Tato fotka je dobré dva roky stará a ty keci okolo ní taky.Si snad novinář myslí že jsou lidí blbí a umyslně přikládá
Ala
1 rok
Nevím, jak pan Dařílek přišel na to, že se hlučnost v Sociální péči sníží, když se rozšíří komunikace o další pruh a to směrem k domům, tedy o cca 2 m blíže domům, kde spí a bydlí lidé, občané Ústí. Na ty už se ale dlouho kašle, místo toho, aby nás zahrnuli do stavebního řízení, tak nás potichu obešli….rychle a potichu na poslední chvíli, jen ať nám nepropadne možnost dotace a ať nám do toho občané, kteří tam bydlí nemluví. Vůbec nechápu, jak si to mohou dovolit. O nevyhovující situaci v lokalitě se ví a mluví už minimálně 15 let… Číst vice »
Bohuzel auto je posvatna krava, ktere se musi vsichni podridit
Orange pilled
1 rok
Dpravu by zklidnilo zuzeni silnce. Zruseni parkovani. Pouze 1 uzky pruh v kazdem smeru pro auta. Zponalovaci retardery. Samostatny 1 pruh pro MHD. Pridany stromy, rozsireny chodniky a oddelena cyklostezka. Takhle se vylepsuje verejny prostor v civilizovane zemi. Snad kazdy chape, ze na takove siroke silnici auta jedou rychle.
1. Zrušení parkování- to se vám lidé co tam zaparkovat potřebují poděkuji
2. Jeden úzký pruh v každém směru- to se vám zase poděkují řidiči rozměrnějších vozidel.
3. Zpomalovací retardéry- poděkují se vám podvozky všech vozidel a pak lidé co v té oblasti bydlí když místo toho, aby auta projela mnoho jich bude nuceno zpomalit třeba na 5km/h, přehoupnout se přes něj a pak se zase rozjíždět. Hlučnost akorát stoupne ruku v ruce s vyššími emisemi.
4. Ano, i já chápu, že široká silnice svádí k rychlé jízdě. No a proto ty radary.
K druhému bodu – zatáčky atd nechat na pohodlný průjezd. Na jízdu rovně nepotřebuju o moc víc než šířku auta.
msamec3
1 rok
Dobrý den já tam bydlím to je šílené nejhorší na tom je to že nějaký mladý debil si dá na výfuk trubku pak o půlnoci tam závodí kdy lidi spi je to normální a bydlím přímo u polikliniky děsný pořád se tam něco řeší a policie kapitola sama o sobě a městská to je des
Než aby pomohli zlepšit a zrychlit dopravu tak jí hodla ještě víc komplikovat už takhle je to na pytel když se nějaké expert rozhodne tam je drobných 50 podle tacháče tak tu dopravu neuvěřitelně tam brzdí a pokud tam budou chtít dát rady tak to bude ještě větší peklo za chvíli dopadneme stejně jako v Bílině kolony kolony. Nejspíše myšleno dobře ale bude to mít zase opačný efekt. Pokud bychom zvlášť řešili cyklisty tak to je kapitola sama o sobě protože poslední dobou mi přijde že chodníky pro chodce a přechody pro chodce jsou na okrasu ty jako cyklostezky jo… Číst vice »
„Než aby pomohli zlepšit a zrychlit dopravu tak jí hodla ještě víc komplikovat už takhle je to na pytel když se nějaké expert rozhodne tam je drobných 50 podle tacháče tak tu dopravu neuvěřitelně tam brzdí “
No mě snak vomejou. Kolik tam je povolená rychlost? Není to náhodou 50? Ten kdo jede na padesátce 50 je podle Vás expert a brzdí dopravu?
Mikuláš Pixa
1 rok
A co to řešit místo represe zvýšením rychlosti, pak ten problém padne, takto nějak to cyklisté vysvětlují u porušování předpisů při jízdě po chodníku.
Pochopit to dokážu bez problému, to ovšem zdaleka neznamená že s tím souhlasím!
