Uhříněves chce proměnit okolí nádraží, má být přívětivější. Běží architektonická soutěž
Stanice Praha-Uhříněves. Foto: MČ Praha 22
U stanice má vzniknout nový dopravní terminál.
U stanice má vzniknout nový dopravní terminál.
Tohle je dobrá zpráva. Konečně se takovéhle projekty připravují ve vzájemné spolupráci všech zainteresovaných subjektů a ne podle §1.
Jen aby nepromarnili příležitost , udělat přestup bus x vlak smysluplně. V Poříčanech bylo před rekonstrukcí pár lidí cestujících busem v naději , že vznikne přestup hrana hrana . Dopadlo to tak trochu … Vždyť oni to dojdou
Přestup hrana – hrana ve směru do Prahy v Uhřiněvsi již je.
Doufám, že se někdo zamyslí i nad otevírací dobou vestibulu s čekárnou. Obzvlášť v zimě je krajně nepříjemné, když člověk narazí na zavřené dveře už v 17.30, a to i ve všední dny.
Tak snad bude pamatováno i na cyklisty, aby mohli dojet k vlaku a bezpečně tam zaparkovat své kolo.
Bylo by přínosné zakomponovat přístup na metro u vlakového nádraží
A ve kterém století, že jsem tak smělý. Vždyť to do té doby to bude potřebovat nejméně jednu generální opravu.
Je to velmi brzká budoucnost – leží v trase budoucího prodloužení trasy C.
Kecáte blbosti. Neexistuje žádný takový projekt a minimálně do dokončení Déčka ani nebude, neb Céčko už prostě nepobírá.
Tak doufejme, že součástí úprav bude i propojení ulic Podleská a u Starého nádraží ulicí Kašperskou a to jen a pouze pro autobusy…
V Praze? To možná tak po roce 2050… .-(
Jako člověka, který tam dennodenně chodí na vlak, by nejvíce potěšilo, kdyby udělali lávky přes ulici Ke kříži, aby člověk nemusel po schodech dolů a nahoru. A taky by mě zajímalo, proč na prvním nástupišti je informační panel až kdesi na konci nástupiště tak, že když čekáte na vlak v přední části (kde čeká většina lidí), na tento panel ani náhodou nevidíte. Přitom místa na umístění tohoto panelu tam je spousta. Tohle jsem nikdy nepochopil, proč to tam tak je.
Dobrý den. Dovoluji si s Vámi souhlasit v obou bodech.
Souhlas, buďto tam dát ještě jeden panel a nebo tu odjezdovou tabuli, co je schovaná uvnitř budovy (za dveřmi a není na tak blbém místě moc vidět) vytáhnout ven.
To jsem nepochopil ani já.Panel mám v údržbě.Jen by se vykrátila kabeláž a vybetonovala nová patka.Tak by Uhřiněves mohla zatlačit na SŽ.Divím se,že se tak nestalo mnohem dřív.
Hledal mě někdo?
Ano, Kotas. Máte se hlásit v Sudopu v pondělí v 9 ráno.
V Sudopu? Spíš v kovošrotu.
že na to přijdou 10 let ze zpožděním
Proč 10 let se zpožděním? Takové úpravy se dají udělat kdykoliv. Kéž by se podobným způsobem vylepšovala i další pražská a středočeská nádraží. Takhle vypadá zájem města či obce o železnici! Kdyby podobně uvažoval Rožmitál nebo Trhový Štěpánov, nemuseli být tam kde dneska jsou.
Trhový Štěpánov je v úplně jiné situaci. Nejezdí přes něj vlaky do okresního města a dál do jiných krajů. Nehledě na počet obyvatel a počet dojíždějících za prací. I ten průmyslový areál v Uhříněvsi mění situaci.
Obec se 1400 obyvateli nevygeneruje zdaleka tolik cestujích jako 17tisícový Benešov.
Tak formálně sice je Praha něco jiného než Středočeský kraj, ale kvůli tomu bych neříkal že osobáky S9 jsou mezi krajské spojení.
Tak například lze v Benešově přestoupit na R do Budějovic či naopak. Za Trhovým Štěpánovem je vodárenská nádrž, zákaz byť jen vstupu ke břehu, natož koupání.
Chápu, že Trhový Štěpánov je ve zcela jiné situaci. Jen tvrdím, že pokud má obec o své nádraží nulový zájem, nemůže se divit, že jim tam jednoho dne třeba ten vlak přestane jezdit.
Možná sis toho nevšiml, ale lidi ve vedení obcí a na úřadech se mění a s tím se mění i jejich agenda a priority.