ÚOHS potrestal kartel nákladních železničních dopravců pokutou 18 milionů
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže znovu trestá kartel v nákladní železnici. Za nedovolenou dohodu uložil společnostem AWT Čechofracht, Interfracht, Argo
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže znovu trestá kartel v nákladní železnici. Za nedovolenou dohodu uložil společnostem AWT Čechofracht, Interfracht, Argo
No, poměrně rychle……….. 😀 😀 😀
to by bylo, aby jsme ten náklad z železnice nedostali tam, kam patří! tedy na silnice!
Podrazáčtí Rakušáci, beztak to i celé zpunktovali od začátku, stejně jako v dalších případech. Zrovna čtu Baťovi paměti, a už tam ho chtěli ve Vídni vzít do nějaké zednářské organizace na zastropování platů zaměstnanců, ale on jim na jejich schůzi jako host hrdě odpověděl, že svým strojařským odborníkům na chod linek platí už víc i v polovesnickém Zlínském okrese.
Jasně, vždycky za to může ten, kdo to nahlásí. Jako ti zlí novináři, kteří psali o vykolejení u vyškova. Za Dřívbyloliíp by se silnice zavřela a novinářům by bylo vysvětleno, že můžou být zavření taky. Jako u Stéblové – o tom se nesmělo psát a oficiální příčina byl imerialistický válečný štváč.
Pane Kocourku, se základní myšlenkou Vašeho příspěvku zcela souhlasím, ale čistě pro můj amatérsko -dějepravný zájem: máte nějaké zdroje k tvrzení, že o nehodě u Stéblové se nesmělo psát a ze za oficiální příčinu byl označen imperialistický štváč?
Tak hlavně se nesmělo psát o tom, že „domácí“ vykradli mrtvým kufry a jiné.
Tak to nevím co čtete, protože až do roku 1920 bylo okresní město Napajedla.