Ústeckým nevyšel tendr na stavbu vodíkové stanice, nikdo se nepřihlásil

Trolejbus 27Tr v Ústí nad Labem. Pramen: FB Dopravního podniku ÚnLTrolejbus 27Tr v Ústí nad Labem. Pramen: FB Dopravního podniku ÚnL

Zatím jediný vodíkový autobus v tuzemské MHD jezdil od roku 2009 v Neratovicích. Jeho provoz byl už ukončen.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PvvS

Copak, JSD neměl vhodný vozy a zájem ?

Zbyněk

Město vůbec nechápu, na jednu stranu říkají, že se máme zbavovat závislostí na jednom dodavateli a na druhou stranu budeme nové závislosti vytvářet? Proč má být dopravní podnik závislý na Spolchemii?

Jiří Kocurek

Faktem je, že exkluzivita dodávek paliva pro DP Jablonce a Liberce je příkladem, jak to může dopadnout, když se to zplichtí jak v Ivánku, kamaráde.

ABC

Nu, připrav mi něco uzenek, půjdu vyhledat močál s bahenním plynem, abych doplnil vzducholoď k další plavbě.

Pavel Bláha

Podle dostupných informací autobus (TriHybus), který jezdil v Neratovicích, naopak stále existuje… https://youtu.be/hHSYJlhQqCU?t=1785

Cestují Krusnohoru 615

Před 20 minuty jsem TriHybus viděl z vlaku v areálu výzkumného ústavu v Rezi. Měl otevřené kontejnery v zadní části střechy, tak kdo ví co se s ním děje.

Pavel Bláha

V rozhovoru zmiňoval problematický servis palivových článků, resp. nynější nadbytečnost kapacitorů, tak je možné, že úpravy se týkají tohoto. Ale autobus jako takový, zřejmě bude „dál žít“ na různé pokusy s využitím vodíku pro pohon.