Umbrella získala tři kontrakty za více než miliardu korun na provoz v Ústeckém kraji

Setra LE v barvách Umbrelly. Foto: UmbrellaSetra LE v barvách Umbrelly. Foto: Umbrella

Pro dopravce jde o zatím největší zakázku v české autobusové dopravě.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zbyněk

Zase nepřímý kopanec do DSÚK, proč pořád neobjektivně informují, že je nejdražší, když ani nenapíší, že té společnosti blokace ostatních hráčů v dopravě neumožňuje nákup vlastních vozů a musí jim to draze platit navíc, dopravce nemůže peníze jen tak přelévat jinam, takže je všechno vidět. Je nefér to takto hodnotit.

Tom

V čem DSÚK ostatní blokují při koupi autobusů? Vím, že se jim nepovedlo VŘ, ale o obstrukcích ostatních dopravců nevím. Spíš se mi zdá, že kdyby na svou licenci nechali jezdit jiné dopravce, tak velice jednoduše ušetří 10 Kč a více na km. To je hodně spojů navíc, pokud by úspory chtěli využít např. na častější spojení.

kakov

To už tu bylo, dvakrát taková soukromá společnost (po každé jiná) začala vydírat, že chce víc peněz…

Výsledek byl kolaps dopravy. Proto existuje DSUK.

SYN

Tak jejich existence asi OK, ale pokud nedokáží nabídnout lepší cenu tak holt zůstanou minoritní…

Vašek bus

Kámoš pro Umbrellu pod zelenýma jezdil a nějak výrazně si nestěžoval. Platově to prý bylo z těch třech nebo čtyřech velkých firem který pro zelený jezdili to lepší. Hlavně si myslím že bude záležet na tom aby nechal šoféry vydělat si slušně když k tomu budou solidní povozy tak je to jen bonus pro všechny šoféři se rádi svezou dobrým strojem a cestující nebudou hudrat že to jsou nějaké hrkáče. Problém většiny těch výběrek je že ti velký hráči se za každou cenu snaží podlézt cenu konkurence a pak zjistí že za to co vysoutěžili se jezdí jen blbě a… Číst vice »

Lorenc

Ještě bych si v závazku uměl představit Vegu, Gumdrop atd.. Ti by to těm Transdevům, Zemkům a BusLinům pěkně natřeli.

Kernteriér

To jo, je vidět, že se vyznáš. 🙂

Lorenc

Tak ještě aby ne

Tomáš679.2

Když slyším nebo čtu Umbrella vybaví se mi jediná věc a to T-virus 🙂

Lorenc

A co deštník nebo songa od Rihany??

Tomáš679.2

Ne. Prostě T- Virus a pak S.T.A.R.S, Jill Valentine, Chris Redfield a spol. Deštník je deštník a Rihanu neznám (tedy slyšel jsem o ní, ale nic mi to neříká) 😉

Šejdr

Mně to připomnělo období, kdy měl kdekdo na autě logo Umbrella Corporation. Zcela jistě to tehdy byla největší firemní flotila v Česku. 😀

Jirka P.

Proto mám toto logo na domácí šité roušce (z první vlny). Když už virus, tak pořádný 🙂

Jiří Regál

No uvidíme, jak se mu podaří sehnat lidi a jak to rozjede. Jestli jako Skandinávii v roce 2017,tak klobouk dolů. To zaplavil dálnici z Berlína až do Stockholmu a Osla novými patrovymi Setrami. A hlavně tam byli páni řidiči, kteří svému řemeslu rozuměli.

Arnošt

Umbrellla… za každou zakázku jedno l? 🙂
Nu, za chvíli po Steinerovi vystartuje některý z autobusových oligarchů, co si to dovoluje kalit vodu v rybníčku, a dá mu nabídku na převzetí, „která se neodmítá“…

Miroslav

Jen at ceri vody co nejvic. 😁👍 Alespon bude zajimave sledovat stav vozovych parku jednotlivych dopravcu. Napriklad rozdil, jestli jedu v nove Setre nebo rozhrkanem SORu, me jako cestujiciho dost zajima.

noerf

Dopravce sleduje náklady. Ohledně regionálních spojů v závazku, je nezávislý na tržbách od cestujícího, respektive nemají na tržby dopravce vliv. U dálkových linek je to jiné.

Jiří Kocurek

Tak manýry soudruhů ředitelů, kteří záhadně ztratili stranickou knížku výměnou za veškerý majetek ČSAD, snad už končí.

Šejdr

Manažerské privatizace byly velmi zajímavé. To by si jednou zasloužilo podrobnou studii, za kolik se tehdy daly koupit stamilionové majetky.