Uzavírka D1 skončila, zemřel během ní řidič kamionu
Demolice mostu na D1 u Kaliště. Pramen: ŘSD
Řidiči kamionů často nerespektovali značení a vytvářeli komplikace na objížďce pro osobní auta.
Řidiči kamionů často nerespektovali značení a vytvářeli komplikace na objížďce pro osobní auta.
Poněkud se zapomnělo na fakt, že nefungoval správně semafor a posílal v Chýnově auta proti sobě, což PČR řešila na místě bohužel pozdě….
Osobní vůz byl zezadu kamionem natlačen na autobus. /Takhle mi zemřel spolužák v 19 letech/ Naštěstí to zde všichni přežili. Zezadu narazil další náklaďák a jeho řidič zahynul. Tohle je jeden z mnoha důvodů, proč auto v případě, že existuje spojení, necháváme u nádraží. Tam je mu dobře a nám ve vlaku taky.
Ani ten vlak není 100 % bezpečný.
Přesně, kvalita zabezpečení v ČR je nízká. Zastaralý zabezpečovat a přejezdy na koridorech.
Tak hlavne to bylo cele zase po „Česku“. Pri vyjezdu z dalnice na 34.km smer Praha nebylo zmeneno znacení tak, aby vyjezd z dalnice byl docasne veden jako hlavni silnice, takze se muselo davat prednost autum od Benesova a Sazavy a na vyjezdu se tvorily dlouhe kolony, na objizdne trase nebyly nikde znacky zakaz jizdy kamionu, takze kamiony si mohli jezdit kudy chteji a Policie nehlidala vubec nic… No hlavne ze to je hotovy, mohlo to trvat 14 dni, jak je u nas zvykem…
A co by s tím kamionem policajti udělali? Počkali by v místě, kde už se nebude moct otočit a dali mu pokutu, čímž by se vůbec nic nezlepšílo, jen by tam kamion stál půlhodinu, než by to vypapírovali. A celou tu dobu by se stálo, protže papírují ještě protisměrného. Výrazlné zlepšení.
Prý to bylo výživné u Chýnova. Šňůra kamionů táhnoucí se kilometry na semaforu. Objížďka taky rozkopaná.
Podle TV zemřel řidič osobního vozu natlaceny kamionem do stojícího autobusu. A podle reportáže to vypadalo reálné.
Nee, zemřel řidič dalšího kamionu, který nedobrzdil a narval to do kamionu, který zatlačil osobák pod autobus.
Tak to už jsou tady na diskuzi 3 verze…
To je ta novinářská práce. Ze záběrů z místa je evidentní oběť řidič dodávky/malého náklaďáku, co najel ve vysoké rychlosti do návěsu kamionu. Kamion,bus nic. Osobní 4x lehké zranění.
Podle Krvavých zpráv Primy nebo pobočky TV Jerevan na Nově?
Pěkně brutální nadpis 🙂 Na jednu stranu bych i napsal, že nefér zkratkovitý. Jenže.. uzavřít klíčovou dálnici právě první prázdninový víkend, navíc prodloužený o 2 svátky? Kdy lze předpokládat extra velkou dopravu nadprůměrně nervozních řidičů?
Loni zavolal Babiš, posunulo se to o týden, a jak to dopadlo…
Holt tentokrát ten, který měl zavolat, nezavolal….:-)
Mno zavřeli to v době, kdy mají těžká vozidla zákaz jízdy (až na výjimky jako je rychle se kazící zboží, živá zvířata a tak).
A nadprůměrně nervózní? Spíš nadprůměrně natěšení sváteční řidiči v nebývalém množství. Což nezahrnuje toho šoféra kamionu, ten byl v práci. Podobně jako je v práci řidič autobusu nebo strojvedoucí.
A kterých 48 hodin v roce by podle Vás bylo vhodných? Na prázdniny i na prodloužený víkend se obvykle odjíždí v pátek nebo v sobotu dopoledne a z prodlouženého víkendu konkrétně tohoto se odjíždí v úterý. Takže ideální načasování.
Prvních 48 hodin po dostavbě D35, kterou slibovalo ŘSD a MD před zahájením rekonstrukce D1..:-)
OK 🙂
Ale v dané situaci?
To máte jako s výjezdem z Blanky v Tróji. Tam také napojení do ulice v Holešovičkách nemá řešení bez severní části okruhu. Tady je to stejné, také to nemá dobré řešení.
Osobně považuji v tomto kontextu narážky na chování řidičů v článku výše za neetické. A vysloveně se mi nelibí jako daňovému poplatníkovi chvání ředitele dopravního policie Zlého v článcích zde na webu.
Takže v páteční špicce, když to vyjde, tak ideálně v poledne?
Všichni nervózní řidiči, kteří spěchali na prodloužený víkend, byli v sobotu večer dávno pryč a vracet se budou až zítra takže jich se uzavírka dotknout nemohla.
Přesně tak, může si to Rýdl s Mátlem zdůvodňovat jak chce, realita jasně ukázala, že to bylo krajně nevhodné a navíc se k tomu přidala neschopnost policie regulovat správně provoz kamionů a zamezit jim vjezd na objížďku pro vozidla do 3,5 tuny. Navíc jsem přesvědčen, že kdyby navezli na dálnici pod mostem dostatečné množství tlumícího materiálu na dostatečnou plochu, mohli most bourat standardně a byl by dole úplně celý.
Ten provoz byl o poznání slabější než před týdnem. Navíc, uzávěrka nebyla po celou dobu volna, ale uprostřed.
Alespoň je vidět, kolik po té dálnici v dopravním sedle jede aut. Podle vás to měli uzavřít kdy? Ve čtvrtek večer a nechat to zavřený přes páteční špičku? Tedy právě v čase, kdy všichni jedou do Chorvatska?
Zajímavé a já tipoval, že to nepřežil ten frajer v tý dodávce, co to poslal do toho kamionu…
Jel jsem kolem a vidim to stejne.
Což ale poněkud obrací situaci. Takže šofér kamionu zemřel cizím zaviněním při nehodě?
Beru zpět.