Oni se bojí na silnici, a já se zase bojím jich na chodníku. Nebo mi chcete tvrdit že nějak magicky (na rozdíl od řidičů) jsou mezi cyklisty výhradně slušní a ohleduplní lidé??
A JE tu jeden drobný rozdíl – dopravní předpisy jízdu po chodníku ZAKAZUJÍ, takže chodníkocyklisté se nejen snaží je do budoucna změnit, ale už teď je v dost velkém množství porušují, což vůbec není dobrá vizitka jejich věrohodnosti. Vůbec si nedokážu představic tu džungli poté co by to mělo být oficiálně povolené!
Máte to špatně. Pokud v první části hovoříte o cyklistech musíte v druhé části hovořit o řidičích aut. Pokud napíšete, že cyklista někoho zabil není z toho patrno,zda někoho zabil při své jízdě a nebo jestli měl kolo někde opřené. Pokud bychom se měli pozastavovat nad tím kolik lidí ročně zabijí auta museli bychom se omezit pouze na případy kdy špatně zajištěné auto ujelo a někoho přejelo.
„Statistka říká, že je evidováno celkem 36 nehod s chodci a jedna nehoda s domácím zvířetem, které zavinili cyklisté. Bylo při nich 41 osob zraněno lehce a 7 těžce“ A to bych si troufnul odhadnout že velká většina nehod s lehčím průběhem zůstává neohlášena… Hlavním problémem je zde drastický nepoměr rychlostí pohybu chodce vs cyklisty. Nikdy nikdo nikoho neučil že na chodníku je třeba při jakémkoliv pohybu do strany sledovat situaci ZA SEBOU protože se tam může pohybovat cyklista rychlostí zhruba pětinásobně vyšší než chodcovou, s brzdnou dráhou (včetně reakčního času) na úrovni 10 metrů… A to se nezmění ani… Číst vice »
Navrhuji vstup soukromého sektoru do výstavby cyklostezek, protože stát už na to žádné prachy nemá. Soukromník postaví cyklostezku, bude na ní vybírat mýto a tak se mu splatí. No není to skvělý nápad? Jistě ho podpoříte!
Dříve žádná extra infrastruktura pro cyklisty nebyla a šlo to. Ano, bylo možná měně aut, ale také nebyla elektrokola, která je často obtížně předjet a dost cyklistů do kopce tllacilo a jejich objetí tak bylo snazší a rychlejší. Tehdy ne každá člověk měl na to na kole jezdit. Dnes na kolo sednou i starší lidé a pak to podle toho vypadá. Ten největší problém je však v lidech. V tom, jak se na silnici chováme a s jakou ohleduplností přistupujeme k ostatním.
Ano, s tím se dá celkem souhlasit. A cyklisté jsou na tom stejně jako řidiči – mnozí z nich jsou úplně stejní potenciální vrazi… jen ta šance je (dáno technikou) nižší. Ale stále nenulová.
Ale mají, mezi 99% obcí v ČR vede pouze a jen silnice, kterou společně využívají chodci, cyklisté a motoristé, jak se tam chovat, je ošetřeno v předpisech. Jen pár uřvaných jddinců se domáhá, aby vedle silnic vznikly další desítky tisíc asfaltových pásů jen pro ně, které akorát uberou plochu z polí, lesů atd. A ještě mají tu drzost říkat, že to megaasfalování je ekologické.
Tak třeba podél silnic prvních tříd by se to celkem hodilo. Však to nemusí být de iure přímo cyklostezka, stačí účelová komunikace i pro traktory a podobné stroje, které se na silnici první třídy úplně nehodí. Podobně je to k vidění v Rakousku. Podél takové doprovodné cesty může být klidně stromořadí nebo jiná krajinná zeleň, která přímo u silnice také není ideální.
