Uvolněním restrikcí stoupla poptávka o 900 %, řekl šéf easyJetu. Aerolinka rozprodává letadla

A320neo společnosti easyJet. Foto: easyJetA320neo společnosti easyJet. Foto: easyJet

EasyJetu má na účtech více peněz než před pandemií koronaviru. Díky prodeji desítek letadel, zpětně si je pronajímá.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kuba

Hmmm, tak ať mi z toho balíku vrátí těch ,,pár drobných”, od března čekám na refundaci a stále nic. 😒

Petr

Napište email se sdělením, že čekáte už 8 měsíců a pokud do 30 dní peníze nedostanete, zařídíte si to přes chargeback u své banky. Pokud si ten email někdo přečte, je velká pravděpodobnost, že budete mít peníze do týdne zpátky na kartě. Pokud ani tohle nezabere, email si vytiskněte, dojděte do banky, podejte reklamaci transakce (zaplaceno, služba neobdržena) a email přidejte jako důkaz, že jste se snažil společnost kontaktovat. Chargeback vám na 99 % schválí.

Jenda

Je to tak. Vždycky mě vytáčí, když někde jako důvod nízké poptávky tlačí to, že se lidi bojí onemocnění. Přitom jakmile se cokoliv otevře, hned je tam miliarda lidí. Drtivé většině lidí brání v cestování jenom restrikce a pokud ty budou trvat ještě dlouho, tak se jako druhý důvod přidá chudoba.

GPGP

Ono až se to uvolní a u nás bude 10 % nezaměstnanost tak ti lidé bez práce budou těžko létat a když se k tomu přidá zdražení letenek, tak to stejně klesne :-

poletucha15

To sice klesne ale letectvi ma tu vyhodu, ze hur opravdu bejt nemuze. Takze i za predpokladu ze bude pulka cr bez prace bude cestovat vic lidi nez je ted. Pak je samozrejme otazka sama pro sebe az pulka tech lidi co ted placa jak maj lidi co jsou bez prace vyzit z nasetrenejch rezerv a opatreni jsou nejdulezitejsi na svete abychom zabranili naprosto zbytecnejm umrtim, jez jsou teda pocitany na zaklade naprosto nepresny a zoufaly metodiky, ze jsem zvedavej co budou delat oni az prijdou o praci a nebudou brat na homeofficu 100% platu. Pulka lidi co znam a… Číst vice »

Jiří 24

Na fotce není A320neo, nýbrž A320ceo s většími sharklety, konkrétně jde o tento letoun https://www.planespotters.net/airframe/airbus-a320-200-oe-ijb-easyjet-europe/rqpnn6

Apex

Autora asi zmátla testovací registrace D-AVVL, která byla opětovně použita pro A320-271N, VT-IJQ (MSN 9212), dnes IndiGo….

Jiří 24

Ta byla použita i na mnoho dalších letadlech https://www.planespotters.net/production-list/search?reg=D-AVVL

Jan Mlynář

Ano, to je vskutku důležitý parametr, s ohledem na téma článku…🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️