U pražské Jižní spojky zmizí úzké hrdlo. Začalo budování odpojovací rampy
Jižní spojka v Praze u Rabakovské ulice. Foto: Google Street View
Rampa bude dočasným řešením do dobudování Městského okruhu.
Rampa bude dočasným řešením do dobudování Městského okruhu.
pan Scheinherr a podivíni z TSK by mohli také kouknout na D0xI4 Zbraslav. Zde plynulá rampa s 2 pruhy a jeden ta banda byrokratů zamalovala čarou a vytváří se nebezpečné situace. A to prý dělají v zájmu bezpečnosti. Proboha tety a strejdové s 0 zkušenostmi rozhodují o organizovaní dopravy ?
A kdyby to protáhli podel ul. Radiová namísto zarostlé vlečky až do Černokostelecké, tak by to bylo fajne
Odbocovaci pruh do Prumyslove je ouzký a hodně utažený, přesycený, takže to pak špuntuje i směr rovně. A v opačným směru, kdyby se moc chtělo, tak by se tam vejdou 3, jen by se muselo odkopnout kus svahu pod depem dpp.
3+3 mezi neexistující MÚK Rybníčky (tedy koncem 3+3 na JS) a Průmyslovou je úzké hrdlo. Rozšíření bylo slibováno už dávno. Tohle tomu pomůže tak z 10 %. Připadá mi to trochu jako předvolební gesto, že tahle cyklokoalice umí taky postavit celých 250 m silnice.
Cyklokoalice je nesmysl, tahle koalice jen není tolik nepřátelská k cyklistům co jiné. Nicméně krom Smetanova nábřeží se téměř žádná cykloinfrastruktura nepostavila. Na několika místech vznikl možná cyklopruh, ale vždycky tak aby neomezoval automobilový provoz (např. vedle parkovacího pruhu).
A to ta průmyslová zóna mívala vlečky, takže se některé náklady mohly vyhnout silnicím úplně…
slnice je v téhle oblasti plná především dopravy směřující úplně jinam, než do oné průmyslové zóny…
Asi jediný, u kterých by to stálo za to, je kovošrot a prodej hutního materiály. A do těch koleje vedou.
Úzké hrdlo je především opačný směr mezi Průmyslovou a Rabakovskou, kdy po napojení od Průmyslové silně chybí třetí pruh!
Nechybí třetí pruh, chybí úsek 511 PO. Ve chvíli jeho dostavění je úsek Štěrboholské radiály k lanovému mostu plně dostačující.
Takže ten pruh bude ještě 20 let chybet? Pak si z toho třeba můžou udělat třeba stezku pro konske povozy.
Tak problémy Jižní spojky v této části Prahy jsou způsobeny především zúžením ze 3 pruhů do 2. Pokud by byly 3 pruhy obousměrně až k Průmyslové tak by znatelně ubyly kolony a Jižní spojka by byla méně problematická.
Kdyby řidiči uměli zipovat , tak by ze tři pruhu do dvou vzniklo méně zácpy … s problému
A na jak dlouho?