A stejně není nad to vybudovat cyklostezku a protože se pro její vedení nepodařilo vykoupit všechny pozemky bude z části vedena po současné komunikaci aniž by došlo k nějakým úpravám jako je rozšíření nebo oddělení. Tohle když člověk slyší udělá se mu z toho nevolno.Obzvláště když jako řidič moc dobře ví, že ten úsek je problematický.
Mimo obec je jízda kol po chodníku naprosto okrajovým problémem, protože tam obvykle není ani ten chodních (a když náhodou je, neměl by být problém ho správně označit jako stezka pro pěší A cyklysty).
Doprovodná komunikace… sice ano bylo by to krásné, ale třeba pro traktory a podobné má výrazně jinou šířku a nosnost…
No jo. Já se taky na motroce na silnici od jisté doby bojím a neznamená to, že jezdím po chodníku. Varianta 1. Kdo se bojí na silnici a v provozu může jezdit tam, kde provoz není např. na polních cestách. Varianta 2. Bojí li se člověk opravdu hodně nikdo ho nenutí na tom prostředku jezdit. Jak prosté.
V tom souhlasím. Ze svého pohledu řidiče jednostopého vozidla (byť motorového) trvám na tom, že měl li bych volit jednostopé vozidlo nebo chůzi zvolím to druhé.
Ubylo by zvýšením povolené rychlosti hluku či jiných stížností místních obyvatel? Docela bych o tom pochyboval.
Oproti tomu povolením jízdy po chodníku na Nuseláku nepřibylo přejetých dětí na krásné procházce po magistrále, ubylo potřeby vzájemných předjíždění kolo x auto.
Tak most (řeka) je tvrdá bariéra, tam chápu snahu vyjít nějak vstříc, proto asi (a též díky místním podmínkám) je JEDEN z chodníků deklarován jako stezka. A každý je na to upozorněn značkou.
Dovedete si představit to maso kdyby to mělo být povoleno třeba na Karlově mostě??
To je ale pěkná hloupost. Ne, problém nepadne, protože pak se nebude jezdit onou rychlostí zvášenou, ale zase o něco vyšší.
Aussiger
1 rok
Kéž by nás v Ústí trápili jen tyhle věci..
jaroslav
1 rok
Dorý den,ani nechci věřit tomu co tady píšete.Víte, už několikrát jsem si postěžoval na denní i noční hluk aut s upravenými výfuky,turování motorů (hlavně v noci) v oblasti parkoviští albert a pam pizzeria.
Taky jsem zjistil, že i samotní policisté MP to taky dělají a jejich kamarádi. Policii MP neuznávám ale musím ji respektovat.Když náhodně potkám hlídku MP tak mají nosy zabořený do mobilu a nic okolo je nezajímá.Těch věcí je daleko víc,ale když se nic neděje tak neslibujte už pět let jak bude klid. Oblast Krušnohorská a Orlická.
Co se hlučnosti týče problém není ani tak u aut jako spíše u různých posunovadel typu mopedů a kolběžek kdy je používán dvoutaktní spalovací motor malého objemu. Hned v závěsu za těmito kozími dechy jsou ti co u svého jednostopého miláčka „spraví 4 diéry na výfuk nech to dáva kurva riadny zvuk“. Sám motorku mám, ale s originál výfukem a na tyhle šílence obtežující okolí i já nadávám. A přitom je to naprosto jednoduché. Buď je na výfuku schválení nebo není. Pokud není je vozidlo nezpůsobilé a stačí odebrat ORV. Pokud by byly pochybnosti je možno takové vozidlo poslat na… Číst vice »
Tato fotka je dobré dva roky stará a ty keci okolo ní taky.Si snad novinář myslí že jsou lidí blbí a umyslně přikládá
Nevím, jak pan Dařílek přišel na to, že se hlučnost v Sociální péči sníží, když se rozšíří komunikace o další pruh a to směrem k domům, tedy o cca 2 m blíže domům, kde spí a bydlí lidé, občané Ústí. Na ty už se ale dlouho kašle, místo toho, aby nás zahrnuli do stavebního řízení, tak nás potichu obešli….rychle a potichu na poslední chvíli, jen ať nám nepropadne možnost dotace a ať nám do toho občané, kteří tam bydlí nemluví. Vůbec nechápu, jak si to mohou dovolit. O nevyhovující situaci v lokalitě se ví a mluví už minimálně 15 let… Číst vice »
Bohuzel auto je posvatna krava, ktere se musi vsichni podridit
Dpravu by zklidnilo zuzeni silnce. Zruseni parkovani. Pouze 1 uzky pruh v kazdem smeru pro auta. Zponalovaci retardery. Samostatny 1 pruh pro MHD. Pridany stromy, rozsireny chodniky a oddelena cyklostezka. Takhle se vylepsuje verejny prostor v civilizovane zemi. Snad kazdy chape, ze na takove siroke silnici auta jedou rychle.
