Ústí nad Labem upraví kvůli stížnostem na rychlou jízdu kamerový systém na hlavní třídě

Masarykova ulice v Ústí nad Labem. Foto: Google Street ViewMasarykova ulice v Ústí nad Labem. Foto: Google Street View

Měření má zklidnit dopravu.

42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jaroslav

Tato fotka je dobré dva roky stará a ty keci okolo ní taky.Si snad novinář myslí že jsou lidí blbí a umyslně přikládá

Ala

Nevím, jak pan Dařílek přišel na to, že se hlučnost v Sociální péči sníží, když se rozšíří komunikace o další pruh a to směrem k domům, tedy o cca 2 m blíže domům, kde spí a bydlí lidé, občané Ústí. Na ty už se ale dlouho kašle, místo toho, aby nás zahrnuli do stavebního řízení, tak nás potichu obešli….rychle a potichu na poslední chvíli, jen ať nám nepropadne možnost dotace a ať nám do toho občané, kteří tam bydlí nemluví. Vůbec nechápu, jak si to mohou dovolit. O nevyhovující situaci v lokalitě se ví a mluví už minimálně 15 let… Číst vice »

Orange pilled

Bohuzel auto je posvatna krava, ktere se musi vsichni podridit

Orange pilled

Dpravu by zklidnilo zuzeni silnce. Zruseni parkovani. Pouze 1 uzky pruh v kazdem smeru pro auta. Zponalovaci retardery. Samostatny 1 pruh pro MHD. Pridany stromy, rozsireny chodniky a oddelena cyklostezka. Takhle se vylepsuje verejny prostor v civilizovane zemi. Snad kazdy chape, ze na takove siroke silnici auta jedou rychle.

Trumway

1. Zrušení parkování- to se vám lidé co tam zaparkovat potřebují poděkuji
2. Jeden úzký pruh v každém směru- to se vám zase poděkují řidiči rozměrnějších vozidel.
3. Zpomalovací retardéry- poděkují se vám podvozky všech vozidel a pak lidé co v té oblasti bydlí když místo toho, aby auta projela mnoho jich bude nuceno zpomalit třeba na 5km/h, přehoupnout se přes něj a pak se zase rozjíždět. Hlučnost akorát stoupne ruku v ruce s vyššími emisemi.
4. Ano, i já chápu, že široká silnice svádí k rychlé jízdě. No a proto ty radary.

Leinad

K druhému bodu – zatáčky atd nechat na pohodlný průjezd. Na jízdu rovně nepotřebuju o moc víc než šířku auta.

msamec3

Dobrý den já tam bydlím to je šílené nejhorší na tom je to že nějaký mladý debil si dá na výfuk trubku pak o půlnoci tam závodí kdy lidi spi je to normální a bydlím přímo u polikliniky děsný pořád se tam něco řeší a policie kapitola sama o sobě a městská to je des

Adam
Orange pilled

Strasna ulice

Daniel

Než aby pomohli zlepšit a zrychlit dopravu tak jí hodla ještě víc komplikovat už takhle je to na pytel když se nějaké expert rozhodne tam je drobných 50 podle tacháče tak tu dopravu neuvěřitelně tam brzdí a pokud tam budou chtít dát rady tak to bude ještě větší peklo za chvíli dopadneme stejně jako v Bílině kolony kolony. Nejspíše myšleno dobře ale bude to mít zase opačný efekt. Pokud bychom zvlášť řešili cyklisty tak to je kapitola sama o sobě protože poslední dobou mi přijde že chodníky pro chodce a přechody pro chodce jsou na okrasu ty jako cyklostezky jo… Číst vice »

Trumway

„Než aby pomohli zlepšit a zrychlit dopravu tak jí hodla ještě víc komplikovat už takhle je to na pytel když se nějaké expert rozhodne tam je drobných 50 podle tacháče tak tu dopravu neuvěřitelně tam brzdí “
No mě snak vomejou. Kolik tam je povolená rychlost? Není to náhodou 50? Ten kdo jede na padesátce 50 je podle Vás expert a brzdí dopravu?

Mikuláš Pixa

A co to řešit místo represe zvýšením rychlosti, pak ten problém padne, takto nějak to cyklisté vysvětlují u porušování předpisů při jízdě po chodníku.

Orange pilled

To opravdu nemate dostatecne vysoke IQ pochopit proc cykliste v CR jezdi po chodniku?

