ÚOHS se musí omluvit RegioJetu za výroky o jeho jednání s FlixBusem
Scania Flixbusu a Scania Irizar RegioJetu. Kdo zůstane po cenové válce vpředu? Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Úřad pro ochranu hospodářské (ÚOHS) soutěže prohrál spor se společností RegioJet za své výroky týkající se českého dopravce a jeho
… aha největší zločinecká organizace v ČR dostala před prsty i od soudů.
No to ale Regiojetu asi moc nepomůže, ale tak doufám, že se stejným způsobem omluví. Obdivuju stejně Jančuru, že přes to všechno co tady musí strpět za „házení klacků pod nohy“ od počátku existence žlutých autobusů má stále chuť provozovat žluté linky, já už bych to asi vzdal. A ještě se mu češi za to odvděčí nenávistnou rétorikou a přitom nebýt jeho, nezačali bysme jezdit konečně důstojně po Evropě jako lidé. Díky jemu i ČD trochu zmodernizovaly. Ale pořád se mu nasazuje psí hlava, místo abychom byli hrdí, na to co česká firma v Evropě dokázala.
Jako platící cestující si toto plně uvědomuji a jsem za to rád . Ono se zvedla i autobusová doprava , dnes si už nikdo nedovolí nasadit na meziměsto něco z mhd. Snad to dochází lidem od ČD . U nich ta těžkopádnost pramení z minula , u busů bylo za pět let vymalováno ke spokojenosti všech . Jednou se budou stydět za to , jak jejich předchůdci v tuto dobu „kultivovali “ drážní provoz .
U mě Jancura skončil tím, že pomáhal Babišovi při jeho kampani. Proto je to pro mě osobně bezcharakterní zmetek.
Už za to dostal odměnu… https://www.vlaky.net/zeleznice/kratke-spravy/29141-Jancura-chysta-stredoevropskou-expanzi-Vyuzije-pujcku-jistenou-statem/
A společnost Umbrella Coach & Buses dostala stejnou odměnu za co?
Dobrý den. Sice nevím komu odpovídám, protože se schováváte za nick, ale přesto odpovím. Omlouvám se, ale o jaké odměně prosím mluvíte ?? Jakou že jsme dostali – nebo bychom měli dostat – odměnu ??? Pakliže mluvíte o programu Covid + s pojištěním u EGAPu, tak bych vás jen s dovolením opravil – to není odměna nebo dárek, to je úvěr. Řádně úročený a který se musí vrátit. A nikdo ho nedostane jen tak, musí splnovat velmi přísné kritéria a musí mít kvalitní rating, proto ho taky nedostávají masy firem, ale pouze ty co splní přísné podmínky. Maximální výše čerpání… Číst vice »
Má smysl ten úřad? Má smysl ten úřad parodovat?
Ani pardonovat, ani parodovat. Je to marný.
Samozřejmě že má. Kdo jiný by ochranu hospodářské soutěže řešil?
Lampárna na hlaváčku ?
Nerozumím.
… dobrou pověst Regiojetu …
🤪
Ještě štěstí, že RJ za podnákladové ceny tady nikdy nejezdil a žádnou konkurenci nepoškodil. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, jak by si mohl stěžovat na někoho jiného, kdo to dělá.
O tom ale spor nebyl přece… komentujete něco jiného…
Spor je o to, že ÚOHS je naprosto nekontrolovaný orgán v této zemi.
Já vím o čem je spor. Ale reaguji na tu absurditu ze strany RJ, který si stěžuje, že někdo jiný jezdí za podnákladové ceny, přitom on to dělal také. A píšu o tom tady právě proto, že v článku je o tom zmínka.
Prosím tě zjisti si o tom něco a potom mel bláboly
Co konkrétně bych si měl zjistit? Co z toho, co píšu, není pravda?
Už to nepij
Ne není, zjist isi proč jezdil za korunu Liberec a co udělalo ČSAD Liberec, zjisti si za kolik jezdil Praha Brno a jak dlouho tak jezdil, zjisti si, co mu udělal jihočeský kraj v čele se zkorumpovaným Zimolou, zjisti si, co udělal plzeňský kraj s jeho linkou Praha – Plzeň – Klatovy a další věci. Obdivuji toho člověka, že má stále energii bojovat s korupcí a bordelem ČR a ČD.
Ukažte soudní rozsudky, dle kterých bylo vůči RJ jednáno protiprávně. A jak to legitimuje RJ jezdit za podnákladové ceny a likvidovat konkurenci?
Achjo, to je zase se bavit s d…. Tak si o tom něco přečti a potom tady blábol. Panebože když máš licenci na linku je provozovatel autobusového nádraží povinnen tě na něj pustit, to že ČSAD Liberec opakovaně protizákonně odmítal pouštět žluté autobusy na nádraží dostal soudně nařízeno jim umožnit vjezd, ani poté je tam nepustil. A za toto následně dostal správně od soudu pokutu. A SA kompenzovalo cestujícím za toto nepohodlí, kdy žluté autobusy nabírali cestující na silnici tak lístek za 1 Kč v jednom směru. Takže toto ti přijde v pořádku, když někdo protizákonně brání vjezdu? A o… Číst vice »
To se tak v právním státě stává. Lump si svoje odsedí (RJ zaplatil pokutu) a pak si může stěžovat že ostatní dělají totéž.
Jistě by se dalo při prvním přestupku pachatele popravit, nebo aspoň tvrdit že pro pachatele neplatí právo.
RJ je výdělečná rozvijejici se firma a za svou nekalou soutěž a ceny dostala pokutu. Ponaucila se , přijala , uhradila . Dominantní postavení , předatorske ceny a nekalá soutěž , když máš za sebou neomezený buget je jiná liga . Do určité míry je dobrě , že tu ta komise je , Ale trvá to a malá firmičky to nemohou přežít .
A nejhorší na tom je i to, že tato predátorská firma ani nenese břemeno rizika nákupu vlastních autobusů a zaměstnávání lidí, to vše nechává na těch malých dopravcích, co pro ni jezdí. Hnus toto
Tak ono je to jenom systém . A ikdyž vydrží dlouho nebude na věky a přijde jiný. U tohoto je nejhorší , že neschopové s prachama dotují bubliny , takový rostoucí americký systém .
Nejhorší je, že tento systém praní prachů je schopen zničit schopné firmy, které si léta budovali byznys z ničeho a například třeba díky Flinkbusu ničit autobusovou dopravu tak, že ji vrací službami zpět o dvacet let.
Dobrý večer pane Konečný. Omlouvám se, ale neznám žádného dopravce s Vaším jménem, který by pro FlixBus jezdil. Pakliže jste někde něco slyšel, že jedna bába někde něco povídala a neznáte zcela jistě detaily smlouvy a podmínky spolupráce s Flixem, tak se raději zdržte komentářů, protože pouštíte ven nesmyslné, neúplné a nebo vyloženě zavádějící dez-informace… Odpovím v krátkosti – jsme největší evropský partner FlixBusu, jezdíme pro ně s více jak 100 busy a s více jak 350 řidiči. Za rok 2019 jsme jenom pro FlixBus najeli bez pár kilometrů 25 Mil km. Za rok 2020 ,,díky,, Covidu nenajedeme ani 6… Číst vice »