Umbrella nabízí Jablonci provoz MHD o 15 % levněji, než dosud jezdí BusLine. Jezdit chce s mercedesy
Autobus BusLine MHD Jablonecko v Jablonci nad Nisou. Foto: FB Jablonce nad Nisou
Umbrella v Jablonci nad Nisou nabídla pro dvouletou smlouvu nejnižší cenu.
UMBRELLA? Neviděli jste Resident evil?😆
No, normálně bych preferovat solidní českou dopravní společnost, ale rozbití ČSAD zjevně vedlo k přemíře různých vykuků, kteří považují poctivost za sprosté slovo. Asi to zaslouží léčbu Umbrellou, pokud nejde o stejné vykuky dnes dotované jako Arriva a zítra…
Busline patří vypráskat z republiky a to vyžrany prase, co střílí po civilistech, prásknout jednou mezi oči. A byl by klid. Takovyho zlá, co tady nadělali…
Busline je příkladem, který nedoporučuji následovat. Negativní zpětná vazba funguje, ač se zpožděním.
Chápu-li to dobře, tak plánují nakoupit 30 busů za celkem asi 68mega z německa a odjezdit MHD v Jablonci, kde nemají vůbec nic, zázemí, údržbu, protory, zaměstnance, prostě nic a to všechno o skoro 10 Kč na kilometr levněji, než Busline, který tam všechno má a pro který pokračování znamená jen podpis smlouvy…. maj prostory, dílny, lidi i vozy… A ta advokátní kancelář má pocit, že to zvládnou i levněji, než vnitřní dopravce v podobě DPMLJ a CSAD LB, kteří mají komplet zázemí v sousedním městě (cca 10km daleko) a vozy mají také (i když v začátku asi některý horší)…… Číst vice »
Máte pocit, že Umbrella je parta nazdárků? Mimochodem, zajímavé je sledovat i vývoj ceny u BL během několika týdnů, případně měsíců v případě Autobusové dopravy Podbořany.
Nevím… parta nazdárků to asi není. Jen se trochu podivuju, že do akce na dva roky chtěj investovat tolik peněz a námahy a ještě jsou tak levní… Vývoj ceny BL a spolupracujících snad nemá smysl komentovat.
Jo, BTW, rada JBC vypověděla 22.10. nájemní smlouvu na autobusák v JBC (uzavřenou ještě na ČSAD Jablonec nad Nisou).
Díky, to mě minulo.
Nebral bych to třeba jako akci na dva roky. Bude soutěž na 10 let…
No všechno to co jsi vyjmenoval že nemají je prace na den dva.
Řidiče přetáhnou, už teď se hlásí, zázemí není potřeba krom nasmlouvání servisu s myťím a tam se bude i parkovat, nebo jinde to je fuk. Toť vše, vše ostatní navíc jako je personální, uniformy, dispečink se obstará z Prahy.
Jo.. jasně, 30 busů tu maj na značkách za den dva… ono jen kde je zaparkovat, to chce trochu prostor a na autobusák v Jablonci se teda fakt nevejdou, jak nabízí město. Uvidíme.
To neznáš Pavla Stainera a lidi co dělají pod ním. Tohle je pro ně sranda nějaký mhd v Jablonci 😂 To vymyslí než vykoná malou potřebu a než velkou tak je to zařízený. 😂
Jinak řidičů má doma dost, tak zajistí úbytko a budou se střídat po turnusech než sežene všechny místní. Dále může vypomoct s řidiči Umbrella z Liberce.
Nemusíte mít vlastní zázemí, pokud máte partnera se zázemím. Navíc Mercedes busy nevyrábí jen doma…
…konečně se pořádně povozíme…
Tonoucí se i stébla chytá – a to platí jak pro objednatele dopravy, který je v časové tísni a potřebuje šetřit, tak i pro „dodavatele služeb“, který v současné situaci asi nemá příliš mnoho „do čeho píchnout“, a tak se mu hodí každý jakž-takž přijatelný „kšeft“.
…a nakonec to třeba bude (po počátečním nezbytném chaosu) taková služba, že bude škoda, až skončí…
Umbrella chce v Jablonci jezdit s autobusy Mercedes Benz – Citaro a Sprinter z roku 2013 a 2014.
Tipuji, že to budou asi ojetiny z Hamburku…
V Hamburgu nejezdí třídveřáky.
Tak pár jich tam skutečně kvůli eCitarům dojezdilo, beru zpět 😀
V tý dokumetaci je jejich seznam, včetně VINů… tak můžete zkusit dohledat, kde jezdily.
Vidím. Takže z Hesenska vítr vane 🙂
Co se týká Hessenska, tak třeba ve Wiesbadenu díky eko dotacím vyřadí do konce příštího roku všechny dieselová Citara (130) a nahradit je kompletně ebusy. A i ta letos vyřazená jsou 6 – 8 let staré vozy v dobrém stavu. A těch měst nejen v Hessensku, které vyřazují desítky vozů v polovině životnosti je díky tamním dotacím na ekologizaci MHD opravdu mnoho.
Nechcete jich taky pár koupit? 🙂
Tážete se na špatném nádraží.
Vypadlé z leasingu, s vysokou pravděpodobností ve skvělém udržovaném stavu – vraky na smlouvu za 44 Kč na kilkometr si dá pouze obecní jouda.
Pár let ojetá Citara, to půjde. Lepší než nový SOR 🙂
O novém Ivecu se dá říct to samé.
Ono i ojeté Iveco je lepší, než nový traktor.
Iveco je za mě lepší než Mercedes Benz.
Říka majitel vozu Trabant 601 Universal z roku „raz dva“, co ho má za vrchol techniky? 😀
Nikde jsem nenašel cenu za kilometr nabídky Liberce a Libereckého kraje, potažmo DPML(J) a ČSAD Liberec.
Oni nepodali oficiální nabídku, ale řekli, že jsou schopni jezdit o 10-15 % levněji.
Tak to je vlastně stejné jako nabídka Umbrely. Tak za odmítnutím liberecké nabídky bude asi něco jiného, než cena. Vnucuje se možnost, že by zmíňovaná nová dopravní společnost časem nahradila tramvaje do Liberce. Jablonec by konečně svoje tažení proti tramvajím dotáhl do „úspěšného“ konce. Velice rád bych se mýlil.
Ta nabídka ale byla taková virtuální, ostatně proto není ani v tom materiálu pro zastupitelstvo uvedena.
Tak ono to bylo popsané v tom dopise od primátora Liberce a hejtmana. Píše se tam, že DPMLJ je vnitřní dopravce, zřízený pro zajišťování dopravy uvnitř regionu osoby ovládající a jako takový nevstupuje (a jestli to dobře chápu, tak ze zákona ani nemůže vstupovat) do komerčních soutěží. Takže oni ani nemůžou nabízet konkurenční soutěžní nabídku. Přitom JBC v DPMLJ má (byť velmi minoritní) podíl jen nevím, jestli tím je splněna podmínka pro přímé zadání. Oni nabídli, umíme to udělat, máme na to zdroje, dovedeme to levněji, pojďme se dohodnout. Jablonec tu nabídku zatím neodmítl, mělo by to zřejmě být součástí… Číst vice »
Jablonecké kotrmrlce jsou už brány jako folklór..
Pokud by to bylo takto…