1. Zrušení parkování- to se vám lidé co tam zaparkovat potřebují poděkuji
2. Jeden úzký pruh v každém směru- to se vám zase poděkují řidiči rozměrnějších vozidel.
3. Zpomalovací retardéry- poděkují se vám podvozky všech vozidel a pak lidé co v té oblasti bydlí když místo toho, aby auta projela mnoho jich bude nuceno zpomalit třeba na 5km/h, přehoupnout se přes něj a pak se zase rozjíždět. Hlučnost akorát stoupne ruku v ruce s vyššími emisemi.
4. Ano, i já chápu, že široká silnice svádí k rychlé jízdě. No a proto ty radary.
K druhému bodu – zatáčky atd nechat na pohodlný průjezd. Na jízdu rovně nepotřebuju o moc víc než šířku auta.
Dobrý den já tam bydlím to je šílené nejhorší na tom je to že nějaký mladý debil si dá na výfuk trubku pak o půlnoci tam závodí kdy lidi spi je to normální a bydlím přímo u polikliniky děsný pořád se tam něco řeší a policie kapitola sama o sobě a městská to je des
https://www.mojecestina.cz/interpunkce
Strasna ulice
Než aby pomohli zlepšit a zrychlit dopravu tak jí hodla ještě víc komplikovat už takhle je to na pytel když se nějaké expert rozhodne tam je drobných 50 podle tacháče tak tu dopravu neuvěřitelně tam brzdí a pokud tam budou chtít dát rady tak to bude ještě větší peklo za chvíli dopadneme stejně jako v Bílině kolony kolony. Nejspíše myšleno dobře ale bude to mít zase opačný efekt. Pokud bychom zvlášť řešili cyklisty tak to je kapitola sama o sobě protože poslední dobou mi přijde že chodníky pro chodce a přechody pro chodce jsou na okrasu ty jako cyklostezky jo… Číst vice »
„Než aby pomohli zlepšit a zrychlit dopravu tak jí hodla ještě víc komplikovat už takhle je to na pytel když se nějaké expert rozhodne tam je drobných 50 podle tacháče tak tu dopravu neuvěřitelně tam brzdí “
No mě snak vomejou. Kolik tam je povolená rychlost? Není to náhodou 50? Ten kdo jede na padesátce 50 je podle Vás expert a brzdí dopravu?
A co to řešit místo represe zvýšením rychlosti, pak ten problém padne, takto nějak to cyklisté vysvětlují u porušování předpisů při jízdě po chodníku.
To opravdu nemate dostatecne vysoke IQ pochopit proc cykliste v CR jezdi po chodniku?
Pochopit to dokážu bez problému, to ovšem zdaleka neznamená že s tím souhlasím!
Oni se bojí na silnici, a já se zase bojím jich na chodníku. Nebo mi chcete tvrdit že nějak magicky (na rozdíl od řidičů) jsou mezi cyklisty výhradně slušní a ohleduplní lidé??
A JE tu jeden drobný rozdíl – dopravní předpisy jízdu po chodníku ZAKAZUJÍ, takže chodníkocyklisté se nejen snaží je do budoucna změnit, ale už teď je v dost velkém množství porušují, což vůbec není dobrá vizitka jejich věrohodnosti. Vůbec si nedokážu představic tu džungli poté co by to mělo být oficiálně povolené!