SYN

Pochopit to dokážu bez problému, to ovšem zdaleka neznamená že s tím souhlasím!
Oni se bojí na silnici, a já se zase bojím jich na chodníku. Nebo mi chcete tvrdit že nějak magicky (na rozdíl od řidičů) jsou mezi cyklisty výhradně slušní a ohleduplní lidé??

A JE tu jeden drobný rozdíl – dopravní předpisy jízdu po chodníku ZAKAZUJÍ, takže chodníkocyklisté se nejen snaží je do budoucna změnit, ale už teď je v dost velkém množství porušují, což vůbec není dobrá vizitka jejich věrohodnosti. Vůbec si nedokážu představic tu džungli poté co by to mělo být oficiálně povolené!

Orange pilled

Kolik chodcu zabiji rocne cykliste? Kolik chodcu zabiji rocne auta?

Trumway

Máte to špatně. Pokud v první části hovoříte o cyklistech musíte v druhé části hovořit o řidičích aut. Pokud napíšete, že cyklista někoho zabil není z toho patrno,zda někoho zabil při své jízdě a nebo jestli měl kolo někde opřené. Pokud bychom se měli pozastavovat nad tím kolik lidí ročně zabijí auta museli bychom se omezit pouze na případy kdy špatně zajištěné auto ujelo a někoho přejelo.

SYN

A co „pouhá“ zranění, ta se nepočítají?? Ta jsou vedlejší??

SYN

„Statistka říká, že je evidováno celkem 36 nehod s chodci a jedna nehoda s domácím zvířetem, které zavinili cyklisté. Bylo při nich 41 osob zraněno lehce a 7 těžce“ A to bych si troufnul odhadnout že velká většina nehod s lehčím průběhem zůstává neohlášena… Hlavním problémem je zde drastický nepoměr rychlostí pohybu chodce vs cyklisty. Nikdy nikdo nikoho neučil že na chodníku je třeba při jakémkoliv pohybu do strany sledovat situaci ZA SEBOU protože se tam může pohybovat cyklista rychlostí zhruba pětinásobně vyšší než chodcovou, s brzdnou dráhou (včetně reakčního času) na úrovni 10 metrů… A to se nezmění ani… Číst vice »

Orange pilled

Naprosto s Vami souhlasim.

Orange pilled

Problem nejsou cykliste, ale nedostatecna infrastruktura pro cyklisty, prilis mnoho aut a neohleduplni ridici.

Koridor

Navrhuji vstup soukromého sektoru do výstavby cyklostezek, protože stát už na to žádné prachy nemá. Soukromník postaví cyklostezku, bude na ní vybírat mýto a tak se mu splatí. No není to skvělý nápad? Jistě ho podpoříte!

Trumway

Dříve žádná extra infrastruktura pro cyklisty nebyla a šlo to. Ano, bylo možná měně aut, ale také nebyla elektrokola, která je často obtížně předjet a dost cyklistů do kopce tllacilo a jejich objetí tak bylo snazší a rychlejší. Tehdy ne každá člověk měl na to na kole jezdit. Dnes na kolo sednou i starší lidé a pak to podle toho vypadá. Ten největší problém je však v lidech. V tom, jak se na silnici chováme a s jakou ohleduplností přistupujeme k ostatním.

SYN

Ano, s tím se dá celkem souhlasit. A cyklisté jsou na tom stejně jako řidiči – mnozí z nich jsou úplně stejní potenciální vrazi… jen ta šance je (dáno technikou) nižší. Ale stále nenulová.

Orange pilled

Ale souhlasim, ze mezi cyklisty je plno neohleduplnych lidi. Cykliste ale nemaji svou infrastrukturu narozdil od aut.

Koridor

Ale mají, mezi 99% obcí v ČR vede pouze a jen silnice, kterou společně využívají chodci, cyklisté a motoristé, jak se tam chovat, je ošetřeno v předpisech. Jen pár uřvaných jddinců se domáhá, aby vedle silnic vznikly další desítky tisíc asfaltových pásů jen pro ně, které akorát uberou plochu z polí, lesů atd. A ještě mají tu drzost říkat, že to megaasfalování je ekologické.

