

Pardubice mají super polohu vhodnou pro nizkonakladové společnosti.Nevím proč stále jen drahá Praha.Nehledě na to ,je člověk v Praze stejně rychle ,jako kdyby jel z jednoho konce Prahy na druhý.

Peet

Že jo?! Jenom ty hlopé aerolinky to nechápou, a pořád vozí cestující do Prahy, kam ti chudáci ani nechtějí!

petr smejky

muze nam pardubicky kraj sdelit jakou ma ta pani reditelka za agendu, za co ji kraj plati??? se denne prochazi po letisti duchu a inkasuje plat? socani tuhle soudruzku asi opravdu potrebuji..nebo jen privitala ty dve cinsky zasilky…

Pavel

jeden z dalších zunelů v téhle zemí – „letiště“ Pardubice —- kam jdou ty prachy – do ANO?

Peet

Hele, nehaň jo! Ona taky sem tam sebere ze země odhozený papírek, takže taky uklízí!

Pavel

PED neumí naprosto využít strategickou polohu na páteřní síti železnice a dálnice téměř uprostřed republiky. Navíc v blízkosti Prahy a vysoce příjmového a akademického Hradce. Pokud začnou létat koupáky, má potenciál na 10% i více z celého ČR. Stejně tak navážet gastarbeitry z Ukrajiny, Moldávie i odjinud. Nechápu, proč už dávno není na PED nalepený nějaký developer logistiky s vazbou na cargo, třeba z Číny? V Hostivicích u Prahy Amazon upí, že nemá lidi, honí bioroboty až ze 100 km dálky svozy i motoráčky až z východu Prahy. A PED je přitom naocet.

Jirka

Malá letiště daleko od měst poslední dobou moc neprosperují celosvětově. Nicméně potenciál by tam byl. Letiště by ale muselo nějakému dopravci hodně slevit s cenami.

Daniel Novák

Ale ta debata o nesmyslnosti regionálních letišť není o koupácích. Minimálně v éře před čínským virusem nebyl problém plnit chartery, řekněme od června do září. Ty pak tvořily drtivou většinu odbavených cestujících na daném letišti za celý rok. Kámen úrazu je v mimoňských představách provinčních papalášů jako Kolomazník, Unucka nebo pučista Zimola o potenciálu regionálních letišť pro pravidelnou přepravu po zbytek roku. Kdo poletí v úterý odpoledne v únoru a kam? A bude jich 150-180 každý týden?

Pavel

Souhlas! Ale proto můj post nebyl jen o koupákách. I teď, z Číny, tahali OP do skladu po místních komunikacích, namísto aby byla kapacita přímo v areálu či v sousedství. Pobídka logistickýmu developerovi by natáhla carga. Letecký akce jsou v PED i Hradci, lidi tam letectví fandí. Namísto akce regionu, začíná potenciál už odsávat i Vratislav a po Praze se Vratislav stává ve VČ významnou volbou. Přitom až se zase objeví gastarbeitři, dalo by se PED na východ rozlítat celoročně + cargo + sezónní koupáci a zimní Egypt. Vzdyť VČ region má potenciál jak celé Slovinsko, či minimálně spadovodt letiště… Číst vice »

Dominic

Největší výhoda letiště v Pardubicích, že je blízko a má dobré spojení s Prahou je i jeho největší nevýhodou. Tím pádem co se týče osobní dopravy tam nebudou lítat jiné linky než: 1. chartery přes léto (pár linek co se naplní koupáky z okolí Pardubic a Hradce, z Prahy se tam nikdo táhnout nebude) 2. linky, které kvůli regulacím nemůžou lítat do Prahy (několik linek z Ukrajiny a Ruska atd…) a 3. ultra low costy díky nulovým poplatkům (Ryanair může přidat pár linek, ale myslím že díky bázi v Praze si nebude konkurovat, možná by se mohl uchytit Wizz, který… Číst vice »

Jan Sůra

Pokud si pustíte dnešní záznam z jednání zastupitelstva, zjistíte, že největší nevýhoda je někde úplně jinde. V majitelích.

petr smejky

videl jsem , cista zoufalost a nevedomost. jinak pani reditelka jede za plny plat
odkaz na jednani zastiptelstva zde, jen pro otrle..
https://www.youtube.com/watch?v=woNzBCr9tWA&feature=youtu.be

Peet

Tak začni, máš konkurenční výhodu! Sorry ale kecy v kleci….

Vítek

Tady to v brzké budoucnosti na obnovování linek moc nevidím a na přidávání nových už vůbec. Společnosti jim tam nešli ani za boomu tak moc nevidím důvod proč by se tam najednou měli hrnout. Naopak místo příležitosti v tom nevidím budoucnost v téhle době. Možná kdyby poskytli místo pro odstavená letadla tak by z toho mohlo něco spadnout.

LKPD

nejsme uzavřený! novinářky krysy zase lžou!

AirFanda

Jsou zavřená regionální letiště pro mezinárodní dopravu cestujících? Jsou. Kolik linek nyní létá do Pardubic? Žádná. Máte tam v současnosti akorát cargo a to je v článku zmíněno.

Nicky

Pardubice měly problémy i v době ekonomického boomu. Teď tam nepůjde vůbec nikdo.

Y.K.

Redakce: Máte záměnu v nadpisu. NA investice ZA náklady Tohle pak klidně smažte. 🙂