Ústí nad Labem kupuje patnáct nových naftových autobusů SOR a Solaris
Nové autobusy SOR NS 12 pro Brno. Foto: DPMB
Čtyři autobusy budou vybaveny tažným zařízením, budou sloužit i jako cyklobus.
Čtyři autobusy budou vybaveny tažným zařízením, budou sloužit i jako cyklobus.
Kdo alespoň trochu vidíte do autobusů, starší SOR co je v Praze a ten současný je něco jiného nebo to samé v bledě modrém?
Něco trochu jiného🙂
Zcela upřímně, pokud by zde byla přetištěna tisková zpráva DPMUL, šlo by jen o jinak seřazené věty…
A asi i Tedomů?
Kde jsou ty doby SORek B a C :- (
Hmm..o SOR jsem moc hezkého neslyšel..
To tažné zařízení stojí 1.35milionu Kč?To je snad i s vozíkem a kolama na něm.
Není to myšleno tak, že SOR (bez tažného) stoji o tech 1.35mil méně, než Solaris s ním?
Solarisy s tažným budou mj. mít i výkonnější motory.
I tak ten rozdíl je darda.
Solaris je dražší, to je logické…za kvalitu se holt musí připlatit.
Dnes jsou rozdíly ve výběrkách minimální. Nejednou byla Sorka dražší než konkurence.
Využít by se mohly tam, kde jezdí dosud krátké autobusy, například linka 3, 5 a 7…
Jelikož není dostatek kloubů ani pro linku 11,17,27 tak bych řekl, že se tam nepodívají jen tak…
První dvě linky jsou součástí plánů úprav linkového vedení v souvislosti s dodávkami 33 ks parciálů do roku 2026. Všechny budou velkokapacitní.
Tak ono příjem 33 nových vozů průběžně nahradí vyřazované 15Tr (17 provozních) a 25Tr (10-13 provozních)
Jak bude vypadat ta nová vizuální identita?
stejná jako v návrhu? https://www.czechdesign.cz/temata-a-rubriky/usti-sebevedome-krajske-mesto-predstavuje-novou-vizualni-identitu
Nakonec ne, jen oproti současnému řešení nebude červená na čele mezi světly a červený pruh po obvodu vozidla se bude v zadní části zvedat, takže vzadu bude takový červený klín. Trochu je to vidět na fotce jednoho z aktuálně vyráběných parciálů na Facebooku DP.