Umbrella získala tři kontrakty za více než miliardu korun na provoz v Ústeckém kraji
Setra LE v barvách Umbrelly. Foto: Umbrella
Pro dopravce jde o zatím největší zakázku v české autobusové dopravě.
Pro dopravce jde o zatím největší zakázku v české autobusové dopravě.
Zase nepřímý kopanec do DSÚK, proč pořád neobjektivně informují, že je nejdražší, když ani nenapíší, že té společnosti blokace ostatních hráčů v dopravě neumožňuje nákup vlastních vozů a musí jim to draze platit navíc, dopravce nemůže peníze jen tak přelévat jinam, takže je všechno vidět. Je nefér to takto hodnotit.
V čem DSÚK ostatní blokují při koupi autobusů? Vím, že se jim nepovedlo VŘ, ale o obstrukcích ostatních dopravců nevím. Spíš se mi zdá, že kdyby na svou licenci nechali jezdit jiné dopravce, tak velice jednoduše ušetří 10 Kč a více na km. To je hodně spojů navíc, pokud by úspory chtěli využít např. na častější spojení.
To už tu bylo, dvakrát taková soukromá společnost (po každé jiná) začala vydírat, že chce víc peněz…
Výsledek byl kolaps dopravy. Proto existuje DSUK.
Tak jejich existence asi OK, ale pokud nedokáží nabídnout lepší cenu tak holt zůstanou minoritní…
Kámoš pro Umbrellu pod zelenýma jezdil a nějak výrazně si nestěžoval. Platově to prý bylo z těch třech nebo čtyřech velkých firem který pro zelený jezdili to lepší. Hlavně si myslím že bude záležet na tom aby nechal šoféry vydělat si slušně když k tomu budou solidní povozy tak je to jen bonus pro všechny šoféři se rádi svezou dobrým strojem a cestující nebudou hudrat že to jsou nějaké hrkáče. Problém většiny těch výběrek je že ti velký hráči se za každou cenu snaží podlézt cenu konkurence a pak zjistí že za to co vysoutěžili se jezdí jen blbě a… Číst vice »
Ještě bych si v závazku uměl představit Vegu, Gumdrop atd.. Ti by to těm Transdevům, Zemkům a BusLinům pěkně natřeli.
To jo, je vidět, že se vyznáš. 🙂
Tak ještě aby ne
Když slyším nebo čtu Umbrella vybaví se mi jediná věc a to T-virus 🙂
A co deštník nebo songa od Rihany??
Ne. Prostě T- Virus a pak S.T.A.R.S, Jill Valentine, Chris Redfield a spol. Deštník je deštník a Rihanu neznám (tedy slyšel jsem o ní, ale nic mi to neříká) 😉
Mně to připomnělo období, kdy měl kdekdo na autě logo Umbrella Corporation. Zcela jistě to tehdy byla největší firemní flotila v Česku. 😀
Proto mám toto logo na domácí šité roušce (z první vlny). Když už virus, tak pořádný 🙂
No uvidíme, jak se mu podaří sehnat lidi a jak to rozjede. Jestli jako Skandinávii v roce 2017,tak klobouk dolů. To zaplavil dálnici z Berlína až do Stockholmu a Osla novými patrovymi Setrami. A hlavně tam byli páni řidiči, kteří svému řemeslu rozuměli.
Umbrellla… za každou zakázku jedno l? 🙂
Nu, za chvíli po Steinerovi vystartuje některý z autobusových oligarchů, co si to dovoluje kalit vodu v rybníčku, a dá mu nabídku na převzetí, „která se neodmítá“…
Jen at ceri vody co nejvic. 😁👍 Alespon bude zajimave sledovat stav vozovych parku jednotlivych dopravcu. Napriklad rozdil, jestli jedu v nove Setre nebo rozhrkanem SORu, me jako cestujiciho dost zajima.
Dopravce sleduje náklady. Ohledně regionálních spojů v závazku, je nezávislý na tržbách od cestujícího, respektive nemají na tržby dopravce vliv. U dálkových linek je to jiné.
Tak manýry soudruhů ředitelů, kteří záhadně ztratili stranickou knížku výměnou za veškerý majetek ČSAD, snad už končí.
Manažerské privatizace byly velmi zajímavé. To by si jednou zasloužilo podrobnou studii, za kolik se tehdy daly koupit stamilionové majetky.