Úřad přerušil řízení o povolení pro D35 u Jičína, ministerstvo chce další papíry

Vizualizace obchvatu Úlibice. Foto: ŘSDVizualizace obchvatu Úlibice. Foto: ŘSD

Přerušení řízení by nemělo mít zásadní dopad na harmonogram příprav.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kanil83

Tady upe nerozumím tomu, proč se ten Obchvat nepostavil již před 20 lety, když se předělávala silnice Jičín – Paka.. ach jo. Ulibice budou dobrá past 😀 a jestli je napadne tam dát usekové měření .. tak se jim do týdne zaplatí..

Jiřik

Taky v Úlibicích ještě pamatuji T-čkovou křižovatku, v každém směru se dvěma vjezdovými pruhy, jedním výjezdovým pruhem a s řízením provozu na semafory. Když se postavil kruhák, nepochopil jsem (a nechápu dodnes) absenci bypassu HK->TU a TU–>JC, protože místa je tam na ně dost…

V.P.

Jak z časového harmonogramu vyplývá, tak úsek D35 Úlibice (mimo) – Hořice v Podkrkonoší bude realizován dříve než obchvat Úlibic na D35. Tudíž text „Dosavadní silnice I/35 od okružní křižovatky přes obec až po napojení na D35 bude posléze přeřazena do sítě silnic II. třídy, a to jako silnice II/635.“ je irelevantní. Až bude vybudován celý tah od MÚK Úlibice směrem na Hradec Králové, potom se původní silnice I/35 od OK Úlibice teprve převede na silnici II. třídy. Před dokončením obchvatu Úlibic na D35 zůstane stávající silnice I/35 po napojení na realizovanou D35 směrem na Hradec Králové silnicí I. třídy… Číst vice »

MartinS.

Vždyť ten text dává logiku. Nejprve se na II/635 převedou úseky současné I/35 Hořice – Sadová – Plotiště, to podmínku spojení okresů mezi sebou splní. Potom se přidá úsek Úlibice – Hořice. A na závěr po dokončení stavby Úlibice – obchvat se na II/635 převede ten kousek I/35 od OK s I/16 přes obec po most na D35.

Kebab

Že by zrušili ten idiotský kruhák?

kix

doplnění podkladů, není změna dokumentace..to bohužel nehrozí..tahle móda nám tu bude strašit dále..a nejen tam, další Břeclav a pak Svor, kde bude kruhák na 4 pruhu také

Jiřik

A na I/13 z Liberce na Frýdlant chce ŘSD nacpat kruhák do svahu, mimo obec, kvůli napojení silničky III. třídy – přitom pro dopravní obslužnost Albrechtic by stačilo v pohodě udělat mimoúrovňové napojení stávající trasy o pár set metrů dál… O dost významnější místní silnice II/592 si podle ŘSD žádné napojení nezaslouží.
https://www.rsd.cz/mapova-aplikace#/stavby/I13/i13-krasna-studanka-detrichov

Vladimír Bílý

Doufám, že tou projednávanou změnou je MÚK namísto té okružní křižovatky.

Couler

Jako že by se udělala smysluplná změna a k lepšímu ? Neblázněte… 🙂

Joker

No jo… Ministerstvo životního prostředí……
Za chvilku budeme jako v Rakousku, kde je ministr životního prostředí něco jako velekněz ve starém Egyptě.

Jirka

V Rakousku si to ale můžou dovolit, protože mají na rozdíl od nás dálniční síť hotovou. Ale je jasné že všeho moc škodí.

Dalnice

Rakousko ma dalnicni sit hotovou? Pri cestach do Alp ji za hranici dodnes marne hledam…

Jaaa

Opravdu joker… Pro vás jsou zase božstvo autíčka.

Nose Peak

Zajímavé. Po A5 se roky jezdí a D52 končí tam, co před čtvrtstoletím…

4 pruhy na Boleslav

Ten kruhový objezd stále bude průšvih. Hlavně to chce čtyři pruhy pak na Boleslav

Jarda

to asi nebude. Na Turnov 1+1 a stoupací pruh by stačil.

Jaaa

“One more lane, bro…”

standa

spíš na Turnov jste chtěl říct..

Trumway

Však jo. I přes Turnov se dá jet do Boleslavi. Ale že by měly být na Turnov 4 pruhy to sotva. Tam to bude na střídačku 2+1 což je řekl bych i tak dost.

kix

aby se to mohlo za pár let pak draze předělávat na 2+2..ta kravina vypustit 4 pruhy na 20km úseku v úseku Liberec-Mohelnice nás bude stát následně dost peněz a nebo dost životů. Potenciál pro provoz tam je obrovský až bude I/35 kompletní a spojka I/73 tak tam provoz extrémně naroste, teď to všechno jezdí na Boleslav a tam se to dělí na Kolín a na Prahu..němci dodělají i B178 a tohle bude jediný špunt společně s úsekem u Bílého Kostela, který se i nyní ukazuje jako naprostá kravina..

Standa

Jste vtipnej.. jako že na Liberec a dál nikdo nejezdí? ….. A ještě až se dostaví d35 z Olomouce až do Úlibic tak se nic nezmění?

Trumway

Byla to reakce na předešlé příspěvky. o tom, že by na Liberec nikdo nejezdil jsem nic neřekl a a ani řeč o tom nebyla. Až se dostaví D35 do Úlibic a bude se pokračovat dále k Rovensku tak doufám, že si to ti chlapi tam nenechají líbit a budou ty stavbaře pořádně strašit.

Jiřik

Čtyři pruhy budou na celé současné peáži I/16 a I/35, od místa připojení I/32 u Čejkovic až po ty Úlibice. Popravdě řečeno se divím, že ten čtyřpruh tam nedotáhli rovnou před těmi dvaceti lety, když stavěli současný čtyřpruh od Robous. Terénní příprava na druhý dvojpruh tam je hotová už asi 40 let…