Ústecký kraj nesmí koupit nové autobusy, ÚOHS zamítl rozklad
Krajský náměstek pro dopravu Jaroslav Komínek (KSČM) před autobusem společnosti BusLine. Foto: BusLine
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zamítl rozklad Dopravní společnosti Ústeckého kraje (DSÚK) proti prvostupňovému verdiktu, který zakázal plnění rámcových
Ono se chce taky občas podívat do zadávací dokumentace jaké mají penalizace za odstavení vozu z provozu, nedodání dílu, zpoždění dodávky nových autobusů, atd. Tak se pak jednoduše řekne že vozy jsou dražší, ale vždy to má své důvody, které už nikdo neuvádí.
No co, tak holt v Ústí nechtěli SORky. Ještě že mají kamarády v UOHS.
A že jsou ty aubosu dražší než je běžná cena na trhu jste zaznamenal(i)?
a co má bejt??? taky jsem si mockrát koupil dražší výrobek, než je běžná cena na trhu, prostě buď mi ten dražší víc vyhovoval, nebo měl lepší doplňkové služby, jak řekl jeden britský miliardář, nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci, a dnes již staré české přísloví (už jsem jej slyšel před 15 lety) vyhrává nejnižší cena = kupuji šmejd SOR není nějaká autobusová špička, mnoho lidí si na ně stěžuje, takže někdo si radši koupí lepší vozidlo a klidně si připlatí, upřímně řečeno, to že se zavedlo, že se musí koupit to nejlevnější, je největší průser… Číst vice »
Jenže to jste kupoval za vlastní peníze, kraj hospodaří jaksi s penězi kraje potažmo s penězi nás všech. Až nebude mít kraj na nemocnici budete říkat co?
Tak, se podivejte jak dopadla honba za co nejnizsi cenu v Bavorsku:
https://zdopravy.cz/landerbahn-rusi-v-bavorsku-dalsi-vlaky-chybi-strojvedouci-nahradi-je-autobusy-31591/
Mimochodem slevy -70% na jízdné pro děti a důchodce vyjdou tenhle stát dráž než nákup autobusů v jednom kraji nebo nesmyslné splavnění Vltavy tady v jižních Čechách či stavba letiště v Budějcích…
Tak těma rachotinama od SOR jezděte sama. Do kopce to většinou chcíplo, pořád se to přehřívá apod.
Jinde běžně jezdí, takže váš komentář má nulovou hodnotu.
Žádná povinnost koupit to nejlevnější neexistuje. Jen to holt chce trochu fistronu při přípravě VR, nebo nešetřit na pravnicich a nechat si to připravit lépe, než bych zvládl sám.
Právníky bych do toho radši netahal. Jejich technická erudice se limitně blíží k nule a každou zakázku zaplevelí blbostmi typu, jak se má postupovat, když na autobus spadne letadlo, což v důsledku způsobí, že požadavek na technické parametry je někde v 24. příloze.
Ano, ale řekl bych že ten kdo chce něco rychle, to dostat může. Pokud výrobce může přeskočit dodávky pro jiné zákazníky, ale něco navíc to bude stát.
No, nepřehánějme s tou dražší cenou…
Třeba taková Bratislava koupila od Iveca 10,5m autobusy za 5,8 mil/ks bez DPH. Rozdíl dělá nějakých 180 tisíc.
12m Scanie pro Břeclav stála nějakých 6,5 mil/kus bez DPH.
Příklad: 12m Iveca pro DPKV stála 6 772 650,-/kus. Rozdíl opět nějakých 220 tisíc.
Stále se Vám neustále zdá, že výrobci si zvedli cenu o miliony na jednom kusu? Nesmíte také zapomenout, že výbava a přání zákazníka můžou cenu taky mírně zvednout…
a ještě něco, před časem byl na ČRo1 rozhovor s majitelem české softwarové firmy, která vyhrála výběrko na dodávku softu pro Bundestag.
z rozhovoru vyplynulo, že do ČR soft téměř nedělají a už vůbec se nehlásí do veřejných zakázek, hádejte proč….
protože vyhrává nejnižší cena, mají šanci uspět jen podřadné firmy, prostě kvalitní firma dodávající kvalitní produkt, těžko bude nejlevnější….
To hlásám stále, ale tady se jedná o jeden a týž produkt u kterého se ty ceny podstatně liší v jiných zobchodovaných případech. Zvláště Ú kraj je svým výběrovým stylem docela provařený.Asi něco jak Zimolova Šumava nebo vítězství Arrivy bez účasti v druhém kole u Liberce.
U té Arrivy v Liberci jste vedle jak ta jedle , tak nešiřte bludy prosím.
Tak to teda není! Tam to bylo o známostech. Poprvé byla vybrána kvalita.