Kolik chodcu zabiji rocne cykliste? Kolik chodcu zabiji rocne auta?
Máte to špatně. Pokud v první části hovoříte o cyklistech musíte v druhé části hovořit o řidičích aut. Pokud napíšete, že cyklista někoho zabil není z toho patrno,zda někoho zabil při své jízdě a nebo jestli měl kolo někde opřené. Pokud bychom se měli pozastavovat nad tím kolik lidí ročně zabijí auta museli bychom se omezit pouze na případy kdy špatně zajištěné auto ujelo a někoho přejelo.
A co „pouhá“ zranění, ta se nepočítají?? Ta jsou vedlejší??
„Statistka říká, že je evidováno celkem 36 nehod s chodci a jedna nehoda s domácím zvířetem, které zavinili cyklisté. Bylo při nich 41 osob zraněno lehce a 7 těžce“ A to bych si troufnul odhadnout že velká většina nehod s lehčím průběhem zůstává neohlášena… Hlavním problémem je zde drastický nepoměr rychlostí pohybu chodce vs cyklisty. Nikdy nikdo nikoho neučil že na chodníku je třeba při jakémkoliv pohybu do strany sledovat situaci ZA SEBOU protože se tam může pohybovat cyklista rychlostí zhruba pětinásobně vyšší než chodcovou, s brzdnou dráhou (včetně reakčního času) na úrovni 10 metrů… A to se nezmění ani… Číst vice »
Naprosto s Vami souhlasim.
https://ceskolipsky.denik.cz/nehody/opily-cyklista-smetl-z-chodniku-male-dite-utrpelo-tezka-zraneni-20150630.html
Problem nejsou cykliste, ale nedostatecna infrastruktura pro cyklisty, prilis mnoho aut a neohleduplni ridici.
Navrhuji vstup soukromého sektoru do výstavby cyklostezek, protože stát už na to žádné prachy nemá. Soukromník postaví cyklostezku, bude na ní vybírat mýto a tak se mu splatí. No není to skvělý nápad? Jistě ho podpoříte!
Dříve žádná extra infrastruktura pro cyklisty nebyla a šlo to. Ano, bylo možná měně aut, ale také nebyla elektrokola, která je často obtížně předjet a dost cyklistů do kopce tllacilo a jejich objetí tak bylo snazší a rychlejší. Tehdy ne každá člověk měl na to na kole jezdit. Dnes na kolo sednou i starší lidé a pak to podle toho vypadá. Ten největší problém je však v lidech. V tom, jak se na silnici chováme a s jakou ohleduplností přistupujeme k ostatním.
Ano, s tím se dá celkem souhlasit. A cyklisté jsou na tom stejně jako řidiči – mnozí z nich jsou úplně stejní potenciální vrazi… jen ta šance je (dáno technikou) nižší. Ale stále nenulová.
Ale souhlasim, ze mezi cyklisty je plno neohleduplnych lidi. Cykliste ale nemaji svou infrastrukturu narozdil od aut.
Ale mají, mezi 99% obcí v ČR vede pouze a jen silnice, kterou společně využívají chodci, cyklisté a motoristé, jak se tam chovat, je ošetřeno v předpisech. Jen pár uřvaných jddinců se domáhá, aby vedle silnic vznikly další desítky tisíc asfaltových pásů jen pro ně, které akorát uberou plochu z polí, lesů atd. A ještě mají tu drzost říkat, že to megaasfalování je ekologické.
Tak třeba podél silnic prvních tříd by se to celkem hodilo. Však to nemusí být de iure přímo cyklostezka, stačí účelová komunikace i pro traktory a podobné stroje, které se na silnici první třídy úplně nehodí. Podobně je to k vidění v Rakousku. Podél takové doprovodné cesty může být klidně stromořadí nebo jiná krajinná zeleň, která přímo u silnice také není ideální.
