Ústeckým nevyšel tendr na stavbu vodíkové stanice, nikdo se nepřihlásil
Trolejbus 27Tr v Ústí nad Labem. Pramen: FB Dopravního podniku ÚnL
Zatím jediný vodíkový autobus v tuzemské MHD jezdil od roku 2009 v Neratovicích. Jeho provoz byl už ukončen.
Copak, JSD neměl vhodný vozy a zájem ?
Město vůbec nechápu, na jednu stranu říkají, že se máme zbavovat závislostí na jednom dodavateli a na druhou stranu budeme nové závislosti vytvářet? Proč má být dopravní podnik závislý na Spolchemii?
Faktem je, že exkluzivita dodávek paliva pro DP Jablonce a Liberce je příkladem, jak to může dopadnout, když se to zplichtí jak v Ivánku, kamaráde.
Nu, připrav mi něco uzenek, půjdu vyhledat močál s bahenním plynem, abych doplnil vzducholoď k další plavbě.
Podle dostupných informací autobus (TriHybus), který jezdil v Neratovicích, naopak stále existuje… https://youtu.be/hHSYJlhQqCU?t=1785
Před 20 minuty jsem TriHybus viděl z vlaku v areálu výzkumného ústavu v Rezi. Měl otevřené kontejnery v zadní části střechy, tak kdo ví co se s ním děje.
V rozhovoru zmiňoval problematický servis palivových článků, resp. nynější nadbytečnost kapacitorů, tak je možné, že úpravy se týkají tohoto. Ale autobus jako takový, zřejmě bude „dál žít“ na různé pokusy s využitím vodíku pro pohon.