Kebab

Tak třeba podél silnic prvních tříd by se to celkem hodilo. Však to nemusí být de iure přímo cyklostezka, stačí účelová komunikace i pro traktory a podobné stroje, které se na silnici první třídy úplně nehodí. Podobně je to k vidění v Rakousku. Podél takové doprovodné cesty může být klidně stromořadí nebo jiná krajinná zeleň, která přímo u silnice také není ideální.

Trumway

A stejně není nad to vybudovat cyklostezku a protože se pro její vedení nepodařilo vykoupit všechny pozemky bude z části vedena po současné komunikaci aniž by došlo k nějakým úpravám jako je rozšíření nebo oddělení. Tohle když člověk slyší udělá se mu z toho nevolno.Obzvláště když jako řidič moc dobře ví, že ten úsek je problematický.

SYN

Mimo obec je jízda kol po chodníku naprosto okrajovým problémem, protože tam obvykle není ani ten chodních (a když náhodou je, neměl by být problém ho správně označit jako stezka pro pěší A cyklysty).
Doprovodná komunikace… sice ano bylo by to krásné, ale třeba pro traktory a podobné má výrazně jinou šířku a nosnost…

Orange pilled

LMAO Argumentovat tim, ze cyklostezky zabiraji prostor ja opravdu usmevne.

Trumway

No jo. Já se taky na motroce na silnici od jisté doby bojím a neznamená to, že jezdím po chodníku. Varianta 1. Kdo se bojí na silnici a v provozu může jezdit tam, kde provoz není např. na polních cestách. Varianta 2. Bojí li se člověk opravdu hodně nikdo ho nenutí na tom prostředku jezdit. Jak prosté.

Orange pilled

Ale clovek se po meste nejak dopravovat musi

Trumway

V tom souhlasím. Ze svého pohledu řidiče jednostopého vozidla (byť motorového) trvám na tom, že měl li bych volit jednostopé vozidlo nebo chůzi zvolím to druhé.

Orange pilled

Dobre, ale chuze je na delsi vzdalenosti pomala

Trumway

Ne vždy. Někdy je i chůze rychlejší než kejsnutí v zácpě. To pak člověk chodcům z auta může jen závidět.

Leinad

Ubylo by zvýšením povolené rychlosti hluku či jiných stížností místních obyvatel? Docela bych o tom pochyboval.
Oproti tomu povolením jízdy po chodníku na Nuseláku nepřibylo přejetých dětí na krásné procházce po magistrále, ubylo potřeby vzájemných předjíždění kolo x auto.

SYN

Tak most (řeka) je tvrdá bariéra, tam chápu snahu vyjít nějak vstříc, proto asi (a též díky místním podmínkám) je JEDEN z chodníků deklarován jako stezka. A každý je na to upozorněn značkou.
Dovedete si představit to maso kdyby to mělo být povoleno třeba na Karlově mostě??

SYN

Damn… je vidět že si pletu pražské mosty 🙂

Trumway

To je ale pěkná hloupost. Ne, problém nepadne, protože pak se nebude jezdit onou rychlostí zvášenou, ale zase o něco vyšší.

Aussiger

Kéž by nás v Ústí trápili jen tyhle věci..

jaroslav

Dorý den,ani nechci věřit tomu co tady píšete.Víte, už několikrát jsem si postěžoval na denní i noční hluk aut s upravenými výfuky,turování motorů (hlavně v noci) v oblasti parkoviští albert a pam pizzeria.
Taky jsem zjistil, že i samotní policisté MP to taky dělají a jejich kamarádi. Policii MP neuznávám ale musím ji respektovat.Když náhodně potkám hlídku MP tak mají nosy zabořený do mobilu a nic okolo je nezajímá.Těch věcí je daleko víc,ale když se nic neděje tak neslibujte už pět let jak bude klid. Oblast Krušnohorská a Orlická.

Trumway

Co se hlučnosti týče problém není ani tak u aut jako spíše u různých posunovadel typu mopedů a kolběžek kdy je používán dvoutaktní spalovací motor malého objemu. Hned v závěsu za těmito kozími dechy jsou ti co u svého jednostopého miláčka „spraví 4 diéry na výfuk nech to dáva kurva riadny zvuk“. Sám motorku mám, ale s originál výfukem a na tyhle šílence obtežující okolí i já nadávám. A přitom je to naprosto jednoduché. Buď je na výfuku schválení nebo není. Pokud není je vozidlo nezpůsobilé a stačí odebrat ORV. Pokud by byly pochybnosti je možno takové vozidlo poslat na… Číst vice »