A stejně není nad to vybudovat cyklostezku a protože se pro její vedení nepodařilo vykoupit všechny pozemky bude z části vedena po současné komunikaci aniž by došlo k nějakým úpravám jako je rozšíření nebo oddělení. Tohle když člověk slyší udělá se mu z toho nevolno.Obzvláště když jako řidič moc dobře ví, že ten úsek je problematický.
Mimo obec je jízda kol po chodníku naprosto okrajovým problémem, protože tam obvykle není ani ten chodních (a když náhodou je, neměl by být problém ho správně označit jako stezka pro pěší A cyklysty).
Doprovodná komunikace… sice ano bylo by to krásné, ale třeba pro traktory a podobné má výrazně jinou šířku a nosnost…
LMAO Argumentovat tim, ze cyklostezky zabiraji prostor ja opravdu usmevne.
No jo. Já se taky na motroce na silnici od jisté doby bojím a neznamená to, že jezdím po chodníku. Varianta 1. Kdo se bojí na silnici a v provozu může jezdit tam, kde provoz není např. na polních cestách. Varianta 2. Bojí li se člověk opravdu hodně nikdo ho nenutí na tom prostředku jezdit. Jak prosté.
Ale clovek se po meste nejak dopravovat musi
V tom souhlasím. Ze svého pohledu řidiče jednostopého vozidla (byť motorového) trvám na tom, že měl li bych volit jednostopé vozidlo nebo chůzi zvolím to druhé.
Dobre, ale chuze je na delsi vzdalenosti pomala
Ne vždy. Někdy je i chůze rychlejší než kejsnutí v zácpě. To pak člověk chodcům z auta může jen závidět.
Ubylo by zvýšením povolené rychlosti hluku či jiných stížností místních obyvatel? Docela bych o tom pochyboval.
Oproti tomu povolením jízdy po chodníku na Nuseláku nepřibylo přejetých dětí na krásné procházce po magistrále, ubylo potřeby vzájemných předjíždění kolo x auto.
Tak most (řeka) je tvrdá bariéra, tam chápu snahu vyjít nějak vstříc, proto asi (a též díky místním podmínkám) je JEDEN z chodníků deklarován jako stezka. A každý je na to upozorněn značkou.
Dovedete si představit to maso kdyby to mělo být povoleno třeba na Karlově mostě??
Damn… je vidět že si pletu pražské mosty 🙂
To je ale pěkná hloupost. Ne, problém nepadne, protože pak se nebude jezdit onou rychlostí zvášenou, ale zase o něco vyšší.
Kéž by nás v Ústí trápili jen tyhle věci..
Dorý den,ani nechci věřit tomu co tady píšete.Víte, už několikrát jsem si postěžoval na denní i noční hluk aut s upravenými výfuky,turování motorů (hlavně v noci) v oblasti parkoviští albert a pam pizzeria.
Taky jsem zjistil, že i samotní policisté MP to taky dělají a jejich kamarádi. Policii MP neuznávám ale musím ji respektovat.Když náhodně potkám hlídku MP tak mají nosy zabořený do mobilu a nic okolo je nezajímá.Těch věcí je daleko víc,ale když se nic neděje tak neslibujte už pět let jak bude klid. Oblast Krušnohorská a Orlická.
Co se hlučnosti týče problém není ani tak u aut jako spíše u různých posunovadel typu mopedů a kolběžek kdy je používán dvoutaktní spalovací motor malého objemu. Hned v závěsu za těmito kozími dechy jsou ti co u svého jednostopého miláčka „spraví 4 diéry na výfuk nech to dáva kurva riadny zvuk“. Sám motorku mám, ale s originál výfukem a na tyhle šílence obtežující okolí i já nadávám. A přitom je to naprosto jednoduché. Buď je na výfuku schválení nebo není. Pokud není je vozidlo nezpůsobilé a stačí odebrat ORV. Pokud by byly pochybnosti je možno takové vozidlo poslat na… Číst vice »